Jos me miehen kanssa eroaisimme, niin mies viettäisi pojan kanssa enemmän aikaa kuin nyt.
Aina on valmis olemaan lapsenvahtina jos mulla on menoa tai hakemaan hoidosta jne. Mutta kun se ei ole mikään lapsenvahti vaan isä! Harvoissa on kerrat, jolloin isä ja poika tekee ihan kahdestaan jotain. Kun ei muka ehdi/jaksa.
Muuten ei miehessä valittamista, mutta tuo on kyllä syvältä.
Kommentit (6)
on totta, meillä kävi niin, nyt mies on enämpi lasten kanssa kun ennen. meille tuli ero niin lapset on joka viikonloppu 1vrk (joskus toisenkin) ja lomat puoliksi, niin ei ollut yhdessäolo aikanamme.
yhteistä aikaa tasan siihen asti, kunnes uusi naisystävä astuisi kuvioihin ja heille tulisi yhteinen vauva.
Surullista, mutta totta.
Olin totaali-yh kun olimme yhdessä.
Kun erosimme, niin isi viettää poikansa kanssa joka toinen viikko.
Vasta siinä vaiheessa alkoi kiinnostamaan...
Jos me miehen kanssa erottais, mies viettäisi kolmen lapsensa kanssa HUOMATTAVASTI enemmän aikaa kuin nyt. Meidän lapsilla on isä,joka ei HALUA olla lastensa kanssa ja se jos mikä on syvältä. =(
meillä ihan sama, mies on eron jälkeen ollut lasten kanssa paljon enemmän.
PAITSI silloin kun on uusi nainen kuvioissa, mitä on noin kerta vuoteen, niin silloin pari kk menee "ylitöissä" tai "tuli äkillinen työmatka, voitko pitää lapset silloin"... Eli ex selittelee edelleen mulle noita ihme juttuja, eikä tajua että lapset kyllä on mulle kertonut sen "tiinan" tai jonkun muun olleen isillä usein..
Miehet ei jotenkin kässää tätä juttua :(