Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ellos-tili on p*rseestä!

Vierailija
21.01.2011 |

Ostin tässä hiljattain Ellokselta kengät. Katsoin eri maksuvaihtoehtoja ja niistä tulevia kuluja. Kaikkein edullisin näytti olevan Ellos-tili. No, ei muuta kuin tili auki ja kengät sitä kautta tilaukseen. Kengät tuli, mutta lähetyksen mukana ei sitten ollutkaan mitään laskua! Lasku tuli perästä vasta kuukauden päästä ja siihen oli sitten lätkäisty jo neljä euroa korkoakin mukaan! Tästä huijauskesta ei tilauksen yhteydessä mainittu sanallakaan. Ilmoitettiin vain kiinteät toimituskulut. Olisin todellakin maksanut laskuni heti, jos se minulle olisi suvaittu lähettää. Nyt maksoin ihan turhaa korkoja ja edullimmaksi olisikin oikeasti tullut tilausvaiheessa kalliimmalta näyttänyt luottokorttimaksu. En tilaa Ellokselta enää mitään!

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain aivan tähtitieteellistä. Olen joskus myös haksahtanut ostamaan sieltä ja kyllä siinä vaan vaatteille hintaa kertyy.

Vierailija
2/60 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain aivan tähtitieteellistä. Olen joskus myös haksahtanut ostamaan sieltä ja kyllä siinä vaan vaatteille hintaa kertyy.

Mutta sen tiesinkin. En vain tiennyt, että asiakkaalle ei edes anneta mahdollisuutta maksaa ostostaan pois heti, kun se saapuu postiin. Tilauslomakkeessa ei ollut mainintaa siitä, että lasku saapuu vasta kuukauden päästä ja että siihen on sitten lisätty ne korot automaattisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lueppas uudestaan sieltä sivuilta maksuvaihtoehdot, tossa laskussa tulee se 4, 20 e tai jotain maksutapalisää. Jos tilin olet sinne avunnu se näkyy sun elloksen omil sivuil ja sen voi maksaa niillä tilille maksettavilla lappusilla. Kannattaa tarkistaa onko sun vai elloksen moka kumman maksutavan otat

Vierailija
4/60 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sen maksaa ekan laskun eräpäivään mennessä kokonaan. Ihan samalla tavalla kuin luottokortilla ostaminen.

Jos taas antaa sen maksun mennä luotolle, niin tottahan toki siihen tulee sitten joka kuukausi korkoa mukaan.

Olen kymmeniä kertoja ostanut Ellokselta, niin että maksutapana on Ellos-tili. Ja kertaakaan en ole mitään maksutapalisää tai korkoja maksanut.

Vierailija
5/60 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellos-lasku maksaa 5,20 + 1,95 /tilaus

Ellos-tili maksaa 5,20 /tilaus

Kumpi näyttää edullisemmalta tavalta? Niinpä. Tuosta vaan jätetään mainitsematta, että tilillä olevan velan voi maksaa vasta aikaisintaan kuukauden päästä, jolloin siihen on lätkäisty jo ensimmäiset korot!

ap

Vierailija
6/60 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet nyt hukannut sen ekan laskun, koska itse en ole KOSKAAN joutunut maksamaan mitään korkoja. Olen maksanut laskun heti kun se on postiluukusta kolahtanut (ja olen vähentänyt siitä palautusten määrän).

Tuo 5,20e taasen ei liity maksutapaan mitenkään vaan on POSTITUSKULUJEN määrä.

-> Ellos-tili ILMAINEN

-> Ellos-lasku 1,95e

Ellos-lasku maksaa 5,20 + 1,95 /tilaus Ellos-tili maksaa 5,20 /tilaus Kumpi näyttää edullisemmalta tavalta? Niinpä. Tuosta vaan jätetään mainitsematta, että tilillä olevan velan voi maksaa vasta aikaisintaan kuukauden päästä, jolloin siihen on lätkäisty jo ensimmäiset korot! ap

Vierailija
7/60 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mulle ei toimituksen yhteydessä tullut mitään maksulappua, vaan se lähetettiin postissa jälkikäteen ja siihen on tosiaan lätkäisty tuo 5,20 toimituskuluja ja lähes neljä euroa korkoja! Olisin tietenkin maksanut sen heti pois, jos se olis tullut toimituksen yhteydessä. Nyt sitä mahdollisuutta ei edes annettu.

jos sen maksaa ekan laskun eräpäivään mennessä kokonaan. Ihan samalla tavalla kuin luottokortilla ostaminen.

Jos taas antaa sen maksun mennä luotolle, niin tottahan toki siihen tulee sitten joka kuukausi korkoa mukaan.

Olen kymmeniä kertoja ostanut Ellokselta, niin että maksutapana on Ellos-tili. Ja kertaakaan en ole mitään maksutapalisää tai korkoja maksanut.

Vierailija
8/60 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kävi samoin.

Taitaa olla niitten taktiikka nyhtää porukoilta rahaa

Vierailija
9/60 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut mitään korkoja. Ellos tiliasiakas olen ollut jo pitkään. Kun lasku on tullut, siinä on ollut tuotteet, toimituskulut ja laskutuslisä.

Vierailija
10/60 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ostanut Ellos-tiliini tavaraa jo monta vuotta.

Postitus- ja käsittelykulut menevät tietysti joka tilauksesta.

Vierailija
11/60 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sen maksaa ekan laskun eräpäivään mennessä kokonaan. Ihan samalla tavalla kuin luottokortilla ostaminen. Jos taas antaa sen maksun mennä luotolle, niin tottahan toki siihen tulee sitten joka kuukausi korkoa mukaan. Olen kymmeniä kertoja ostanut Ellokselta, niin että maksutapana on Ellos-tili. Ja kertaakaan en ole mitään maksutapalisää tai korkoja maksanut.

olet voinut maksaa, enne laskun saapumista.

Hei minäkin maksoin kun s en sain, mutta siinä oli jo korkoa laskettu pääomalle. Niin tosiaan se lasku tuli vasta ehkä kuukauden päästä.

Olisin maksanutkin heti kun tavarat sain, mutta kun ei ollut sitä laskua!

ei ap

Vierailija
12/60 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ekan laskun olen aina maksanut kokonaan.

Olisko yksi lasku hävinnyt?

Vierailija
13/60 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ekan laskun olen aina maksanut kokonaan.

Olisko yksi lasku hävinnyt?

ap

Vierailija
14/60 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellos-lasku maksaa 5,20 + 1,95 /tilaus Ellos-tili maksaa 5,20 /tilaus Kumpi näyttää edullisemmalta tavalta? Niinpä. Tuosta vaan jätetään mainitsematta, että tilillä olevan velan voi maksaa vasta aikaisintaan kuukauden päästä, jolloin siihen on lätkäisty jo ensimmäiset korot! ap

Mielestäni ei ole ennen ollut, tili ollut mulla jo vuosia. Mäkin maksan aina kaiken heti pois, mutta viimeksi kun tilasin, oli tosiaan jo korkoja laskussa. Vittu perkele, en tilaa toiste.

Vierailija
15/60 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin Ellokselle ja sieltä vahvistivat tämän, että korko lähtee juoksemaan tilille ostopäivästä ja tilillä olevaa velkaa ei ole mahdolista maksaa pois ennen ensimmäistä kotiin postitettua laskua, johon on korot lisätty.

Jos haluaa korottoman laskun, niin sitten pitää tilausvaiheessa valitsa se Ellos-lasku josta tulee 1,95 euroa laskutuslisää.

Et semmottii. Reilu meininkin taas.

Vierailija
16/60 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin Ellokselle ja sieltä vahvistivat tämän, että korko lähtee juoksemaan tilille ostopäivästä ja tilillä olevaa velkaa ei ole mahdolista maksaa pois ennen ensimmäistä kotiin postitettua laskua, johon on korot lisätty. Jos haluaa korottoman laskun, niin sitten pitää tilausvaiheessa valitsa se Ellos-lasku josta tulee 1,95 euroa laskutuslisää. Et semmottii. Reilu meininkin taas.

kun itse aikoinaan jotain asiaa soittelin eivät ymmärtäneet kysymääni ollenkaan kun palvelu ulkoistettu jonnekin Viroon minne lie. Lätkäsi jopa luurin korvaan minulle! Törkeää.

Mutta vasta sen jälkeen lopetin tilaamisen (en ennenkään ollut tilaillut kuin harvakseltaan) kun pakettia ei saanut postiin enää ollenkaan. Mulla on posti 100 m päässä ja Siwa 5 km. Matkahuoltoon 8 km. Niin että mistäköhän noutaisin autottomana pakettini mieluiten..?

Vierailija
17/60 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ymmärsi kyllä asiani ja osasi vastata kysymykseenkin.

ap

Soitin Ellokselle ja sieltä vahvistivat tämän, että korko lähtee juoksemaan tilille ostopäivästä ja tilillä olevaa velkaa ei ole mahdolista maksaa pois ennen ensimmäistä kotiin postitettua laskua, johon on korot lisätty. Jos haluaa korottoman laskun, niin sitten pitää tilausvaiheessa valitsa se Ellos-lasku josta tulee 1,95 euroa laskutuslisää. Et semmottii. Reilu meininkin taas.

kun itse aikoinaan jotain asiaa soittelin eivät ymmärtäneet kysymääni ollenkaan kun palvelu ulkoistettu jonnekin Viroon minne lie. Lätkäsi jopa luurin korvaan minulle! Törkeää.

Mutta vasta sen jälkeen lopetin tilaamisen (en ennenkään ollut tilaillut kuin harvakseltaan) kun pakettia ei saanut postiin enää ollenkaan. Mulla on posti 100 m päässä ja Siwa 5 km. Matkahuoltoon 8 km. Niin että mistäköhän noutaisin autottomana pakettini mieluiten..?

Vierailija
18/60 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä se kuulostaa täysin reilulta. Voit valita korollisen vaihtoehdon tai korottoman vaihtoehdon ja molempiin liittyy kuluja. Eihän tuossa ole mitään epäselvää tai huijaamista.

Vierailija
19/60 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalaton mesoaminen neljästä eurosta! ;D

Olisikohan kannattanut jättää koko kengät tilaamatta, jos elämä kaatuu neljään euroon. Ja sitä paitsi, hevonpaskat jostain huijauksesta, minullakin on ellos-tili eikä ensimmäisen laskun kanssa noin käynyt.

Vierailija
20/60 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä se kuulostaa täysin reilulta. Voit valita korollisen vaihtoehdon tai korottoman vaihtoehdon ja molempiin liittyy kuluja. Eihän tuossa ole mitään epäselvää tai huijaamista.

Että Ellos-tilin valintaruudussa ei sanota mitään siitä, että sitä ei sitten muuten ole mahdollista maksaa pois heti, vaan siihen lisätään vähintäänkin ensimmäisen kuun korot automaattisesti.

Harhaanjohtavaa markkinointia, sanon minä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi