Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä teille TEINIÄITI blogi: :D :D

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kuvassa vain lapsivettä?

nim.ei äiti

Vierailija
2/36 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään ilkkumista tuossa

Itkettävän ja naurettavan rajamailla sen sijaan paljonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja toinen tietäväinen teiniäiti osasi kertoa et raskaus ei voi näkyä kuin vasta 19. viikon jälkeen :D Oonkohan mie jotenkin epänormaali sit ku näky jo aikasemmin? :D

Vierailija
4/36 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikot ne ratkaisee ei ruumiin rakenne, lapsiveden määrä, kohdun etuisuus tai istukan sijainti!

Vierailija
5/36 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh... Blogin kirjoittaja on lapsuudenystäväni, ja hän on ollut aina vähän erikoinen... näin käy joskus, eikä teidän muiden tarvitse siellä ilkkua/ itkeä / nauraa. Kantaa kumminkin täyden vastuun teoistaan, ja aikoo huolehtia lapsestaan.

Vierailija
6/36 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei hemmetti :D Tuo toinen toitottaa monessa kohtaa et kohtu alkaa kasvaa vasta rv 19, sitä ennen ei voi maha näkyä! Eiköhän se kohtu kasva ihan alusta asti, miulla kuitenkin toinen jo tulossa ni kuvittelisin jotain tietäväni.. Ja kun hänellä on vasta sen ja sen kokoinen maha rv 28 ni eihän muilla voi isompi olla!

Vierailija
7/36 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänhän on lapsi vieläkin =) mutta tsemppiä raskauteen!

Vierailija
8/36 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh... Blogin kirjoittaja on lapsuudenystäväni, ja hän on ollut aina vähän erikoinen... näin käy joskus, eikä teidän muiden tarvitse siellä ilkkua/ itkeä / nauraa. Kantaa kumminkin täyden vastuun teoistaan, ja aikoo huolehtia lapsestaan.

että aikoo kantaa vastuun lapsestaan, ehtiihän nyt sitä poikaystävääkin lennossa vaihdella, jos sitten osuu kohdalle joku joka oikeasti innostuu leikkimään kotia.

Ja millä tavalla erikoinen? Kevyt kenkäinen ja tyhymäkö? Todellista äitimatskua?

Vierailija
9/36 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalia 15-vuotiaan kirjoitusta minun mielestäni.

Kyllä hän varmasti siitä kypsyy ja kasvaa kun vauva syntyy ja ikää tulee lisää.

Rankkaa tulee varmasti olemaan, noin nuorena tulla äidiksi. Itse en olisi ikinä pystynyt.

Vierailija
10/36 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en 15-vuotiaana uskaltanut edes pitää poikaa kädestä kiinni, saati sitten harrastaa seksiä. Ei sen ikäiset vielä kovin kypsiä ole, eivätkä ainakaan äidiksi valmiita.

Vierailija
11/36 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta tapaus onkin! Bloginsa ei ihan koko totuutta kerro...

Vierailija
12/36 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaati rohkeutta olla tekemättä aborttia, kun vanhemmatkin sitä vaativat.

Mielestäni on hienoa että tyttö kantaa vastuunsa. Abortti ei sekään olisi ollut varmasti mikään "helppo ratkaisu" tai helppo ulospääsytie hankalasta tilanteesta, voisi olla ollut vaikeampikin ja aiheuttaa loppuelämäksi tuskaa ja kaunaa.

Rankkaa varmaan tulee olemaan, mutta niin se on välillä meillä vähän vanhemmillakin äideillä, osalla enemmän, osalla vähemmän.

Varmaan tämän teiniäidin vanhemmat kuitenkin alkujärkytyksestä selvittyään ovat tukena, toivotaan ainakin niin :)

Vierailija
13/36 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvassa näkyvä n. kolme sentin kokonen juttu on kohtu ja se on täynnä lapsivettä, se pieni pallo on itseasiassa se sikiöpussi, mihin sikiö myöhemmin alkaa kehittyä, t. tän blogin kirjottaja

Vierailija
14/36 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että tulet pärjäämään hienosti lapsesi kanssa! Valmistaudu kuitenkin siihen, että vauvan synnyttyä elämä ei "mene niin kuin strömsössä". Paljon on töitä edessä lapsen ja opintojen suhteen.

Ota siis kaikki apu vastaan mitä saat, mutta kanna vastuu lapsestasi kunnialla!

Aion seurata blogiasi loppuun saakka (en linkittele tänne ;). Jatka samaan malliin, vaikutat oikein kivalta tytöltä.

PS Älä välitä siitä urputtajasta, joka väittää, ettei mahasi voi olla kasvanut vauvan myötä. Mulla kolme lasta ja olen hoikka, jokaisella kerralla olen mennyt ekaan ultraan 12+ viikolla vyötäröstä löysemmissä housuissa, koska kohtu on jo työntynyt esille.

Mulla on myös eteenpäin työntynyt kohtu, kuten blogissasi mainitsit itselläsi olevan.

Vierailija
15/36 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tyttö onkin nuori, niin hänellä on onneksi vanhemmat ja poikaystävä tukemassa. Taatusti tulee hirvittävän raskaita hetkiä.

Vierailija
16/36 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kirjoitat ihan järkevästi asioista ja oletkin ottanut paljon selvää asioista. Ensisynnyttäjä on sitäpaitsi ensisynnyttäjä oli se sit 15 tai 35. Kaikki on uutta ja äitiyteen kasvetaan. Itse sain esikoiseni 19-vuotiaana ja ravintola-alan opinnot jäi kesken. Menin suoraan töihin kun esikoinen oli 1v... toisen lapseni syntymän jälkeen olin 3 vuotta hoitovapaalla kahden lapsen kanssa ja opiskelin samalla ilta/etä- linjalla merkonomiksi. nyt ikää 27v ja 3 lasta, vakkari työ johon palaan hoitovapaalta. Kyllä se elämä vie eteenpäin. Onnea!

Vierailija
17/36 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä henkilö on kaukana vastuullisesta. Uhkaili tappaa itsensä useaan otteeseen, löytyi ulkoa ranteet auki viillettyinä, otti kissansa mukaan kaupungille (sylissä!), jolloin tämä pääsi karkuun ja lopulta kuoli koska jäi auton alle. Epätasapainoisin ja angstisin pikku tyttö jonka olen koskaan tavannut. Ei siinä mitään, toivottavasti lapsen isä saa eventually huoltajuuden, on nimittäin vähän parempi ehdokas vanhemmaksi.

Vierailija
18/36 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ei todellakaan ole mikään pilvenpolttaja, eikä kumpikaan vanhemmista ole "kaverini". Mutta ilmeisesti sinä tunnet heidät paljon paremmin, kuin minä joka olen ollut tekemisissä heidän kanssaan useamman vuoden:)

Vierailija
19/36 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ei todellakaan ole mikään pilvenpolttaja, eikä kumpikaan vanhemmista ole "kaverini". Mutta ilmeisesti sinä tunnet heidät paljon paremmin, kuin minä joka olen ollut tekemisissä heidän kanssaan useamman vuoden:)

kiinnostaisi tietää mikä ihme voisi olla motiivisi yllä olevaan "angstista" pikkutyttöä parjaavaan kirjoitukseen?

Vierailija
20/36 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaisi tietää mikä ihme voisi olla motiivisi yllä olevaan "angstista" pikkutyttöä parjaavaan kirjoitukseen?

Mielestäni on vain mukava, että ihmiset saavat tietää tarinan molemmat puolet. Tyttöhän itse ei tuommoista kehtaa kertoa. Uskoo kuka uskoo, mutta asiat ovat tasan näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi