Iskulauseista. keskusteltiin miehen kanssa ja hän oli aivan
järkyttynyt kun kerroin että n 80% miehistä on tullut minulle puhumaan perseestä ja tisseistä. Kysyi että kuka mies on niin tyhmä että luulee hyvännäköinen perse-lauseen herättävän vastakaikua. Ja sanoi ettei hän ole ikinä, eikä hänen kaveritkaan ikinä puhuisi naiselle tuollaisia ensilauseena eikä ensi tapaamisen aikana. Tähän minä räjähdin nauruun, että niinhän sinä luulet. Parin hänen kaverinsa suusta olen vastaavaa kuullut, kun joskus porukalla ollaan iltaa oltu viettämässä. Mieheni muuten iski minut baarista kysymällä kohteliaasti; Lähtisikö neiti tanssimaan.
Miten teidän kohdalla on käynyt? Mitä teille on sanottu? Juteltu niitä näitä, vai aloitettu hyvännäköiset tissit lauseella? Vai onko minussa jokin ominaisuus miksi miehet kuvittelee että olen helppo (pano) ja asiassa kannattaa edetä siirtymällä suoraan seksipainotteisiin juttuihin? En ymmärrä.... Onko merkitystä onko mies kännissä vai selvinpäin? Siis sille että millä lauseella aloittaa.
Kommentit (18)
mutta ei mullekaan kyllä kukaan ole perseellä ja tisseillä aloittanut mitään
ehkä niissä ei ole kehumista?
Mieheni nimittäin seisoi vieressä kun hänen harrastuskaverinsa pienessä maistissa jäi tuijottamaan rintojani ja totesi, jumalauta sulla on hyvät bosat. Neljän lapsen imetyksen jälkeenkin olen samaa mieltä :)
Baareissa en juuri käy, en osaa sieltä sanoa.
nykyisin pahemmin käy baareissa, viimeisin kerta taitaa olla lokakuun alussa. Mutta joskus nuorena tyttönä noita lauseita tuli kuultua useastikin, melkein joka kerta kun olin baarissa (noin joka toinen viikonloppu). Isorintainen olen (E-kuppi) mutten laita päälleni tisssit tyrkylle nostavaa paitaa tai lyhyttäkin lyhempää minihametta. Taidan pukeutua peittävämmin kuin yleensä ihmiset nykyään ja 10-15 vuotta sitten.
ap
nykyisin pahemmin käy baareissa, viimeisin kerta taitaa olla lokakuun alussa. Mutta joskus nuorena tyttönä noita lauseita tuli kuultua useastikin, melkein joka kerta kun olin baarissa (noin joka toinen viikonloppu). Isorintainen olen (E-kuppi) mutten laita päälleni tisssit tyrkylle nostavaa paitaa tai lyhyttäkin lyhempää minihametta. Taidan pukeutua peittävämmin kuin yleensä ihmiset nykyään ja 10-15 vuotta sitten.
ap
minut leimataan helpoksi pilluksi kuppikoon perusteella? Vaikka pukeutuisinkin peittävästi.
Mielelläni kuulisin muitakin vastauksia.
ap
Sen sijaan silmiäni on usein kehuttu, mikä mielestäni on aivan naurettava ja ällöttävä iskulause ja suoranainen vale. Silmäni ovat aivan tavalliset, harmaat, keskikokoiset ja ripsissäkään ei juuri ole hurraamista. Ihan kun mies keksisi mitään muuta sanomista, vaikka minussa on ihan kauniitakin tai erikoisia piirteitä, joista kehuminen on mielestäni paljon mukavampaa kun tuntuu että kehu on oikeasti kohdennettu minulle ja mies on oikeasti katsonut minua.
Rintani ovat pienet, eli eivät herätä huomiota ja takamus ihan hyvä, mutta harvoin mitenkään "näytillä".
mulle on HYVIN usein kommentoitu tisseistä ja käyty jopa kokeilemassa. Mulla on isot tissit, joten siitähän se selvästi johtuu. En ole koskaan korostanut niitä tai ollut tyrkky, ihan tavallinen pukeutuja olen ja suht ujokin luonteeltani. En ole myöskään mikään missi, ihan tavallisen nätti, luulisin.
Ja siis tätä tekevät känniset äijät baarissa, ei muulloin ikinä. Todella ällöttävää, ei kenelläkään ole mitään oikeutta tulla kokeilemaan ilman lupaa!!!
Mun mies sanoi että hän voi suojata minua muiden ihmisten tönimiseltä ja siirtyi selkäni taakse seisomaan. Kyllähän se suojasikin ku toinen on semmonen kaappi ja mie ihan pikkunen. (tavattiin ihan täpötäydessä baarissa lakkiaisiltanani). Tuntui ihanan ritarilliselta ja sillä minut sai osittain hurmattuakin. Myöhemmin tunnusti, että selkäni takana seisomalla pystyi tuijottelemaan kaula-aukostani sisään huomaamattani, kun itse hölisin ystävieni kanssa... :D
Tosin en käy baareissa... Kaupungilla, rannassa saattaa hiukan humalaiset miehet viheltää ect. mutta pääasiassa tapaan miehet selvinpäin joten vaikka joku kiinnostuisikin minusta, ei hän tuommoisilla lauseilla tule ottamaan kontaktia. Yleisin "iskupyrkimys" lienee ihan tavallinen jutustelu, mutta siten että katsoo koko ajan silmiin ja hymyilee silmillään(kin). Siis osoittaa kiinnostuksen, muttei mitään möläytyksiä heti ensi alkuun.
Eli veikkaisin että nuo "kivat tisut"-kommentit ovat seurausta humalasta sekä baari-tilanteesta jossa ollaan selvemmin seksin haussa kuin esim työpaikalla tai harrastuksessa tavatessa.
Ja miehelleni ovat tutut miehet saattaneet sanoa tyylillä "mitä sä maksat tolle että se on sun kanssa?". Ja tosiaan humalaiset miehet esim kaupungilla saattaa vihellellä perään. Eli ei se varmaan ole kiinni ulkonäöstäkään vaan tilanteesta ja miehen promilleista että miten hän osoittaa kiinnostuksensa naista kohtaan. Tai naisen omasta käytöksestä. Minä katson miestä silmiin ja hymyilen vaikka ujous varmasti näkyy, ehkäm miehet siksi myös katsovat minua silmiin ja hymyilevät?
Mun mies sanoi että hän voi suojata minua muiden ihmisten tönimiseltä ja siirtyi selkäni taakse seisomaan. Kyllähän se suojasikin ku toinen on semmonen kaappi ja mie ihan pikkunen. (tavattiin ihan täpötäydessä baarissa lakkiaisiltanani). Tuntui ihanan ritarilliselta ja sillä minut sai osittain hurmattuakin. Myöhemmin tunnusti, että selkäni takana seisomalla pystyi tuijottelemaan kaula-aukostani sisään huomaamattani, kun itse hölisin ystävieni kanssa... :D
mikä on mielessä kaikilla miehillä. Eri asia sanooko mitä sylki suuhun tuo. Ajattelevainen mies osaa keskustella muustakin kuin tissien koosta.
Mua ei oo yritetty iskeä persettä tai tissejä kommentoimalla.
Epätoivoisin yritys lienee tämä: "Tulisko neiti meille tiskaamaan?" No en mennyt.
minut leimataan helpoksi pilluksi kuppikoon perusteella? Vaikka pukeutuisinkin peittävästi.
Mielelläni kuulisin muitakin vastauksia.
ap
Itselläni on vain B/C rintaliiveistä riippuen. Hyvänä muoto pysynyt silti, eikä mikään avonainen paita ollut päällä. Ihon myötäinen kylläkin taisi olla.
5 vastaa
Kun on juteltu vähän aikaa, on saatettu kehua hampaita, hymyä, sääriä, kerran niskaakin sanottiin kauniiksi :)
mutta kehuja on tullut silmistä, hymykuopista ja hiuksista.
Olisin loukkaantunut, jos tultaisi törkeyksiä latelemaan.
Yksi miehen kaveri tuli kerran sanomaan minulle, että mitä teet ton kanssa. Tarkoitti miestäni..
Ei tuntunut hyvälle tuokaan kommentti.
typeriltä kännisiltä miehiltä olen kuullut noita tissi/perse kommentteja. Oma mies iski minut kättely tilanteessa jäämällä puristamaan kädestäni kiinni ja katsomalla syvälle silmiin kauan. Kauniit ja päättäväiset silmät, sekä keskustelu hurmasivat minut. Mies kieltäytyi lähtemästä luokseni yöksi ja sanoi, että meillä on loppu elämä aikaa.
On tosiaan tutua tuo, että rintoja tai persettä kommentoidaan.
Mutta mikä on jäänyt mieleen kaikista parhaiten oli kommentti: Onpa sulla isot tissit. Onks noi omat siis onks ne luomut?
Olin niin hämillänni, että vastasin kysyjälle. Siihen en suostunut, kunhän kysyi saako kokeilla.
85G kokoaa olen.
Olen tottunut siihen, että rintani huomataan, joten pääosin en enää jaksa välittää siitä. Ja toisaalta taas myös pukeudun niin, että rinnat korostuu entisestään.
typeriltä kännisiltä miehiltä olen kuullut noita tissi/perse kommentteja. Oma mies iski minut kättely tilanteessa jäämällä puristamaan kädestäni kiinni ja katsomalla syvälle silmiin kauan. Kauniit ja päättäväiset silmät, sekä keskustelu hurmasivat minut. Mies kieltäytyi lähtemästä luokseni yöksi ja sanoi, että meillä on loppu elämä aikaa.
Mies oli mitä ilmeisimmin tosissaan kanssasi eikä vain sen perässä.
ap
Tosin en käy baareissa... Kaupungilla, rannassa saattaa hiukan humalaiset miehet viheltää ect. mutta pääasiassa tapaan miehet selvinpäin joten vaikka joku kiinnostuisikin minusta, ei hän tuommoisilla lauseilla tule ottamaan kontaktia. Yleisin "iskupyrkimys" lienee ihan tavallinen jutustelu, mutta siten että katsoo koko ajan silmiin ja hymyilee silmillään(kin). Siis osoittaa kiinnostuksen, muttei mitään möläytyksiä heti ensi alkuun.
Eli veikkaisin että nuo "kivat tisut"-kommentit ovat seurausta humalasta sekä baari-tilanteesta jossa ollaan selvemmin seksin haussa kuin esim työpaikalla tai harrastuksessa tavatessa.