Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jesh! Ajoin tänään autotallin oven säpäleiksi...

Vierailija
21.01.2011 |

..eikä siinä mitään mutta kun tämä oli jo toinen kerta.

Miten kukaan voi olla näin tumpelo :(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaamatta että lapsi oli jättänyt auton takaoven auki :P

Vierailija
2/17 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo ap onnistuu - kahdesti? Mä olen kerran lähteny ajamaan irroittamatta lämppärinjohtoa, mutta en oo kyl toiste tehny samaa mokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo ap onnistuu - kahdesti? Mä olen kerran lähteny ajamaan irroittamatta lämppärinjohtoa, mutta en oo kyl toiste tehny samaa mokaa.

No mulla on automaattivaihteinen auto ja siinä voi paksun UGGin pohja osua jarrun sijasta kaasulle. kai.

Vierailija
4/17 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä tahansa autossa voi painaa yhdellä jalalla kaasua ja jarruayhtä aikaa, mutta automaateissa on jarrupoljin sen verran ylempänä, ettei tuon pitäisi samanaikaisella painalluksella onnistua. Samanaikainen painallus kun painaa voimakkaammin jarrua kuin kaasua.

Joten ei se selitys kengistä löydy, vaan väärän polkimen painamisesta.

Vierailija
5/17 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaamatta että lapsi oli jättänyt auton takaoven auki :P

Meni auton ovi tallin sisäseinästä läpi (kapea talli ja kipsiseinä). Onneksi näin päin.

Vierailija
6/17 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko kallista. Tää kannattaa sitten varmaan ottaa jo vakuutuksesta vaikka onkin omavastuu ja bonukset laskee.

Vierailija
7/17 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen ajanut lämmittimen johon poikki aamutuimaan. Ihmettelin vain että mikä alko kolisemaan ja ku nousin kattomaan olijohto vielä paikallaan ja toinen pää siellä lämpötolpassa.

Myös pihalamppuun olen perruuttanu niin, että en tiennyt minkä päälle peruutin ennen kuin nousin autosta ulos. Samoin autoon joka oli parkeeranu taakseni..en vieläkään tajua, miten en muka huomanu sitä. Oli kai ajatukset jossain muualla.

Mutta ainahan nuo harmittaa.

Vierailija
8/17 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on automaattivaihteinen auto ja siinä voi paksun UGGin pohja osua jarrun sijasta kaasulle. kai.

Automaatilla painetaan jarrua vasemmalla jalalla!

Vierailija
9/17 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko trolli, metsänpeikko tai idiootti kun noin väität ;)

Vierailija
10/17 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/17 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän autossa on sellainen piipitin, joka alkaa ensin piipittämään vähän ja sitten enemmän ja pysäyttää auton tarvittaessa, joten ei tarvitse katsoa taakse kun peruuttaa.

Vierailija
12/17 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän autossa on sellainen piipitin, joka alkaa ensin piipittämään vähän ja sitten enemmän ja pysäyttää auton tarvittaessa, joten ei tarvitse katsoa taakse kun peruuttaa.

ei kannata loputtomasti luottaa. Ikääntyessään ja huonoissa olosuhteissa (lumi, kosteus) ne muuttuvat epävarmemmiksi.

Vierailija
13/17 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on nimittäin sellanen ovi josta ei pienellä kaasulla mennä läpi. (eikä vähän isommallakaan)

Vierailija
14/17 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/17 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas näitä asiantuntevia ohjeita...

Ja joo, mullakin on automaatti ja Uggit enkä ole ajellut päin minkäänlaisia seiniä (tai ovia tai mtn muutakaan).

Vierailija
16/17 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

automaatilla ajettaessa :) Varsinkin jos olet ajellut myös manuaalilla :)

Voit huomaamattasi etsiä kytkintä :D

Itse käytän pelkästään oikeaa jalkaa jos ajelen automaatilla.

Vierailija
17/17 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on nimittäin sellanen ovi josta ei pienellä kaasulla mennä läpi. (eikä vähän isommallakaan)

..kun uusittiin silloin kun sen viimeksi murjoin. Crawford.

Meillä on aika massiivinen auto ja 3.0 litrainen kone, vääntöä riittää.

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän