Jesh! Ajoin tänään autotallin oven säpäleiksi...
..eikä siinä mitään mutta kun tämä oli jo toinen kerta.
Miten kukaan voi olla näin tumpelo :(
Kommentit (17)
Miten tuo ap onnistuu - kahdesti? Mä olen kerran lähteny ajamaan irroittamatta lämppärinjohtoa, mutta en oo kyl toiste tehny samaa mokaa.
Miten tuo ap onnistuu - kahdesti? Mä olen kerran lähteny ajamaan irroittamatta lämppärinjohtoa, mutta en oo kyl toiste tehny samaa mokaa.
No mulla on automaattivaihteinen auto ja siinä voi paksun UGGin pohja osua jarrun sijasta kaasulle. kai.
missä tahansa autossa voi painaa yhdellä jalalla kaasua ja jarruayhtä aikaa, mutta automaateissa on jarrupoljin sen verran ylempänä, ettei tuon pitäisi samanaikaisella painalluksella onnistua. Samanaikainen painallus kun painaa voimakkaammin jarrua kuin kaasua.
Joten ei se selitys kengistä löydy, vaan väärän polkimen painamisesta.
huomaamatta että lapsi oli jättänyt auton takaoven auki :P
Meni auton ovi tallin sisäseinästä läpi (kapea talli ja kipsiseinä). Onneksi näin päin.
Melko kallista. Tää kannattaa sitten varmaan ottaa jo vakuutuksesta vaikka onkin omavastuu ja bonukset laskee.
Itsekin olen ajanut lämmittimen johon poikki aamutuimaan. Ihmettelin vain että mikä alko kolisemaan ja ku nousin kattomaan olijohto vielä paikallaan ja toinen pää siellä lämpötolpassa.
Myös pihalamppuun olen perruuttanu niin, että en tiennyt minkä päälle peruutin ennen kuin nousin autosta ulos. Samoin autoon joka oli parkeeranu taakseni..en vieläkään tajua, miten en muka huomanu sitä. Oli kai ajatukset jossain muualla.
Mutta ainahan nuo harmittaa.
No mulla on automaattivaihteinen auto ja siinä voi paksun UGGin pohja osua jarrun sijasta kaasulle. kai.
Automaatilla painetaan jarrua vasemmalla jalalla!
joko trolli, metsänpeikko tai idiootti kun noin väität ;)
Meidän autossa on sellainen piipitin, joka alkaa ensin piipittämään vähän ja sitten enemmän ja pysäyttää auton tarvittaessa, joten ei tarvitse katsoa taakse kun peruuttaa.
Meidän autossa on sellainen piipitin, joka alkaa ensin piipittämään vähän ja sitten enemmän ja pysäyttää auton tarvittaessa, joten ei tarvitse katsoa taakse kun peruuttaa.
ei kannata loputtomasti luottaa. Ikääntyessään ja huonoissa olosuhteissa (lumi, kosteus) ne muuttuvat epävarmemmiksi.
meillä on nimittäin sellanen ovi josta ei pienellä kaasulla mennä läpi. (eikä vähän isommallakaan)
Jestas näitä asiantuntevia ohjeita...
Ja joo, mullakin on automaatti ja Uggit enkä ole ajellut päin minkäänlaisia seiniä (tai ovia tai mtn muutakaan).
automaatilla ajettaessa :) Varsinkin jos olet ajellut myös manuaalilla :)
Voit huomaamattasi etsiä kytkintä :D
Itse käytän pelkästään oikeaa jalkaa jos ajelen automaatilla.
meillä on nimittäin sellanen ovi josta ei pienellä kaasulla mennä läpi. (eikä vähän isommallakaan)
..kun uusittiin silloin kun sen viimeksi murjoin. Crawford.
Meillä on aika massiivinen auto ja 3.0 litrainen kone, vääntöä riittää.
-ap-
huomaamatta että lapsi oli jättänyt auton takaoven auki :P