Lue keskustelun säännöt.
Minkä takia ihmeset eivät vaivaudu katsomaan ovatko kengät littaaan astutut
20.01.2011 |
tai korot vääntyneet aivan vinoiksi? Tällaista näkee aivan liian usein.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla