Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh, kivat käytöstavat mun miehellä!

Vierailija
20.01.2011 |

Yritin tässä syödä niin se tulee tuohon viereen piereskelemään ja kertomaan että on hirvee paskahätä. Sanoin että kiitos tiedosta mene vessaan ja että mä syön. Noh, se meni ja jatkoin syömistä. Sitten vähän ajan kuluttua tulee vessasta jossa oli päätynyt puristelemaan myös mustapäitä naamastaan ja tulee mulle näyttämään sitten että katos näitä, aikamoisia matoja tuli!!! Siis yök. Meni viimesetkin ruokahalut.

Arvasin että haluatte jakaa tämän tiedon kanssani.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan oikeesti osaa. En voisi tuntea mitään fyysistä vetoa tuolla tavalla käyttäytyvään tyyppiin.

Vierailija
2/5 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kusipääidiootteja oikein naaraatte ja vielä rupeatte lisääntymään niiden kanssa?

No, vakka lienee kantensa valinnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tässä syödä niin se tulee tuohon viereen piereskelemään ja kertomaan että on hirvee paskahätä. Sanoin että kiitos tiedosta mene vessaan ja että mä syön. Noh, se meni ja jatkoin syömistä. Sitten vähän ajan kuluttua tulee vessasta jossa oli päätynyt puristelemaan myös mustapäitä naamastaan ja tulee mulle näyttämään sitten että katos näitä, aikamoisia matoja tuli!!! Siis yök. Meni viimesetkin ruokahalut.

Arvasin että haluatte jakaa tämän tiedon kanssani.

Olikohan kyseessä siis aikuinen mies vai keskenkasvuinen kakara? Toivon mukaan et ap vastaa aikuinen mies........koska käytöstavat on varmaan apinallakin paremmat, jos kertomasi on totta.

Vierailija
4/5 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tollainen asuisi meillä, niin luultavasti se onnistuisi aika h**vetin nopeaan :D

Vierailija
5/5 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kusipääidiootteja oikein naaraatte ja vielä rupeatte lisääntymään niiden kanssa?

No, vakka lienee kantensa valinnut.

lisääntynyt sen kanssa, että silleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä