Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kukaan käyttänyt Citalopram-lääkettä.

Vierailija
20.01.2011 |

lääkäri määräsi tänään masennukseen, aluksi 10mg kaksi viikkoa ja sen jälkeen 20mg. Pelottaa aloittaa, tuleekohan pahoja alkuoireita. mutta toki lääkityksen aloitan. sain myös kaksi viikkoa sairaslomaa, vtuttaa vaan viedä se töihin, mitä muille kuuluu mun taudin ja pomolle se pitää viedä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole edes hoito annos. minä söin 20 ja nyt kymppiä...ei hävinny mulla ainakaan seksihalut...

Vierailija
2/7 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haittavaikutuksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kaksi vuotta. Sivuvaikutuksina väsymyminen, ruokahalun lisääntyminen -> lihominen, seksihalujen vähentyminen, orgasmikyvyttömyys. Toisaalta olen taas toimintakykyinen enkä pillitä ja suunnittele itsemurhaa, kuten ennen lääkitystä. Annos on nykyään 30 mg päivässä. Alussa ahdistus paheni, mut jo parin viikon päästä lääkitys alkoi purra. Alkuannos oli mullakin 10 mg, mut sitä nostettiin kunnes olo alkoi normalisoitua. Nyt voisi kai jo alkaa kokeilla annostuksen pienentämistä.

Vierailija
4/7 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10mg. Aluksi väsymystä ja haukottelua, ei muuta. Seksihalut katoavat tyystin, ehkä masennuskin siinä ohessa.

Vierailija
5/7 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa, että pysytään tossa 10mg, mutta halusi enemmän. tokihan sitä voi laskea, jos liikaa toi kaksi pilsuä pvässä.

Vierailija
6/7 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa, että pysytään tossa 10mg, mutta halusi enemmän. tokihan sitä voi laskea, jos liikaa toi kaksi pilsuä pvässä.

mutta otan nyt vain 10mg, koska olen "tottunut" masennusläkkeiden syöjä ja tiedä kyllä, mitä milläkin hetkellä tarvitsen. Sinulle voi hyväksi olla 20mg, ei tiedä.

Vierailija
7/7 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä lääke oli, haittavaikutuksia en huomannut (tai ehkä olin liian masentunut huomatakseni). Lääkkeet aloitettuani aloin päästä aamulla sängystä ylös ja se jumalton itsemurhan himo lieveni siedettäväksi... Olin joo aika pahasti masentunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi