Rippijuhlia suunnittelen. Onko kallis pitopalvelu: n. 20 € aikuinen, lapsia ei lasketa?
Väkeä tulee n. 50-60, joista lapsia 10. Tuolle joukolle en itse kykene valmistamaan ruokaa. Osa vieraista tulee kauempaa, joten mielestäni on fiksua tarjota kunnon ruoka. Kyllä siinä hintaa tulee juhlille, mutta onneksi vieraat on ihania ihmisiä. Juhlista tulee varmasti mukavat, kun itsekin saa nauttia eikä tarvitse stressata juhlista. Juhlapaikka on kaunis vanha pappila. Silti vähän nuo kustannukset hirvittää, sillä ihan tavallinen perhe ollaan. Toki ei kaikkia asioita voi rahassa mitata. Jos kotiimme kutsuttaisiin, niin vieraat pitäisi rajata n. 30 ja kova paine niistä tulisi...Mitäs te sanotte asiasta?:)
Kommentit (23)
Itse pyysin tarjousta juuri pari viikkoa sitten myös erääseen juhlapaikkaan rippijuhlien pitoa varten.Sain tarjouksen 20 hengelle 24 e /hklö ja lapset alle 11v. puoleen hintaan. Siihen kuuluu juhlapaikan "vuokra" 2 h, astiat, koristelut,palvelut, lämmin ruoka+ muut tarjottavat(2 kakkua,pikkuleivät),piirakat,munavoit,rieskat, salaatti, juomat(kahvi,mehu,tee).Aion ottaa tarjouksen vastaan, sillä meille ei ole edes astioita 20 hengelle saati tilaa kotosalla niin paljon, että kaikki mahtuisivat mukavasti istumaan.Eli joutuisin hankkimaan mm.lisäpöytiä ja tuoleja ja vuokraamaan/lainaamaan astiat.
Hei,
Olen juuri järjestämässä rippi juhlia. Voisitko kertoa mikä paikka tuo on
Kiitos 😊
Jos sellainen ohje kirkolta tulee:)