Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian raskausoireet alkoivat?

Vierailija
20.01.2011 |

Itseltä on päässyt unohtumaan, kuinka paljon hedelmöityksen jälkeen/ennen kuukautisten alkamisajankohtaa nämä tyypilliset raskausoireet, mm. rintojen kipeytyminen, alkoivat.

Auttakaas siskot vähän. Voiko nämä olla jo raskausoireita, jos vahinko on päässyt tapahtumaan viime perjantaina? Kauanko siihen menee, kun hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy? Eihän oireet voi alkaa ennen sitä ainakaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä kiipesin rappusia pitkin kuuden kerrokseen kaksi kertaa päivässä ja yhtenä aamuna happi loppui nelossa, seuraavalla viikolla tein positiivinen raskaustestin. En myöskään sen jälkeen heittämällä kiivennyt ylös.

Nenä meni myös tukkoon ennenkun olin tehnyt raskaustestiä ja valkovuotoa tuli PALJON runsaamminen kuin koskaan aikaisemmin.

Vierailija
2/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt eka raskaus meneillä, aivan alussa vielä.

Mulla ei ollut oireita ennen sitä, kun kuukautisten olisi pitänyt jäädä pois. Sitten oli jotain, vatsakipua, rintojen aristusta. Maut maistui vahvemmalta ja hajut haisi voimakkaammilta (haisee edelleen).

Mulla ei ole vielä tullut kauheasti muita oireita. Ei oikeastaan edes väsytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana? Myöhästynyt ovulaatio? Vai kuvittelenko vain?

ap

Vierailija
4/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen rinta arka, etova olo (ei varsinaisesti mitään pahoinvointia kuitenkaan) ja runsas valkovuoto Raskaana? Myöhästynyt ovulaatio? Vai kuvittelenko vain?

ap

kuin testin teet tai kuukautiset jäävät pois. me yritettiin tätä ensimmäistä aika kauan, ja mulla oli kyllä vaikka mitä oireita vaikka kuinka monessa kierrossa, mutta tässä jossa tärppäsi, ei sitten mitään. Siis ennen sitä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.

Vierailija
5/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsytti, nännit kipeät, aaltoilevaa kuvotusta, hiivatulehdus!

Vierailija
6/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä ystävälläni ei ollut oireita ollenkaan. Itse aloin oireilla jo reilusti ennen kuin menkkojen piti alkaa. Rinnat oli kipeät, huippasi ja olin vaan ihan satavarma että oon raskaana. testin tein sitten puolentoista viikon päästä ja plussaahan se näytti..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan