Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mulla voi olla nälkä? Eka kertaa karpatessani. Olen syönyt:

Vierailija
20.01.2011 |

Aamulla 1 mantelileipä, kinkkua, kurkkua, tomaattia, leipäjuustoa 50 g

Lounaalla liha-kasviskeittoa (juureksista), raejuustoa

Päiväkahvilla sama kuin aamulla

Olen tehnyt yli tunnin lenkin tänään, joten sillä voi olla vaikutusta. Täytynee vielä jotain syödä...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä paitsi, ruokasi ei kuulosta kauhean vähähiilariselta. Esim. tomaatissa on paljon hiilareita ja raejuustossa jonkin verran.

Lisäksi sulla voi olla vierotusoireita hiilareista (= tietynlainen nälkä)

Vierailija
2/8 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaa on kyllä reilusti, mantelileivässä paljon ja keittokin oli rasvaista. Täytyy tänään vielä syödä jotain, varsinkin jos tulee vielä liikuntaa...ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä paitsi, ruokasi ei kuulosta kauhean vähähiilariselta. Esim. tomaatissa on paljon hiilareita ja raejuustossa jonkin verran.

100 g:ssa raejuustoa puolestaan hiilareita on huikeat 2,5 g. Juureskeitosta tulee tietenkin jonkin verran hiilareita, samoin kuin mantelileivästä. Arvelisin kuitenkin ap:n hiilareiden jääneen alle 20 g:n noilla ruoilla, joten ei kyllä tuo väitteesi pidä paikkaansa.

Vierailija
4/8 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 rkl raejuustoa keiton joukkoon. ap

Vierailija
5/8 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko kamala hiilarisyöppö ja napostelitko vähän väliä?

Mä olin ja kävin yhtenään jääkaapilla ja kun aloin mennä vähillä hiilareilla, niin oli olevinaan koko ajan nälkä.

Vierailija
6/8 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

annoksia. Pitänee huomenna vähän suurentaa annoksia, ettei käy näin. Mulla varmaan aineenvaihdunta kiihtynyt, kun olen joka päivä liikkunut paljon. Nytkin meinaan vielä kuntosalille lähteä. Ajattelin sitä ennen partista syödä marjojen kera, siitä saan voimaa pumpata rautaa tunnin verran :) ap, eiköhän se tästä...

Vierailija
7/8 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin voisin syödä kaiken maailman ruoan - ja syönkin ;). Joskus taas ei ole nälkä ollenkaan, enkä ala väkisin tunkea ruokaa suuhuni.

t. 2,5 vuotta karpannut

Vierailija
8/8 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että näin nälkä olisi ollut ennen. Nyt juon teetä pari mukillista, niin ainakin nestettä tulee tarpeeksi. Onko hyviä tuloksia/kokemuksia karppauksesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi