Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempi nainen, nuorempi mies, miksi se on tuomittavampaa kuin vanhempi mies ja nuorempi nainen?

Vierailija
20.01.2011 |

Ei pysty käsittämään. Miksei vanhemmista miehistä vouhkata samalla lailla kuin naisista, joilla on nuorempi miesystävä? Ja mikä on se raja, että voidaan alkaa vouhkaamaan? Esim. 9v nuorempi mies, onko se jo TODELLA paha?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 17:57"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 18:33"]

Blogini tilastoissa oli tieto, että tältä palstalta oli tullut paljon kävijöitä, joten uteliaisuuttani tulin katsomaan, että millä tavoin minua nyt haukutaan. ;)

Ei haukuttukaan vaan ihan asiallistakeskustelua. Positiivinen yllätys.

Olen siis Satu ja pidän http://www.viipaleita.net/blog/satu/ - blogia. Ja aivan niin kuin joku mainitsi, mieheni on minua 17 vuotta nuorempi. Kun suhteemme alkoi, olin 37-vuotias kuuden lapsen leskiäiti ja silloinen "kosijani" 21 vuotias. Naimisiin menimme kun olin 39 ja hän 22 (täytti muutaman kuukauden päästä 23). Olemme saaneet kaksi yhteistä lasta ja iltatähteä yhä yritämme. 

Tosin nyt, kun minä olen jo 47, mahdollisuudet alkavat olla varsin heikot.

Lapsenlapsia meillä on 9. Se paikkaa vauvankaipuuta.

[/quote]

Melkoinen tarina. Mahtaakohan olla tosi?

[/quote]

tuon blogin kirhjoittaja näyttää just siltä miltä av-mamman kuvittelenkin näyttävän

Vierailija
22/57 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samaa ap ihmettelen aina...naiset saavat kaiken maailman puumanainen-nimityksiä kun taas miehille nuoremman naisen ottaminen on ihan luonnollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehillä ole mitään ongelmaa tuossa suhteessa...

Naiset ovat kateellisia toisilleen ja puukottaa toisiaan selkään (kuten tavallista). Nainen ei vaan kykene olemaan iloinen toisen naisen puolesta.

Vierailija
24/57 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samaa ap ihmettelen aina...naiset saavat kaiken maailman puumanainen-nimityksiä kun taas miehille nuoremman naisen ottaminen on ihan luonnollista.

Mä oon aina ajatellut puuma nimityksen arvonimenä enkä haukkumanimenä. Samanlailla kuin MILF on arvonimi.

Vierailija
25/57 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että jos jollain miehellä on aivan selkeästi häntä nuorempi vaimo (10-15v?) niin sitä ei katsota kulmien alta? Mielestäni näihin kiinnitetään todella paljon huomiota.

Vierailija
26/57 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina silloin tällöin luen rivien välistä että "olet sitten lapsen ottanut". No ihan sama, pääasia että minä tiedän mieheni olevan paljon kypsempi kuin usean omaikäiseni.

Ja kyllä nekin jotka ovat mieheeni tutustuneet ovat puheitaan peruneet. Ehkä se tosiaan on sitä kateutta.

Vierailija
27/57 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä ole ajatellutkaan tuolta kannalta, että se onkin naisten luoma kateellisuus, mikä voikin vaikuttaa. Mutta, se luo kyllä paineita. Vaikka itse tietäisi, että suhteesta voisi tulla jotain kummankin osapuolen kannalta, niin tulee se ulkopuolisten piikittely heti mieleen.

Nimim. oma lehmä ojassa, eli mulla on nuorempi miesystävä.

Vierailija
28/57 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkanimihän se on!

Vierailija
29/57 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koen kanssa tuon puumaksi nimittelyn pilkkaamisena. Typerää.

Vierailija
30/57 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on melkein 12 vuotta nuorempi kuin minä. Meille itsellemme se ei koskaan ole ollut mikään juttu, eikä ole vaikuttanut meidän yhdessäoloon ja parisuhteeseen millään tavalla. Alussa sain kyllä melko epäileviä ja ilkeitäkin kommentteja kavereilta ja tutuilta, mutta ovatpahan loppuneet kun kymmenes hääpäivä tuli ja meni pari vuotta sitten.

En tiedä ilkeilläänkö vastaavassa tilanteessa oleville miehille, epäilläänkö suhteen tarkoitusperiä ja sen kestävyyttä. Luultavasti ei.

Vierailija
31/57 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkanimihän se on!

Arvonimi naisesta joka kykenee saamaan nuorempia. Kuten sanoin naisten kateellisuus... Mies näkee puuman arvonimenä ja naiset haukkumanimenä.

Sama ilmiö kun työpaikan pikkujouluissa nainen käy vieraissa niin muut naiset alottaa järjettömän herja kampanjan. Miehiä vieraissa käyneen naisen toilailut ei kiinnosta...

Vierailija
32/57 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on melkein 12 vuotta nuorempi kuin minä. Meille itsellemme se ei koskaan ole ollut mikään juttu, eikä ole vaikuttanut meidän yhdessäoloon ja parisuhteeseen millään tavalla. Alussa sain kyllä melko epäileviä ja ilkeitäkin kommentteja kavereilta ja tutuilta, mutta ovatpahan loppuneet kun kymmenes hääpäivä tuli ja meni pari vuotta sitten.

En tiedä ilkeilläänkö vastaavassa tilanteessa oleville miehille, epäilläänkö suhteen tarkoitusperiä ja sen kestävyyttä. Luultavasti ei.

Sen vain tietää, kun se loksahtaa kohdalleen. Mieheni veli puolestaan oli anonut suoraan miehelleni mitä mieltä meidän ikäerosta on. Ja en ole varma onko tuo vieläkään täysin sitä hyväksynyt (veli on siis vanhempi). Myös mieheni kaverit suhtautui alussa aika epäillen, mutta hyvin ovat minut hyväksyneet ajan kuluessa. Pääasia että itse uskoo suhteeseen, kyllä ne epäiljätkin siitä katoaa.

-se jolla on se 9-vuotta nuorempi mies-

Vierailija
33/57 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvonimi naisesta joka kykenee saamaan nuorempia. Kuten sanoin naisten kateellisuus... Mies näkee puuman arvonimenä ja naiset haukkumanimenä.

Toinen, jolla on oma lehmä ojassa - tosin mulla on vain 7 vuotta nuorempi mies :)

Vierailija
34/57 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä ainakin on ihan yhtälailla lytätty vanhat miehet joilla on nuori naisystävä, kuin toistepäinkin.

Vierailija
35/57 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suhde 18 vuotta vanhempaan naiseen. Ollaan korviamme myöden rakastuneita toisiimme. Kaikki alkoi viime vuoden joulukuussa työpaikan joulujuhlassa kun ihastuminen syventyi. Nyt ollaan tapailtu kohta 10kk. En nyt paljasta ikiämme enkä sen enempää muutenkaan. Nainen jonka kanssa olen suhteessa ei vaan välillä tunnu ymmärtävän miksi nuorempi mies on kiinnostunut. Naisella on ollut ikäkriisi ja se on osaksi saanut hänet epäluuloiseksi. Minä nuorena miehenä en kuulu siihen kategoriaan jonka pää kääntyy kun itseäni nuorempia "tyttöjä" kulkee ohitse. Meillä on välillä vaikeita hetkiä ikäeromme takia mutta Rakkaus ei katso ikää. Olen aina sanonut hänelle että ikä on vain numero, kaikki me vanhenemme. Ja hän sanoo aina haluavansa vanheta arvokkaasti. No ensinnäkin hän näyttää ulkoisesti 10vuotta nuoremmalta, ja on henkisesti vielä nuorempi. Vanhemmassa naisessa mua viehättää ennenkaikkea kypsyys verrattuna ikäisiini, aistikkuus ja itsevarmuus. Nainen jota Rakastan, jota haluan, on upea ja kaunis. Sanoo että ei saa liikaa kehua mutta myöntää että on imartelevaa kun nuori mies on oikeasti aidosti hänestä kiinnostunut. Mitä tähän voin enää lisätä, muutakuin toivoa vastausta ja mielipiteitä kaikilta jota tämä koskettaa.

-Nuori miäs-

Vierailija
36/57 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että jos jollain miehellä on aivan selkeästi häntä nuorempi vaimo (10-15v?) niin sitä ei katsota kulmien alta? Mielestäni näihin kiinnitetään todella paljon huomiota.

Kukaan tuntemistani miehistä ei näe mitään ongelmaa jos puoliso on huomattavasti eri ikäinen kuin toinen on. Oli se kummin päin vaan. Miehillä muutenkaan harvemmin on mitään ongelmaa siinä kuka on ja kenen kanssa on. Naiset ne on jotka tuntuvat stressaavan tälläisistä asioista

Vierailija
37/57 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 08:11"]

Mistä te iskette niitä nuorempia miehiä?

[/quote]

Me tutustuimme työön kautta.

Vierailija
38/57 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä kokenut sen niin, että aika moni mies ei halua suhdetta itseään vanhemman naisen kanssa. Siihen vaikuttaa varmaan ympäristön/kavereiden paine, ulkonäköasiat jne. Vanhempi nainen kyllä kelpaa seksikumppaniksi mutta harvemmin seurusteluun. Poikkeuksiakin tietenkin on. 

Vierailija
39/57 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 09:17"]

Mä olen kyllä kokenut sen niin, että aika moni mies ei halua suhdetta itseään vanhemman naisen kanssa. Siihen vaikuttaa varmaan ympäristön/kavereiden paine, ulkonäköasiat jne. Vanhempi nainen kyllä kelpaa seksikumppaniksi mutta harvemmin seurusteluun. Poikkeuksiakin tietenkin on. 

[/quote]

Toisaalta kuka (minkään ikäinen) nainen haluaisi suhteen sellaisen miehen kanssa, jonka tärkeimmät kriteerit kumppanin valinnassa ovat ulkonäköasiat ja kavereiden mielipide?

Vierailija
40/57 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogini tilastoissa oli tieto, että tältä palstalta oli tullut paljon kävijöitä, joten uteliaisuuttani tulin katsomaan, että millä tavoin minua nyt haukutaan. ;)

Ei haukuttukaan vaan ihan asiallistakeskustelua. Positiivinen yllätys.

Olen siis Satu ja pidän http://www.viipaleita.net/blog/satu/ - blogia. Ja aivan niin kuin joku mainitsi, mieheni on minua 17 vuotta nuorempi. Kun suhteemme alkoi, olin 37-vuotias kuuden lapsen leskiäiti ja silloinen "kosijani" 21 vuotias. Naimisiin menimme kun olin 39 ja hän 22 (täytti muutaman kuukauden päästä 23). Olemme saaneet kaksi yhteistä lasta ja iltatähteä yhä yritämme. 

Tosin nyt, kun minä olen jo 47, mahdollisuudet alkavat olla varsin heikot.

Lapsenlapsia meillä on 9. Se paikkaa vauvankaipuuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi