Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martina rikkoi kaksi liittoa ja hylkäsi perheensä

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei näytä koskaan kiintyneen lapseensa niin kovin. Mutta voin olla toki väärässäkin. Tuntuu vaan, että kova kiire on ollut palata työelämään ja lemmenlomilla ollaan ilman lasta. Ei se oikeastaan kuulosta tavalliselta pienen vauvan äidin elämältä. Jokainen toki taaplaa tavallaan.

Rakkaus todellakin voi sekoittaa pään. Ja usein sitä rakkauden huumasta toivuttuaan miettiikin miten äkkinäisiä ja kiireellisiä päätöksiä sen lemmen huuman vallassa tekee. Melkein kaikki aviorikkojat pitäisi pistää kuukaudeksi telkien taakse miettimään ja päästää sitten vasta ulos, kun pahimmat höyryt on päässeet tukkimasta harmaita aivosoluja.

Vierailija
22/48 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/viihde/201101190151605_vi.shtml

surullinen olo lapsen takia. Ylipäätään en ymmärrä näitä julkiksia, kun eivät tajua, että tuokin pieni ihminen voisi olla kuka tahansa ja hänelle kuuluisi yhtä turvattu elämä kuin kelle muulle tahansa. Ja nyt hän on vain median riepottelema sätkynukke. Itkettää ihan, että miksi pitää leikkiä toisen elämällä. Kyllä minä mieluummin kuulisin silti heistä turhia lööppiuutisia tällaisina onnellisina ja kivoissa perhepotreteissa, kun näissä rikkovissa skandaalin hajuisissa itsekkäissä ja irvokkaissa uutisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessassa jollekin, ilmeisesti Esko tämän näki??

http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/outo-yhteensattuma-martinan-ja-eskon-…

Vierailija
24/48 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistanut kuvia kylläkin myös kiinteistövälityksiensä sivuilta. Kurjaa kun yksityiselämä sotkee myös työkuviot... mutta eiköhän osannut aavistella mitä tuleman pitää!

Vierailija
25/48 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina rikkoi kaksi liittoa ja hylkäsi perheensä <a href="http://www.iltalehti.fi/viihde/2011012013038387_vi.shtml" alt="http://www.iltalehti.fi/viihde/2011012013038387_vi.shtml">http://www.iltalehti.fi/viihde/2011012013038387_vi.shtml</a&gt;

Marttiina rikkoi oman liittonsa ja se mies omansa. Yhdessä ne toki rikkoivat kaksi liittoa, mutta ei yksin Marttiina!

Vierailija
26/48 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on kuitenkin kaikkien tiedossa että myös ESKO PANESKELEE YMPÄRIINSÄ. Ja oikeesti mä en ainakaan naisenä jäis tollaseen liittoon missä mies paneskelee millon missäkin ja millon ketäkin vaan tekisin niinkuin Martina ja ettisin itselleni uuden. Turhaa Esko sädekehäänsä kiillottaa kun on itse ihan yhtä syyllinen kuin martti.

Mutta kyllä perheelliselle suurempi rikos on ryhtyä salasuhteeseen kuin sortua täysin yhdentekevään yhdenyön juttuun. Kaikki petturuus on toki tyhmää mutta kyllä salasuhde joka luotu yhteisellä lomalla ja pidetty yllä pitempään, taatusti kirpaisee pahemmin.

JA kaikki petturuus on petos lasta kohtaan :(

On on, mutta entäs vaikka 50 satunnaista avioliiton ulkopuolista seksikumppania vuodessa?

Rakastuminen voi sekoittaa pään, mutta kyllä se Martinakin jossain vaiheessa tokenee...

Vierailija
27/48 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki lakattaisiin välittämästä. Eiköhän kuitenkin ole niin, että tämän pienen lapsen suojelemiseksi olisi parhainta, että ulkopuoliset eivät kommentoi heidän elämäänsä.

Itsekin tuossa pohdin asioita kriittiseen sävyyn. Mutta kaduttaa jo. Mitä se ketään auttaa, että minä olen jostain asiasta jotain mieltä. Parempi vaan huolehtia omasta elämästä.

Vierailija
28/48 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on kuitenkin kaikkien tiedossa että myös ESKO PANESKELEE YMPÄRIINSÄ. Ja oikeesti mä en ainakaan naisenä jäis tollaseen liittoon missä mies paneskelee millon missäkin ja millon ketäkin vaan tekisin niinkuin Martina ja ettisin itselleni uuden. Turhaa Esko sädekehäänsä kiillottaa kun on itse ihan yhtä syyllinen kuin martti.

Mutta kyllä perheelliselle suurempi rikos on ryhtyä salasuhteeseen kuin sortua täysin yhdentekevään yhdenyön juttuun. Kaikki petturuus on toki tyhmää mutta kyllä salasuhde joka luotu yhteisellä lomalla ja pidetty yllä pitempään, taatusti kirpaisee pahemmin. JA kaikki petturuus on petos lasta kohtaan :(

On on, mutta entäs vaikka 50 satunnaista avioliiton ulkopuolista seksikumppania vuodessa? Rakastuminen voi sekoittaa pään, mutta kyllä se Martinakin jossain vaiheessa tokenee...

Fyysinen himotus, kipinät ja jännityksen kaipuu tuskin on rakkautta. Epäilen ettei kyse ole rakkaudesta ja jos suhde jää voimaan se on todennäköisesti lyhyt... Martina vaikuttaa naiselta joka ei kestä kun parishude kokee arjen ja jännitys ja intohimo vaimentuu. Perhettä perustaessa pitäisi totutella ja toisaalta,

VIISAS IHMINEN EROA ENSIN!

Vierailija
29/48 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omansa kyllä, mutta minkä toisen liiton.

Eiköhän se vastapuoli ollut se joka oman liittonsa rikkoi, ei Martina varmaankaan puukko kurkullä äijää suhteeseen pakottanut.

Vai meinaatteko, että Martina on niin lumoava, että kun hän iskee silmänsä keneen tahansa mieheen niin mies täysin syyntakeettomasti pettää. Toimii siis suorastaan noiduttuna :D

Aika imartelevaa Martinalle

Vierailija
30/48 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omansa kyllä, mutta minkä toisen liiton. Eiköhän se vastapuoli ollut se joka oman liittonsa rikkoi, ei Martina varmaankaan puukko kurkullä äijää suhteeseen pakottanut. Vai meinaatteko, että Martina on niin lumoava, että kun hän iskee silmänsä keneen tahansa mieheen niin mies täysin syyntakeettomasti pettää. Toimii siis suorastaan noiduttuna :D Aika imartelevaa Martinalle

Ainut mitä tuo älypää Eskonsa kanssa olisi voinut jättää aikoinaan tekemättä oli lapsi. Muuten ois voineet meuhkata miten haluavat. Lasta eniten käy sääliksi, kun tuollaiset vanhemmat on itselleen saanut.

Vierailija
31/48 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään mainintaa mistään oudosta. Kopioituna osittain:

Karhunpoika sairastaa häntä hellikäämme….

Posted on 07/01/2011 by Esko

Palattuamme kotiin alkuviikosta Lapin reissulta olen ollut tytössä kiinni kuin iilimato..Martina on ollut myös sen minkä työkiireiltään ( Josta kuulette piankin ) on ehtinyt olla paikalla. Oli suunnattoman kova ikävä mutta silti pieni matka kaksin teki ihan hyvääkin.

Uusi vuosi alkoi siis näin mutta paljon hyvääkin on tapahtunut.

Martina paiskii pitkiä päiviä ja välillä käy sääliksi sitä, mutta rautainen mimmi se on aina ollut joten eiköhän se jaksa.. nyt vaan vitamiinia naamaan ja positiivinen asenne.

Hyvää uutta Vuotta teille kaikille jotka blogiamme seuraatte, ja teitä on ilmeisen paljon sillä esim Levillä saimme paljon palautetta ihmisiltä naamatusten ja se aina lämmittää mieltä.

http://martinajaesko.seiska.fi/

Vierailija
32/48 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omansa kyllä, mutta minkä toisen liiton. Eiköhän se vastapuoli ollut se joka oman liittonsa rikkoi, ei Martina varmaankaan puukko kurkullä äijää suhteeseen pakottanut. Vai meinaatteko, että Martina on niin lumoava, että kun hän iskee silmänsä keneen tahansa mieheen niin mies täysin syyntakeettomasti pettää. Toimii siis suorastaan noiduttuna :D Aika imartelevaa Martinalle

Ainut mitä tuo älypää Eskonsa kanssa olisi voinut jättää aikoinaan tekemättä oli lapsi. Muuten ois voineet meuhkata miten haluavat. Lasta eniten käy sääliksi, kun tuollaiset vanhemmat on itselleen saanut.

Sääliksi käy niiden lapsi..

Ei taida tavallinen perhe-elämä riittää Martinalle....

Vierailija
33/48 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden hairahduksen hän olisi Martinalta vielä ehkä hyväksynytkin mutta kún kyseessä on suhde, siihen loppui heidän avioliitto

Vierailija
34/48 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

…että Martina on itse useissa haastatteluissa puhunut siitä, että hän joutui kasvamaan ilman isää eikä missään nimessä tahdo semmoista omalle lapselleen. Okei, eihän Victoria ole isää menettämässä, mutta joutuu kuitenkin keskelle avioerotilannetta.

Vierailija
35/48 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko omaa eroasi puitavan jossain keskustelupalstalla? Antapaa Martinan selvittää perheasiansa aivan omassa rauhassa ja keskenään, en ymmärrä miten tästäkin niin valtava otsikko suomessa saadaan!!

SOITTAVAT IHAN ITSE TOIMITTAJILLE JA KERTOVAT ASIOISTAAN???

Tiedän tämän, koska olen toimittaja.

Vierailija
36/48 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Stefan ei ole naimisissa eikä ole lapsia.Sillä oli "vain" tyttöystävä joka pisti heti poikki kun sai tietää Martinasta.Ootteko muuten huomannu miten nuoren jannun takia lähti perheestään?

kaveri on alle 25v.joten mahtaako se pidemmällä tähtäimellä olla Martinasta edes kiinnostunut.

Vierailija
37/48 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saadaanpa kaikki av-mammat katsomaan sitä ajat sitten tehtyä ohjelmaakin, kun on nyt Martti taas niin pinnalla joka paikassa. Milloinkahan tulee taas joku uusi käänne tähän soppaan?

Vierailija
38/48 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko omaa eroasi puitavan jossain keskustelupalstalla? Antapaa Martinan selvittää perheasiansa aivan omassa rauhassa ja keskenään, en ymmärrä miten tästäkin niin valtava otsikko suomessa saadaan!!

Voi jessus, siis ettekö te ymmärrä, että tämän tyyppiset julkkikset

SOITTAVAT IHAN ITSE TOIMITTAJILLE JA KERTOVAT ASIOISTAAN???

Tiedän tämän, koska olen toimittaja.

joten se siitä yksityisyydestä. Nämä ihmiset elättävät itsensä julkisuudella, joten tottahan tästäkin tv-sarja tehdään.

Mitä enemmän palstoilla jauhetaan, sen tyytyväisempiä ovat. Julkisuutta se on huonokin julkisuus.

Vierailija
39/48 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin kasvokuvan tosta jannusta ja senkin uhalla et poliisit tulis ovelle haluisin laittaa sen tänne koska ....

ei voi poika enää homommalle näyttää.Kumma mies maku Martinalla.tommonen "meikkaava" rääpäle.

Vierailija
40/48 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kuvassa olevat on maksimissaan 25-vuotiaita, nuoria ja nättejä....

PAITSI lähemmäs 40-vuotias Esko E. ja hänen ikäistään 10-vuotta vanhemmalta näyttävä pian ex-vaimonsa...

Oliskohan perheen mammalle iskenyt aikamoinen ikäkriisi itseään selkeästi nuorempien seurassa? Tajunnut, ettei se äitinä oleminen ja likavaatteiden peseminen siellä ylihintaisessa vuokraluukussa olekaan niin hohtoista elämää? Yllättävän valjulta näyttää Martinan naama esim. tuohon oikealla puolella ryhdikkäästi istuvaan tummaan kaunottareen verrattuna... Eipä ihme, että mimmi on tammikuun alun blogissaan hehkuttanut uuden treenikauden alkaneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi