Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martina rikkoi kaksi liittoa ja hylkäsi perheensä

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kuvassa olevat on maksimissaan 25-vuotiaita, nuoria ja nättejä....

PAITSI lähemmäs 40-vuotias Esko E. ja hänen ikäistään 10-vuotta vanhemmalta näyttävä pian ex-vaimonsa...

Vähän kyllä säälittää että vielä tuossa iässä viihdytään baarin pöydän ääressä notkumassa. No jokainen tyylillään...

Vierailija
42/48 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä tapauksessa molemmat pettäjät ole ihan itse tuhonneet ne omat suhteensa: Martina omansa ja tää toinen osapuoli oman suhteensa. Kyseeessä kun on kaksi aikuista ihmistä.

Melkein osoittaisin sormella jopa tätä miespuolista: tiesi varmaan tasan tarkkaan Martinan olevan perheellinen pienen lapsen äiti ja vaimo, ja olisi ehkä moraalisesti voinut ajatella pari kertaa ennen kuin sortui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme biletysposeerauskuvia tuon ikäisiltä (Eskokin jo lähes nelikymppinen)..:D :D

Vierailija
44/48 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikkoa vain oman liittonsa.

Vierailija
45/48 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein osoittaisin sormella jopa tätä miespuolista: tiesi varmaan tasan tarkkaan Martinan olevan perheellinen pienen lapsen äiti ja vaimo, ja olisi ehkä moraalisesti voinut ajatella pari kertaa ennen kuin sortui.

Oli tausta mikä tahansa, se on molempien ihan oma ratkaisu, eikä siinä tarvitse kumpaakaan toista erityisemmin osoitella.

Vierailija
46/48 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erolle ei ole vaihtoehtoja. Esko sanoi, että yhden illan hairahdus olisi siedettävä, mutta selvä suhde ei. Sain lisäksi kuvan, että ei Eskolla ole vaihtoehtojakaan. Nainen haluaa mennä ja piste.

Vierailija
47/48 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erolle ei ole vaihtoehtoja. Esko sanoi, että yhden illan hairahdus olisi siedettävä, mutta selvä suhde ei. Sain lisäksi kuvan, että ei Eskolla ole vaihtoehtojakaan. Nainen haluaa mennä ja piste.

mullekin on tullut rivien välistä sellainen tunne, että Esko olisi voinut vielä antaa anteeksi, mutta Martina on jo oman päätöksensä tehnyt.

Eli että loppujen lopuksi Martina on asian paljastuttua itse halunnut erota ja mennä. Esko nyt tällä julkisuudessa rypemisellään yrittää vain kalastella extrapisteitä. "Minä vein eropaperit", "minua on loukattu", "minä en anna enää anteeksi", vaikka todellisuudessa Martinaa ei varmaan voisi vähempää napata Eskon itsesääli. Eli Eskolla ei ole enää ollut edes mahdollisuutta muuhun kuin eroon.

Vierailija
48/48 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ko kehuivat tosi tosi kauniiksi????saara kuka???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi