Kukaanhan ei täällä tietenkään anna neuvoja tähän, mutta kysynpä kuitenkin ;)
Eli suoraan asiaan; miten parhaiten saisin selville, onko eräs ihminen (nainen) minusta vielä kiinnostunut? Kyseeseen ei tule asiasta puhuminen. Näen hänet parin vuoden tauon jälkeen..
Kommentit (13)
kaipa se osoittaa kiinnostuksen sinua kohtaan, jos hänellä sellaisia tunteita on.
No jos hän on hermostunut ja sukii alati hiuksiaan, niin sitten on kiinnostunut. Ollaan niinku eläimet;laitetaan turkki kuntoon kun nähdään pariutumiskelpoinen kumppani:)
Luota vain itseesi ja omiin tuntemuksiisi, niin saat kyllä selville.
Äläkä missään nimessä itse suhtaudu torjuvasti tai sillä tavalla että "no mulla on asiat niiiiiiiiin hyvin, en oo ees muistanu sinua" -meiningillä. Mutta älä myöskään kuolaa.
Monesti vaan taitaa ihmissuhdekuviot mennä solmuun kun pelätään näyttää tunteita. Ajatellaan että onkohan se toinen enää minusta kiinnostunut, ei varmaan, niin taidanpa varmuuden vuoksi esittää semmoista että minä en ainakaan hänestä ole kiinnostunut. - Alitajunnassa siis.
Kyllä sen silmien loisteesta tietää jos toinen on kiinnostunut ;-)
tämä alkoi käydä mielenkiintoiseksi...vastaa ap!
rohkaisevasta viestistä ;)
Näin hänet pikaisesti hiljattain, ja hmmm.. no, hän meni hieman ehkä "hämilleen" tai jotain, "ilme" siis muuttui sen verran, että huomasin.. muitakin oli paikalla, ja tilanne oli tavallaan virallinen.
En ole E...
ap
sanoi että kannattaa näyttää tunteensa. Voitko sanoa hänelle jotain tyyliin "onpa tosi kiva nähdä sua pitkästä aikaa" tai vaikka että oletkin ajatellut häntä viime aikoina, ja katsoa miten hän reagoi. Luulisin että vaistosi kertoo sinulle oikein sen mitä näet.
kiitoksia neuvoista :)
Mutta, mikäs sitten on "kuolaamista"? ;)
ap
että olipa kiva törmätä taas pitkästä aikaa... olen menossa lounaalle siihen kivaan ravintolaan, lähdetkö lounaalle? Tai mennäänkö joskus viinilasilliselle?
Jos kieltäytyy, anna käyntikorttisi ja pyydä ottamaan yhteyttä kun sopii (antaa miettimisaikaa)
itse tapasin taannoin vanhan poikaystäväni 15-vuoden takaa, ihan vaan kavereina nähtiin yhdessä tilaisuudessa. Olimme olleet jo aiemmin fb-kavereita, mutta en tosiaan ollut tavannut häntä 15 vuoteen, enkä todellakaan YHTÄÄN ajatellut häntä romanttisessa mielessä.
Mutta mutta... kun tapasimme, minuun teki vaikutuksen se, miten kauniisti hän puhui minusta ja vaikutuksestani hänen elämäänsä. Ei ollut yhtään lipevä tai kuolaava, mutta selvästi näki, että hän piti minusta yhä ja viihtyi seurassani. Ja romanssihan siitä syntyi, mutta se on jo toinen tarina. Eikä niin onnellinenkaan, koska ollaan molemmat tahoillamme varattuja...
Mutta ap:lle onnea tuohon tapaamiseen! :)
itse mies vai nainen?