Mistä voisi ostaa villasukkia?
Asun Porvoossa, osaisiko joku vinkata, mistä ostaa kunnon pässinpökkimät villasukat?. Kiitos!
Kommentit (21)
mutta hyviä paikkoja ovat erilaiset käsityöläisten myyntipisteet: Marttojen myyjäiset, kirkon myyjäiset, koulujen myyjäiset, torit, käsitöitä myyvät pienet puodit, eikös Porvoon vanhakaupunki ole niitä pullollaan.
Ja parhaat saat, kun opettelet itse tekemään. Tulee kerralla sopivan kokoiset ja väriset!
Äitini tekee myyntiin villasukkia. Niitä löytyy esimerkiksi huuto.netistä tämän linkin kautta. :)
Mulla oli juuri varmaan tusina paria meille pieniksi jääneitä villasukkia kirppispöydässä kun niitä ny tulee ovista ja ikkunoista, lapsia 3.. Käytettyjä, mutta pestyjä, ehjiä ja supersiistejä 1€ pari, upouudet 3€ pari, oli ihania värejä, laadukasta työtä. YKSIKÄÄN PARI EI KELVANNUT kellekään, kaikki sain tuoda takas..
Myyjäisissä niitä aitoja yleensä löytää.
Tee itse! Ohjeet netistä, käsityölehdistä, lankojen vyötteistä Helppoa! Kivaa!
Jos sinulla on käyntiä Helsingissä, niin kierrä kirppareita ja poikkea myös kauppatorilla ym. toreilla, niin kyllä löytyy sukka poikineen.
Kirpparille vien myyntiin sukkia ,mutta niin lauhaa ettei ihmiset vielä kovin ostele niitä. pakkasia odotellessa. Kudon ohuestafabel langasta,jotta mahtuu kenkiin. 4-30 e pri. marjalellu@hotmail.com
Täältä niitä saa on joka kokoa ja väriä. Novita langoista tehtyjä. Hinta vain 10 e/kpl, on melko pitkät varret. Voisin lähettää sinne Porvooseen postiennakolla. Otapa yhteyttä pian. t. -hannele-
halvalla uusia, käyttämättömiä, itse tehtyjä villasukkia Fidan (pelastusarmeijan) kirpputorilta. Mummot tehneet ja lahjoittaneet myyntiin lähetystyön hyväksi. Mielestäni myydään kaikissa Fidan myymälöissä, kysy myyjältä. T äiti, joka ei osaa kutoa sukkia, eikä ole aikaa opetella :)
olen ostanut monta vuotta lapaset ja sukat huuto.netistä. Siellä on mistä valita ja hinta kohdillaan kun tarjontaa on niin paljon.
fidan kirppikset ovat siis helluntaisrk kirppiksiä!kiitos kun tuet,kaikki tuotto menee esim.tyttöjen koulutukseen ym.hyödylliseen kehitysmaissa
Niissä aika moni kirjoittaja tekee sulle tilauksesta just sellaiset sukat kuin haluat.
villasukkia myytävänä lapsille ja aikuisille edullisesti. Sähköposti villasukka58@luukku.com.
Kirpputoseilla kaikki neulesukat ei ole edes villaa. Pässinpökkimät kannattaa teettää jollain. Katsoa, että saa oikeasta villalangasta tehtyjä. Niitä ei saa kympillä, tuskin kahdellakaan. Neulesukkia voi saada. Huopatehtaalla oli ennen sekä pässinpökkimiä lankoja, että sukkia.
Itse olen ostanut netistä biba.fi
Hyvin meni myös joululahjoihin :)
Heippa,
Teen itse villasukkia myyntiin. Facebookissa on sivut joista voi käydä katsomassa tarkemmin https://www.facebook.com/Pilvilanka/?modal=admin_todo_tour
Väri ja koko toiveen vain tarvitsen, jotta pääsen alkuun. Koko mieluiten sentti-muodossa mitattuna kantapäästä varpaisiin, niin tulee varmasti oikean kokoiset.
Meidän kirpparilla on myytävänä aitoja ja "vastakudottuja" villasukkia.