Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

stressaannun älyttömästi kun soitetaan oudosta numerosta

Vierailija
19.01.2011 |

..ja tietenkään se ei selviä kun laitan viestihaun mikä se on...ja taas tulee laskua.

Tänään on tullut kaksi outoa puhelua, en vastannut.

Toinen saattoi olla tuttu numero, en muista varmasti.

Ehkä soitan huomenna niihin numeroihin niin saan tietää.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä koitan ensin googlettaa numeron ja joskus sitten selviääkin mikä numero on. Netissähän on sivustoja mille voi ilmoittaa lehtimyyjien yms. turhakkeiden numerot.

Vierailija
2/37 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa vaan kuinka stressaavaa on yrittää soittaa töistä (numero ei näy vastaanottajalle) jotain tärkeää asiapuhelua, kun ei saa koskaan vastausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palvelu joka kertoo soitettaessa kuka soittaa (jos löytyy numerotiedustelusta).

Nokioihin saa muutamankin maksullisen vaihtoehdon, androidiin jopa ilmaisen.

Vierailija
4/37 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ymmärrä miksi!

Vierailija
5/37 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha rahojaan on kuluttaa viestihakuihin.

Vierailija
6/37 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä en välttämättä vastaa jos numero ei ole mulle tuttu. En tiedä miksi, se vaan on jotenkin ahdistavaa mulle. Ahdistun myös tosi paljon jos mun pitää itse soittaa esim. virastoihin yms. Nytkin kun olen äitiyslomalla ja mun piti soittaa pomolle joka on siis mulle tuttu ja ihan mukava niin silti jännitin sitäkin puhelua ja lykkäsin monta päivää ennen kuin uskalsin soittaa.

Vierailija
7/37 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa vaan kuinka stressaavaa on yrittää soittaa töistä (numero ei näy vastaanottajalle) jotain tärkeää asiapuhelua, kun ei saa koskaan vastausta.

en voi vastata töissä, olen asiakaspalvelussa, oma puhelin pitää olla pukukaapissa. Joskus pidän kyllä taskussa, mutta äänettömällä, enkä pysty vastaamaan jos on kiire ja asiakkaita. Ärsyttää sit kun huomaa, että on tullut joku puhelu enkä tiedä mikä. Tänään oli lapsen opettaja yrittänyt soittaa, mielelläni olisin vastannut jos olisin voinut. Onneksi laittoi sähköpostia sit, niin ei jäänyt vaivaamaan kuka soitti.

ei ap

Vierailija
8/37 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla kuitenkin kun on vastaaja, ja soittelevat sitten takaisin.

t. ei-ap

Vierailija
9/37 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelussa työskentelen itsekin mutta haluan kyllä olla tavoitettavissa jos jollekulle lapsista esim. sattuu jotain. Äitinä en vain voi olla täysin tavoittamattomissa koskaan.

Mitä tulee tuntemattomiin numeroihin niin vastaan itse puheluihin, joissa näkyy soittajan numero. Jos numero ei näy, en mielelläni vastaa.

Vierailija
10/37 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan vastaa, jos en ole odottamassa puhelua muusta kuin talletetusta numerosta.

Vierailija
11/37 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos satun olemaan puhelimen äärellä. Toisaalta en vastaa mihinkään jos en jaksa päivystää, oli sitten tuttu tai tuntematon.

Ne joille en vastaa jättää viestin jos niillä on asiaa.

En kuitenkaan ymmärrä sitä, miksi ihmiset pelkäävät vastata ihmisille joita he eivät tunnista.

Vierailija
12/37 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraat numerot googletan ja jos sattuu olemaan joku tuttu niin sitten voin soittaa tai laittaa viestiä. yleensäkin inhoan puhelimessa puhumista tai turhaa juoruilua. viestit paljon kätevämpiä, kun voi vastata silloin, kun itse ehtii.

Vierailija
13/37 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/37 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://henkilot.eniro.fi/login?next=%2F" alt="http://henkilot.eniro.fi/login?next=%2F">http://henkilot.eniro.fi/login?next=%2F</a&gt;

Mutta fiksuinta tuon on olla puhelimessa niin, että haku tehdään automaattisesti puhelimen soidessa, jolloin soittajan nimi näkyy näytöllä ja voit valita, vastatko vai jätätkö vastaamatta.

Vierailija
15/37 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan ei tiennyt kuka soittaa, mutta kaipa silloinkin olisi voinut vastaamista pelätä. Rohkeasti vaan päätät vastata puhelimeen, kyllä se siitä ajan kanssa helpottaa.

Vierailija
16/37 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallahan nykyisin useat ihmiset ovat kuin vankeina kotonaan eivätkä uskalla inahtaakaan jos ovikello sattuu soimaan eikä tulija ole ENNALTA ilmoittanut olevansa tulossa.

Naurettavaa jos mikä.

Vierailija
17/37 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina vastataan, se kun ei ollut mukana! Nykyään monilla ei ole siitäkään mitään tajua, että joka paikassa ja joka tilanteessa ei tarvitse vastata puhelimeen. Jos on tärkeää asiaa, voi jättää vastaajaan viestin (tai laittaa vaikka tekstarin).

Kyllä ennen oli toisin koskaan ei tiennyt kuka soittaa, mutta kaipa silloinkin olisi voinut vastaamista pelätä. Rohkeasti vaan päätät vastata puhelimeen, kyllä se siitä ajan kanssa helpottaa.

Vierailija
18/37 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kamalaa siitä voi tapahtua, jos ei tunnekaan soittajaa? Ennen kännyköitä vastattiin aina puhelimeen tietämättä yhtään kuka siellä on, hui..

Vierailija
19/37 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko paljon yksin tai pyöriikö elämäsi muuten hyvin pienessä piirissä kun joku puhelu stressaa älyttömästi? Mitä pelkäät että sieltä puhelimesta kuuluu?

Mullakin on usein puhelin äänettömällä, mutta siinä on vastaaja, johon soittaja voi jättää viestin jos en pääse vastaamaan. Monet lähettävät myös tekstarin elleivät tavoita mua.

Vierailija
20/37 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni meni noihin jatkuviin tuputtajiin hermot, ja tein numerooni puhelinmarkkinointikiellon. Tuntemattomista numeroista tulevista puheluista valtaosa on puhelinmyyjien soittoja. Näitä ei todellakaan ollut lankapuhelinten aikaan läheskään yhtä paljon (olen vm. 65, joten muistan hyvin).

Mitä kamalaa siitä voi tapahtua, jos ei tunnekaan soittajaa? Ennen kännyköitä vastattiin aina puhelimeen tietämättä yhtään kuka siellä on, hui..