Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aurinkolahti, Helsinki minkälainen alue?

Vierailija
19.01.2011 |

Kannattaisiko muuttaa, olemme muuttamassa Helsinkiin ja katselleet asuntoja. Tuolla olisi uusia asuntoja myynnissä.

Kommentit (136)

Vierailija
21/136 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun aurinkolahdessa ja täällä siis istun tätäkin kirjottaessa ja ihan samanlainen paikka tää on kuin muutkin.Täällä parasta on rannanläheisyys vaikkakin kymmenessä vuodessahan tää on täyteen rakennettu.Kun olin lukiossa me suunnistettiin täällä liikkatunneilla.Täällä on omistus,osaomistus ja myös helsingin kaupungin vuokrataloja ja häiriöitä ihan niinkuin eirassakin.Hirveesti ei ole ns.mamuja,he asuvat enempikin merirastilassa mut tietenkin on myös ulkomaalaisia ja varsinkin venäjää kuulee paljon mut miksi se olis haitta.Tämänkin talon kalleimmat autot on venäläisillä perheillä=) Mä viihdyn tosi hyvin kun keskustaankin pääsee n.20 minsassa.Eläinrakkaille on tosi hyvät koiranulkoiluttamis "metsät" ja hiihtään pääsee ilman automatkaa jne.

Vierailija
22/136 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsee rannalle kävellen ja nopeasti käväisee kotonakin. Kauppoihin pääsee kävellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/136 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkivallan kohteeksi joutunut Mosaiikkitorin pysäköintihalli Vuosaaressa suljetaan toistaiseksi. Kiinteistöyhtiö päätti asiasta keskiviikkona.

Hallissa on poltettu tammikuun aikana kaksi autoa. Viimeisen vuoden aikana on tapahtunut lukuisia muitakin ilkivallantekoja.

Vuotalon johtaja Jyrki Tirronen kertoi tiistaina Helsingin Sanomille, että hallissa on muun muassa maalattu pysäköityihin autoihin graffiteja ja tyhjennetty vaahtosammuttimia.

http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/parkkihalli_suljetaan…

Vierailija
24/136 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun kaupungin vuokra-asunnossa ja tässä samassa taloyhtiössä on myös omistuasuntoja sekä yhden vakuutusyhtiön omistamia kämppiä ja ihan sisä-aurinkolahtea tämä on.Mistä jotkut on saanut päähänsä et tänne pääsee vain rikkaat???

Vierailija
25/136 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan jo vuosia haikailtu sinne Aurinkolahteen, ollaan tehty hyvin paljon vertailuja alueista ja tuo on ehdottomasti paras!

Miksi me muutetaan uudiskohteeseen Aurinkolahteen:

- saadaan upouusi asunto

- autot saa talon alle (ei ikinä auton skrabailua ja pääsee sisäkautta hissillä asuinkerrokseen)

- Aurinkolahden hyvämaineinen peruskoulu vieressä

- palvelut vieressä

- metro ja sitä kautta pääsee hyvin töihin oli se missä hyvänsä

- meri

- ulkoilualueet

- hyvämaineisuus

- venesatama

- Itis lähellä

Pitää olla uusi tal oettei vaan ole edellinen omistaja jättänyt mitään ikäviä bakteereitaan sinne.

Metro muuten ei ole lähelläkään Aurinkolahtea.

Vierailija
26/136 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan merirastilaa jossa paljon puhuttu" Mogadishuavenue" on.Siellä mäkään en liiku vain ei pitkälti meiltä sinne ole.En viitti sanoo tarkkaa osoitetta missä asun mut vihjeeks niille jotka tietää niin ihan lähellä kahvila Kampelaa ja siis olen se kaupungin vuokralainen.

Vierailija
27/136 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIkähän autulla saunaan ja takas tyyppi tota mieltä on.Metrolle on kampelasta vain pari kilsaa.

Vierailija
28/136 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt alan ymmärtämään.

Aurinkolahtelaiset eivät käy kaupoissa Itä-Helsingissä eivätkä käytä metroa.

Vierailija
29/136 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mosaiikkitori EI ole aurinkolahtea vaan merirastilaa jossa paljon puhuttu" Mogadishuavenue" on.Siellä mäkään en liiku vain ei pitkälti meiltä sinne ole.En viitti sanoo tarkkaa osoitetta missä asun mut vihjeeks niille jotka tietää niin ihan lähellä kahvila Kampelaa ja siis olen se kaupungin vuokralainen.

Vierailija
30/136 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun kaupungin vuokra-asunnossa ja tässä samassa taloyhtiössä on myös omistuasuntoja sekä yhden vakuutusyhtiön omistamia kämppiä ja ihan sisä-aurinkolahtea tämä on.Mistä jotkut on saanut päähänsä et tänne pääsee vain rikkaat???

Jos haluaa omistuskämppään, täytyy olla rahaa.

Vierailija
31/136 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksiin pääsee tietenkin viemään iltaisin omalla autolla mutta miten ne alakoululaisten iltapäivät? Entä yläkoululaisten vanhemmat? Saavatko lapsenne/ päästättekö lapsenne kulkemaan vapaasti Vuosaaressa?

No nyt alan ymmärtämään.

Vierailija
32/136 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt alan ymmärtämään. Aurinkolahtelaiset eivät käy kaupoissa Itä-Helsingissä eivätkä käytä metroa.

Ja mistä sä tän revit? Mä ainakin aion käyttää metroa, kun muutan Aurinkolahteen.

Vierailija
33/136 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksiin pääsee tietenkin viemään iltaisin omalla autolla mutta miten ne alakoululaisten iltapäivät? Entä yläkoululaisten vanhemmat? Saavatko lapsenne/ päästättekö lapsenne kulkemaan vapaasti Vuosaaressa?

No nyt alan ymmärtämään. Aurinkolahtelaiset eivät käy kaupoissa Itä-Helsingissä eivätkä käytä metroa.

Alakoululaisten iltapäivät? Siis mikä ongelma siinä on? Koulu on kodin lähellä. Aurinkolahti on normaalia mukavaa aluetta.

Vierailija
34/136 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt alan ymmärtämään.

siis puistoissa, kavereilla, treeneissä urheilukentillä, ilmoittavat missä menevät. Kolumbukseen ei meidän lapsilla ole mitään asiaa hengailemaan!

Vierailija
35/136 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se metro on kyllä aika kaukana. Hankalaa kun pitää ensin mennä bussilla, jotta pääsee metroon. Muuten en osaa sanoa alueen hyvyydestä tai huonoudesta.

Vierailija
36/136 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se metro on kyllä aika kaukana. Hankalaa kun pitää ensin mennä bussilla, jotta pääsee metroon. .

keneltäkään aurinkolahtelaiselta niin kaukana, että on "pakko" bussilla mennä! Taidat itse mennä bussilla/autolla vaikka matka olisi vain 500m?! :D Kävellen pääsee 5-15min.

Vierailija
37/136 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun aurinkolahdessa ja täällä siis istun tätäkin kirjottaessa.Tämänkin talon kalleimmat autot on venäläisillä perheillä=) Mä viihdyn tosi hyvin kun keskustaankin pääsee n.20 minsassa.

Tähän perustan sen , että osa aurinkolahtelaisista kulkee tosiaankin vain omalla autolla.

Aurinkolahdesta et pääse keskustaan kahdessakymmenessä minuutissa kuin omalla autolla.

Pelkästään metromatka vie sen ajan. Kertokaapa nyt arvon ;-)) aurinkolahtelaiset kuinka pitkä matka Aurinkolahdesta on Vuosaaren metroasemalle?

Vierailija
38/136 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kauppakeskus Columbuksen vieressä, joka ei ole Meri-Rastilassa. Se on aika hylätty paikka (lähinnä metron liityntäpysäköintiä), ja siksi ilkivallan kohteena.

Aurinkolahdessa on kaupungin vuokra-asuntoja, esim. bussilinja 90:n päättärin vieressä.

Nykyään koko Vuosaari on on yhtä koulupiiriä, joten sinne Aurinkolahden erinomaiseen kouluun voivat lapset hakea myös muualta Vuosaaresta.

Vierailija
39/136 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa nyt arvon ;-)) aurinkolahtelaiset kuinka pitkä matka Aurinkolahdesta on Vuosaaren metroasemalle?

Vierailija
40/136 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se metro on kyllä aika kaukana. Hankalaa kun pitää ensin mennä bussilla, jotta pääsee metroon. Muuten en osaa sanoa alueen hyvyydestä tai huonoudesta.

Talo, johon me muutetaan (uudiskohde) on metrolta noin 300 metriä. Ei sitä matkaa edes kai pääsisi bussilla? Tai ehkä yhden pysäkinvälin? Taidat asua siellä golfkentän/metsän kupeessa, sieltä on 800 metriä metrolle, olen mitannu sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi