Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksi synnytyksen jälkeen ja tunnon häviäminen "sieltä ja syvältä"

Vierailija
19.01.2011 |

Onko teillä muilla käynyt niin että synnytyksen jälkeen, vaikkakin olette treenanneet rakkauslihaksianne, olisi tunto hävinnyt sieltä???? Aikaa imukuppisynnytyksestä jo 5v ja en vieläkään tunne kun mieheni laukeaa.... onko normaalia???? en kehtaa lekurilta kysyä... Auttakaa Pliis!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttakee oi auttakee

Vierailija
2/7 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisällä tuntenut, että mies laukeaa :D Ei siellä sillä tavalla tuntoa ole, minulla ainakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin olen tuntenut miehen laukeamisen hyvinkin selvästi ja haluaisin kyllä tuntea jatkossakin.. Laskettu pian edessä ja pelkään kanssa kovin mitä tekee tuolle alakerralle tuo synnytys.

Vierailija
4/7 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla miehestä kiinni tunnetko laukeamisen? :D tunsin kans aiemman miehen, mutta nykyisen en. juuri ekan synnyttäneenä olen enemmänkin huolissani tuntuuko seksi enään samalta. nyt ei ainakaan oikeen miltään :(

Vierailija
5/7 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta seksi tuntuu nykyään paljon entistä paremmalta, tuntoherkkyys kasvoi. Ok, ekan vuoden on aika poikkikin ja imetyshormonit jyllää, mutta kun se aika on takana, minulla ja monella muulla tuntemallani naisella on seksi parantunut!

Faktana pysyy silti, että synnytys näkyy sukupuolielimissä. Gynekologi näkee heti, onko potilas synnyttänyt vai ei. Mutta SO WHAT?

JOS kuitenkin tuntuu siltä, että lihakset eivät ole entisensä laiset, kannattaa käydä ihan lantionpohjalihaksiin erikoistuneella fysioterapeutilla, heidän yhteystietojaan saa mm. synnytyslaitosten kautta.

On nimittäin niin, että lihasjumppaa voi hyvin tehdä vuosiakin VÄÄRIN niin, etteivät lihakset oikeasti voimistu. Ja mulle on ainakin gyne sanonut, että sellaiset emätinkuulat ovat aika turhia leluja, niitä voi kanniskella ihan helposti ilman, että lihakset yhtään voimistuu!

Eli joo: voi olla että ap:n ongelman takana on oikeita fysiologisia ongelmia. Ne kannattaa hoitaa, avuksi siis ft ja gynekin voi tarkistaa, onko emätin ok.

ENEMMÄN ehkä silti on kiinni korvien välistä. Jos et ehdi virittäytyä seksiin, se ei tunnu yhtä hyvältä. Jos koet itsesi vähemmän haluttavaksi, seksi ei tunnu yhtä hyvältä. Jos miehesi ei enää kiihota vuosien yhdessäolon jälkeen sinua samalla tavalla, seksi ei tunnu yhtä hyvältä.

Liika suorituskeskeisyys on pahinta myrkkyä. Ja kieltämättä sekin haittaa, että lapsiperheessä ei enää samalla lailla voi sekstailla heti, kun siltä tuntuu. Sitä pitää lykätä siihen ajankohtaan, kun VOI sekstailla.

Vierailija
6/7 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! ja lisääkin sais tulla...

Ennen synnytystä tunsin aina kun mies laukesi, tunsin vaikka kondomia oli käytetty. Nyt siis en tunne miehen laukeamista, mutta orgasmiherkkyys lisääntyi ja saan aina(harvassa se kerta jollen saa), olen sieltä jollain tavalla herkempi kuitenkin... muita?

Vierailija
7/7 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan tuntenut kun mies laukeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan