GoFatGo:lla jo 4 kg pois!!!!
Kommentit (6)
Tuntuu aamulla laihalta mutta päivän aikana maha kasvaa. =(
Eikä tietoakaan litteästä!!
Kyllä se vähän pidempään ottaa, että ne syvät vatsalihakset treenaantuu ja vatsa litistyy :)
Itsellä lähtenyt 2.1 kg (tavoite 5-6kg) jonka jälkeen olen painoindeksiltä 21 eli itselle sopiva paino.
Lähtö oli siis normaalipainossa sekin, haluan vaan kiinteytyä ja saada muotoja takas raskauden jäljiltä.
En ole edes kovin tiukasti diettiä noudattanut, koska en tosiaan kärsi ylipainosta. Silti tehonnut ihan hyvin.
Treenit olen tehnyt kotitreeninä, enkä viikonloppuna muistanut sitäkään. Viikonloppuna sitäpaitsi söin pizzan ja join muutaman lonkeron juhlissa :)
tai muutaman päivän jälkeen oli lähtenyt 1,5kg, mutta nekin on tullut taas takaisin ja lähtöpisteessä ollaan taas.
Painoa paitää saada vielä paljon pois, mutta nopea startti motivoi. Jokainen tietää, että alkuun lähtee nesteet, mut silti tuntuu hyvältä :)
Ap
mut ensin kropasta lähtee vain nestettä, vissiin pari ekaa viikkoa. Ja sehän tulee heti takaisin kun teet jotain, esim. syöt suolaista, valvot yms nestettä kerryttävää. Läskin lähteminen on ensin hidasta.
Itse olen myös mukana GFG:ssä, en ole käynyt vaa'alla tässä välissä. Vasta rupeaman päätyttyä saan tietää kuinka kävi :)
Aamuisin olo on sutjakka ja silmäkin huomaa jo eroa, mutta päivän mittaan kessi tuntuu aina kasvavan entisiin mittoihin takaisin!
Tuntuu aamulla laihalta mutta päivän aikana maha kasvaa. =(
Eikä tietoakaan litteästä!!