Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yes! FB-kaveri saanut laitettua jo 3 päivitystä tälle päivälle.

Vierailija
19.01.2011 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuntuu että pää räjähtää silkasta ärsytyksestä kun on näitä "lapset iloissaan ulkona, äidillä oma lepohetki" "äidin pinnaa koetellaan, lapsoset iiihan villeinä" mikä **tun kolmannen persoonan käyttöpakko kun saa jälkeläisiä??ketä kiinnostaa??

Vierailija
2/14 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistakaa ne huitsin helvettiin sieltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi vauva-aiheet on ihan kivoja verrattuna työelämästään samalla tavalla raportoivaan fb-kaveriin. Sain kymmeniä päivityksiä päivässä erään ihmisen jokaikisestä työsuoritteesta, lounasvalinnoista, kaikesta. Ja kaikki kolmannessa persoonassa ja ei omaa lastaan, vaan omaa itseään ja omia taitojaan kehuen.

Juu, olen piilottanut näkyvistä.

Vierailija
4/14 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuntuu että pää räjähtää silkasta ärsytyksestä kun on näitä "lapset iloissaan ulkona, äidillä oma lepohetki" "äidin pinnaa koetellaan, lapsoset iiihan villeinä" mikä **tun kolmannen persoonan käyttöpakko kun saa jälkeläisiä??ketä kiinnostaa??

Kolmas persoona on ikäänkuin hoivaamista varten, mieti nyt sairaanhoitajia "kuinkas me täällä tänään voidaan"

Vierailija
5/14 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lounasvalinta tulee aina kuvan kera

noi vauva-aiheet on ihan kivoja verrattuna työelämästään samalla tavalla raportoivaan fb-kaveriin. Sain kymmeniä päivityksiä päivässä erään ihmisen jokaikisestä työsuoritteesta, lounasvalinnoista, kaikesta. Ja kaikki kolmannessa persoonassa ja ei omaa lastaan, vaan omaa itseään ja omia taitojaan kehuen. Juu, olen piilottanut näkyvistä.

Vierailija
6/14 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kans yksi kaveri tehtailee noita :) lisäksi aihe on aina sama: vauva.

Aamulla heräsin siihen kun sängystä kuului ipanan hihkuminen.

Vaipan vaihto ei meinannut onnistua kun ipana vaan hihkui ja jokelteli.

Aamupuuron söi taas ipana niiiiiin reippaasti ja palkitsi äipän onnellisella hymyllä.

Huoh, ei meinaa ipana nukahtaa päikkäreille kun on niin hyvällä tuulella että vaan naureskelee ja hihkuu pinnasängyssä.

*oks*

Vierailija
7/14 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lounasvalinta tulee aina kuvan kera

noi vauva-aiheet on ihan kivoja verrattuna työelämästään samalla tavalla raportoivaan fb-kaveriin. Sain kymmeniä päivityksiä päivässä erään ihmisen jokaikisestä työsuoritteesta, lounasvalinnoista, kaikesta. Ja kaikki kolmannessa persoonassa ja ei omaa lastaan, vaan omaa itseään ja omia taitojaan kehuen. Juu, olen piilottanut näkyvistä.

Vierailija
8/14 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaksi lasta, mutta silti ei läheskään kaikki puheeni IRL eikä fb-päivitykseni (juuri ollenkaan) koske heitä. Vain jos jotain uutta tapahtuisi, mikä liittyisi myös lapsiin. Eli kaikki "etäisimmät" fb-tuttuni eivät edes arvaisi että minulla on lapsia, koska olen oma itseni en pelkästään äiti.

Vierailija
9/14 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupuuron söi taas ipana niiiiiin reippaasti ja palkitsi äipän onnellisella hymyllä.

Huoh, ei meinaa ipana nukahtaa päikkäreille kun on niin hyvällä tuulella että vaan naureskelee ja hihkuu pinnasängyssä.

*oks*

Vierailija
10/14 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkää ja antakaa toisten elää :)

Vierailija
11/14 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin heiltä julkaistaan levy tänään.

Vierailija
12/14 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D Niin tuttua. Tää mamma tilittää kans paljon lapsista. Jopa suolentoiminnoista ym.

Ei meinaa kestää. =D

*oks*

Vierailija
13/14 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on estetty tätä nykyä näkymästä :D

Vierailija
14/14 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässynlää huoh sitä, huhn tätä, ja äippä sitä ja äippä tätä, ja meidän neiti tai meidän poitsu ARGH!

Olen lapseton, tahdon lapsia ja olen varma, että minusta tulee kahta pahempi vauvapäivittelijä, jahka sen ensimmäisen saan. Jos fb on edes voimissaan enää. Siispä perimmäinen syy ärsyyntymiseeni taitaa olla KATEUS.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi