Tuosta "pyyhe lomalle mukaan kotosuomesta "
tuli mieleeni yksi asia:
Minä ostan aina tuliaisiksi ja muistoiksi esineitä ja tavaroita, joilla on tarvetta ja hyötykäyttöä muutenkin.
Olen osanut juuri esim. pyyhkeitä, astioita, pannunalusia, pannulappuja, varrastikut, mausteita, vaatteita, koruja, laukkuja, lompakoita, sateenvarjoja, harrastusvälineitä, korista punottuja esineitä yms. kaikkea muuta vastaavaa, mutten koriste-esineitä.
Niitä on mukava käyttää sitten jälkeenpäin, kun muistaa mistä mitäkin on ostanut.
Kommentit (6)
mutta en minä nyt pyyhkeitä osta. Jos joka kerran ostan uudet pyyhkeet koko perheelle, niin me hukkuisimme pyyhkeisiin.
Koriste-esineistä on ainoat kilpikonnat joita keräilen tuohon akvaarion päälle. Niitä olen myös pyytänyt tuliaisiksi jos joku on kysynyt mitä tahdon. Muuten en ymmärrä mitään krääsää.
en osta pyyhkeitä matkalta, koska haluan pestä kunnolla pyyhkeeni ennen käyttöä (eivät mielestäni kuivaa kunnolla ilman pesua) ja matkalla se on hankalaa.
raahaan pyyhkeet Suomesta mukana ja palatessa niihin pakataan särkyviä tuliaisia ja usein jokunen raihnainen ja umpihiekkainen pyyhe ei palaa kotiin.
koko perheelle joka reisulla ostettais pyyhkeet =DD
toki voi toimia, jos yksin matkustaa kerran kymmenessä vuodessa
niissä hotelleissa joissa majoitumme, on allaspyyhkeet erikseen.
Huoneissa toki suihkupyyhkeet, käsipyyhkeet,yms.
Ausseihin otin kerran oman vanhan, huonon pyyhkeen Bondi Beachille menoa varten, koska Sydneyn kaupunkihotelleissa ei rantapyyhkeitä tietty ole, ja siellä Bondilla heitin sen roskiin hotellille lähdettäessä. Tuli laukkuunkin sopivasti tilaa tuliaisille.
Bondin roskikseen jäi meilläkin pyyhe. Yleensäkin me otetaan matkoille mukaan vanhoja pyyhkeitä, saan niitä kavereiltakin. Jos sitten laukuissa on tilaa, voidaan tuoda pyyhe mukaan, varsinkin jos on särkyvää. Mutta nykyään kun ei tule paljoa enää ostettua, pyyhe tulee myös takaisin.
En ikinä osta reissuista, kun mä myös haluan pestä pyyhkeen ennen käyttöä. Usein uudet pyyhkeet haisee tosi pahalta.