Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärretäänkö sinun työpaikallasi, jos lapsi on kipeä ja

Vierailija
19.01.2011 |

jouudt jäämään kotiin? Vai onko nihkeää esimiehen tai työkavereiden puolelta asiaan suhtautuminen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä tk:ssa.

Vierailija
2/8 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli samassa veneessä ollaan, kukin vuorollaan joutuu olemaan poissa. Pomolla on itsellään vasta yksi pikkuvauva, joten ei vielä ole herännyt todellisuuteen, että lapset todellaKIN sairastaa toisinaan ja jonkun on oltava kotona.. Mutta ei hänkään tietenkään voi siitä alkaa naputtaa, työntekijällä on oikeuksia, mutta ymmärrystä varmaan tulee enemmän kun on itse samassa elämäntilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvaltainen ala ja lähes kaikilla on lapsia, joillain tosin jo aikuisia lapsia.

Asiakkaat sen sijaan eivät ymmärrä. Sinänsä minä ymmärrän senkin. Asiakas on saattanut jonottaa käyntiaikaa 3 kk. Ottanut vapaapäivän tullakseen luokseni lapsensa kanssa. Ajomatka kunnan perukoilta on pari tuntia. Kiva sitten nähdä perille päästyään ovessa lappu että ajat peruttu. Ottakaa yhteyttä työntekijään. Uuden ajan saa sitten kk päähän.

Vierailija
4/8 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainahan lapsettomat tai yli 12-vuotiaiden äidit vähän varmaan mielessään ajattelevat, että no niin ja taas jne

en välitä, mulla on oikeus olla sairaan lapsen kanssa kotona, siis jos lapsi on alle 12 v ja lääkärintodistus on esittään, 2 pvää kuussa/lapsi

Vierailija
5/8 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ongelmia ole esimiehen saati työkavereiden puolelta asian suhtautumiseen.

Vierailija
6/8 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies itse on ollut pois jopa kun koiramussukka on ollut pipi.

Vierailija
7/8 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan joustavasti suunnitella ajankäyttöni ja etänä voi tehdä niin paljon kuin haluaa.

Tiimin vetäjä sanoo aina että kotiasiat ovat tärkeämpiä kuin työ, sen mukaan mennään.

Vierailija
8/8 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärretään, mutta oma ymmärrys hukassa. Lapsilla hirkuinen flunssakierre, ja ihan kauheaa soittaa töihin että on taas poissa. Työt kerääntyy pöydälle ja mietin jo saanko hyviä projekteja, kun en saa tehtyä mitään loppuun. Loppuisi jo tämä talvi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän