Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistähän johtuu että mies ei oikeasti puhu

Vierailija
19.01.2011 |

koskaan mitään? haluaa kyllä käydä ulkona syömässä yhdessä ja kaupoissa ym. Siellä saattaa sitten jotain virkata, mutta muuten on lähes mykkä...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehkä osaa keskustella niistä asioista joista mies on kiinnostunut tai itse paasaat omista asioistasi niin paljon että jyräät miehen, tai olet itsekin tuppisuu ja sysäät mykkyyden ongelman miehelle, tai yksinkertaisesti et ole järin hääviä juttuseuraa ja teillä ei esimerkiksi huumorintaju kohtaa.

Vierailija
2/13 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehkä osaa keskustella niistä asioista joista mies on kiinnostunut tai itse paasaat omista asioistasi niin paljon että jyräät miehen, tai olet itsekin tuppisuu ja sysäät mykkyyden ongelman miehelle, tai yksinkertaisesti et ole järin hääviä juttuseuraa ja teillä ei esimerkiksi huumorintaju kohtaa.

Yritän kyllä keskustella, mutta hän ei halua puhua. Joskus ottaa niin kaaliin tuollainen käyttäytyminen, minusta se on outoa ja itsekästä.

Minä en osaa olla noin hiljaa, en todellakaan papata koko ajan, mutta tuollainen puhumattomuus stressaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkkaaminen kuuluu käsitöiden piiriin.

Kakkosen vastaukseen on vähän lisättävää. Ehkä mies kestää teidän kohtaamattomuutenne paremmin julkisilla paikoilla kuin kotona.

Ravintoloissa näkee muuten usein pariskuntia, jotka istuvat mitään puhumatta nokikkain. Enkä nyt tarkoita vastarakastuneita jotka ovat uppoutuneita toistensa silmiin.

Vierailija
4/13 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain lehdessä oli aika vasta juttu tästä ilmiöstä. Ihmisiä, jotka ei olleet puhuneet toisilleen vuosiin...

Vierailija
5/13 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sitä tartten kyselen sitten erikseen.:D

Minulla ei nyt ole aikaa perehtyä asiaan, olen töissä.

Tänä aamuna hän sanoi kyllä että matkustetaan sitten yhdessä keväällä, vaikuttaa että hän haluaa olla kanssani mutta en ymmärrä miksi se puhuminen on niin vaikeaa.

ap.

Vierailija
6/13 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain lehdessä oli aika vasta juttu tästä ilmiöstä. Ihmisiä, jotka ei olleet puhuneet toisilleen vuosiin...

muuten kunnollinen kyllä.

ap.

Vierailija
7/13 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuttuut mykäksi aikojen saatossa? Mistä itse keskustelisit sille vai odotatko vain aloitteita?

Vierailija
8/13 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku mamma jo ehtii päätellä, että ap:n ukko on mitä mainion seuramies ja vika on täysin ap:ssa...

Onko sun miehelläsi kaikki hyvin? Eikös suomalaisen miehen sanota reagoivan pulmatilanteisiin joko juomalla tai vaikenemalla.

Onko se aina ollut hiljainen? Vastaako sinun aloittamaasi keskusteluun, eli onko omat puheenaiheet vähissä vai eikö edes yritä keskustella kanssasi? Entäs muiden ihmisten seurassa?

Vierailija
9/13 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies aina ollut tällainen vai muuttunut radikaalisti jossain vaiheessa?

Kaikki eivät vaan puhu ja meille sosiaalisille ihmisille se on stressaavaa ja antaa musta tylyn kuvan, vaikka ihminen ei välttämättä sitä tarkoita.

Vierailija
10/13 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuttuut mykäksi aikojen saatossa? Mistä itse keskustelisit sille vai odotatko vain aloitteita?

minä en välitä vaan juttelen sille vaikka se ei vastaa.

Sitten sanon välillä että "nyt kyllä jumankaut sanot jotain". Sitten se saattaa ähkästä jotain.

ap.

Vierailija
11/13 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virikkeetön elämä ja masentunut mieli?

Vierailija
12/13 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virikkeetön elämä ja masentunut mieli?

kun vähän miettii..

ap.

Vierailija
13/13 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei munkaan mies halua kauheasti keskustella ja haluaa olla omassa rauhassaan.

Saa ollakkin, kun mä juttelen lasten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi