Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka synnytitte kontillaan!

Vierailija
18.01.2011 |

Millainen synnytyksen kulku on ollut muuten? Itsellä kolme synnytystä takana, eikä yhdessäkään ole haaveilemani asento toeutunut, koska jalat ei kertakaikkiaan pidä. En muutenkaan pysty loppuvaiheessa kontrolloimaan lihaksiani ollenkaan, viimeisessä kätilö käänsi minut kyljelleni kun en itse päässyt. Hän myös piteli toista jalkaani, joka vispasi mihin sattuu..

Jostain ihmeen syystä olen kokenut tästä asiasta jotain "huonommuutta", tai siis pettymystä kun ei vaan pysty. Synnytykset ovat olleet erittäin nopeita ja rajuja (ja äärimmäisen tuskallisia), voikohan se vaikuttaa?

En tiedä miksi tällaistakin täytyy miettiä, mutta kiva jos joku viitsii kommentoida :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesto 2h. Ponnistin kontallaan, kun sairaalaan pääsin. Kätilö taisi pyytää kuitenkin ensin vielä kohdunsuuntilanteen tarkistusta varten selälleen. Vaihdoin sitten vielä asentoa, kun kätilö kannusti.

Vierailija
2/6 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuule muista enää,miksi pitäisi? Mene juttelemaan asiasta jos noin vaivaa.Eikö neuvolassa sun kanssa tarpeeksi juteltu??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi sitä ehkä eds halunnut, tuntui jotenkin niin typerältä asennolta, pyllistää toisia kohti. Synnytys meni nopeasti. Koko homma kesti 2h, ponnistusvaihe 15min. Suurempia kipuja ei juuri ollut. Olin tosin todella hyvässä fyysisessä kunnossa. Toisin kuin nyt kun uusi synnytys lähenee ja se minua hieman pelottaa.

Vierailija
4/6 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jokaiset 3 synnyttänyt ihan normisti, eikä koskaan ikinä olisi tullut mieleenkään tuollainen asento.

Vierailija
5/6 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän nolotti se asento. Mutta muuten oli kyllä tosi hyvä ja onneksi kätilö sitten vielä kannusti siihen. Olin aikaisemmin tuollaisessa asennossa ja se vaikutti kätilön mielestä niin luonnolliselta minulle, että kannusti siihen.

2

Vierailija
6/6 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut käynyt mielessä tuo pyllistysasia :) Sikäli vaan on jäänyt hieman harmittamaan, kun tuota asentoa on pääasiassa kehuttu ja veikkaan että olisin säästynyt aika monelta tikiltä jos olisin voinut kokeilla.. Mutta hyvinhän ne sujui selälläänkin, ei siinä mitään.

Enkä puhunut asiasta neuvolassa, kun eikös tämä av ole sitä varten, että tänne voi purkaa kaikki patoutumansa, vai mitä 3?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän