Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osastonsihteeri

Vierailija
18.01.2011 |

Millä koulutuksella pääsee osastonsihteeriksi esim. sairaalaan? Onko sairaanhoitaja ylikoulutettu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnattu osastonsihteeriksi juuri terv.huoltoalalle eli koulutuksessa mukana myös lääketieteellisiä termejä ja sanastoa, ohjelmia jne.

Vierailija
2/7 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä koulutuksella pääsee osastonsihteeriksi esim. sairaalaan? Onko sairaanhoitaja ylikoulutettu?

Ei ole sairaanhoitaja ylikoulutettu osastonsihteerin työhön. Jos olet sairaanhoitaja, hae ihmeessä jos kyseinen työ kiinnostaa :)

Palkka toki pienempi mutta jos palkka ei ole se tärkein kriteeri, voit ihan hyvin hakea :)

Nimim. sairaanhoitaja, joka terveydellisen syyn takia on osastonsihteeri :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähihoitajan koulutuksesta suuri apu työssä ainakin minulla yliopistosairaalassa

Vierailija
4/7 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mene ja tiedä, riippunee työpisteestä. Minun työpaikallani keskussairaalatasolla osastonsihteerit on kaupallisen koulutuksen saaneita taikka sitten saaneet jonkin täsmäkoulutuksen sairaalan osastonsihteeriyteen, jos esim. ammatinvaihto kyseessä.

Vierailija
5/7 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen käynyt vastaanotto-osastoavusstajakoulun ja sen jälkeen tein pitkään osastonsihteerin hommia, mukavaa työtä. Nyt olen kouluttautunut muihin tehtäviin. Käsittääkseni nykyään osastonsihteerit ovat käyneet terveydenhuollon sihteeri -kurssin, mutta työvoimapulan vaivaamissa paikoissa töihin saattaa päästä muullakin koulutuksella.

Vierailija
6/7 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveydenhuollon sihteeri-kursseja en ole nähnyt enää aikoihin missään järjestettävän.

Tradenomikoulutuksellakin tulee työkkäristä, mutta tradenomikoulutuksesta ei sairaalassa hyötyä.

Vierailija
7/7 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pohjakoulutukseltani merkonomi. Lisäopintoina minulla on osastonsihteerin koulutus ammattikorkeakoulussa. Silti olen vakaasti sitä mieltä, että TYÖ TEKIJÄÄNSÄ OPETTAA... Toki esim. lääketieteellisen sanaston osaamisesta oli hyötyä aloittaessani työt, mutta loppujen lopuksi työpisteet ovat kaikki niin erilaisia, että varsinaiset työt kyllä oppii parhaiten tehdessä! Olen nyt tehnyt töitä osastonsiheerinä yli 10 vuotta ja aina löytyy uutta tietoa ja tapaa osastoa tai laitosta vaihtaessa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi