Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

katsokaa noita jokinorsuja Gambian rannoilla

Vierailija
18.01.2011 |

Ostamassa seksiä kehitysmaiden reppanoilta. Eikö tuosta pitäisi Biadeen nostaa joku juttu, eikö hän juuri älissyt seksin ostamisesta.

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt ihmetteli, että miksi hän lukisi Thaimaalaisten naisten suosikkiammatista kirjoja. Teillä on ihan double standard taas päällä, jos olette rakastuntu mieshuoraan Gambiassa, niin siitä vaan, ei se ole keneltäkään pois ja ihan vapaasti voitte niin tehdä. Se tosiasia, että olette käyneet huorissa, se ei muutu mihinkään ja voitte sillä ylpeillä sitten naisporukassa.

Vierailija
82/104 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se eroaa tuosta Gambian touhusta? kyllä sielläkin kuule osa naisista vaihtaa miestä joka päivä. Olet tainnut olla panemassa ja rakastunut johonkin tuhansia naineeseen mieshuoraan, ei voi muuten tajuta tuota sinun valehteluasi. Toisekseen sillä ei ole mitään merkitystä onko mieshuora saman naisen kanssa viikon vai päivän tai tunnin, se on sitä samaa hyväksikäyttöä kaikki. Meinaatko oikeasti, että joku 50 vuotias englantilaisnainen vie tuolalisen lukutaidottoman rantaidiootin kotimaahansa?

<a href="http://orvillelloyddouglas.wordpress.com/2007/11/27/sex-tourism-older-w…" alt="http://orvillelloyddouglas.wordpress.com/2007/11/27/sex-tourism-older-w…">http://orvillelloyddouglas.wordpress.com/2007/11/27/sex-tourism-older-w…;

Joo ja kyllä tiedän Thaimaan prostituutiosta ja kultturista aika pirusti, olen siis ollut siellä töissä 4 kuukautta ja matkustellut siellä yhteensä 18 kertaa, ympäri maata.

Tämä siis 32:lle tms

Kuka nyt ihmetteli, että miksi hän lukisi Thaimaalaisten naisten suosikkiammatista kirjoja. Teillä on ihan double standard taas päällä, jos olette rakastuntu mieshuoraan Gambiassa, niin siitä vaan, ei se ole keneltäkään pois ja ihan vapaasti voitte niin tehdä. Se tosiasia, että olette käyneet huorissa, se ei muutu mihinkään ja voitte sillä ylpeillä sitten naisporukassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa pojan yöksi mukaansa? Mutta huomaa tässä ketjussa että naisen kuuluu olla siveä, mutta miehen ei.

turistibaareista löytää prostituoituja jos niitä kaipaa.

se touhu on huomattavasti järjestäytyneempää kuin joku Gambian rantapoika juttu.

No ei kyllä todellakaan ole, siellä tuota tekevät kaikki Golfkentän caddeistä lähtien eli ihan tavaliset naiset, baaritytötkin ovat itse ammattinsa valinneet 90 tapauksessa 100:sta. Älä puhu asiasta mistä et tunnu mitään tietävän! Olet lukenut taas jonkun Iltalehden jutun ja ole asiantuntija, voin kertoa, ET OLE. Eikä se muuta tosiasiaa toiseksi, Gambiassa naiset ja miehet ostavat seksiä, Thaimaassa ihan sama juttu.

Vierailija
84/104 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Kyllähän sen tuossakin näki, se rahan ahne hemmo oli ihan täys idiootti! :D

Idioottejahan tuolla taitaa älynlahjoiltaan olla suurin piirtein kaikki.

Aivan kuten Suomi on täynnä suomalaisia juoppoja vaimonhakkaajia?

No 80% afrikkalaisista naisista on kotiväkivallan uhri.

Jos tuolla olisi jotain älyllistä elämää, ei heidän suurin vientituote olisi huoraaminen

Vierailija
85/104 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kielenkäyttösi paljastaa sinun sivistyneisyytesi.

Olen minäkin asunut, siis asunut (yhteensä 11v.) enkä vain käväissyt, vuosia ulkomailla. Peräti kolmessa eri maassa, enkä väitä että olen joku näiden maiden (europpan maita )kulttuurin asiantuntija, sen verran minulla on tervettä järkeä päässä.

Nyt lähden tästä lukemaan (en suinkaan mitään prosituutiota käsittelevää kirjallisuutta) ja jätän tämän ala-arvoisen keskustelun osaltani tähän.

Vierailija
86/104 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuolla olisi jotain älyllistä elämää, ei heidän suurin vientituote olisi huoraaminen

Vierailija
87/104 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo haastatellut pojatkin jotain imbesillin ja idiootin väliltä, hädin tuskin osasivat puhua englantia, joka sentään heidän kotikieli.

Englanti on VIRALLINEN kieli, Suomessakin on kaksi virallista kieltä ja monet imbesillit ei osaa puhua sitä toista virallista kieltä.

Vierailija
88/104 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo haastatellut pojatkin jotain imbesillin ja idiootin väliltä, hädin tuskin osasivat puhua englantia, joka sentään heidän kotikieli.

Englanti on VIRALLINEN kieli, Suomessakin on kaksi virallista kieltä ja monet imbesillit ei osaa puhua sitä toista virallista kieltä.

Vierailija
89/104 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman tyhmyytesi sinä tässä vain osoitat, joten tiedä, milloin kannattaa olla hiljaa..

Luettelepa Gambian teollisuustuotteet.

Vierailija
90/104 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettelepa Gambian teollisuustuotteet.

Jos et, harjoittele!

Vierailija
91/104 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene äijä takaisin sinne iltapaskalehtien sivuille jäkättämään, sitä katkeruuskulttuuria ei tarvi tänne palstalle tuoda. Niin jos joku luuli aaveeta katkeraksi niin hehheh, Iltalehden palstalla siellä vasta vihaansa tukehtujia on. Jätetyt ja petetyt ukkoressukat tilittävät, miten kaikki naiset ovat niiin kauheita, paitsi thaimaalaiset ovat hyvän hyvyyttään niin ystävällisiä. En tosin ole aikoihin ko.lehden sivuja klikannut, mutta eiköhän siellä sama meno jatku.

Huvittaa ajatella, että jonkun ällötyksen päivä meni tuosta ohjelmasta pilalle. Hyvä gambialaiset, silmän- ja muutakin ruokaa naisille.

Vierailija
92/104 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa ajatella, että jonkun ällötyksen päivä meni tuosta ohjelmasta pilalle. Hyvä gambialaiset, silmän- ja muutakin ruokaa naisille.

No ihan naiset täällä kirjoittaa eikä alkuihmisen näköinen pärstä kera saamattomuuden ja vähäisten älynlahjojen ole silmänruokaa. Makunsa kullakin, mutta voiko huora edes olla jotain silmänruokaa herrajumala sentään

Vierailija
93/104 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene äijä takaisin sinne iltapaskalehtien sivuille jäkättämään, sitä katkeruuskulttuuria ei tarvi tänne palstalle tuoda. Niin jos joku luuli aaveeta katkeraksi niin hehheh, Iltalehden palstalla siellä vasta vihaansa tukehtujia on. Jätetyt ja petetyt ukkoressukat tilittävät, miten kaikki naiset ovat niiin kauheita, paitsi thaimaalaiset ovat hyvän hyvyyttään niin ystävällisiä. En tosin ole aikoihin ko.lehden sivuja klikannut, mutta eiköhän siellä sama meno jatku.

Löytyihän täältä toinenkin jonka mielestä huorissa käynti on ihan ok, niin naisille kuin miehille sopiva harrastus.

Vierailija
94/104 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näemmä tosi vaikea pala myöntää, että on käyttänyt mieshuorien palveluja. Gambiassa ne miehet elävät teidän takianne miten elävät, ilman teidän rahojanne olisivat kurjuudessa. Tuo on ollut jo vuosia ihan yleiesessä tiedossa, että 90 %:a sinne matkustavista lähtee sinne ostamaan seksiä, ennen oli myös paljon homoja, mutta kun nykyään tulee kuolema homoille niin se on vähentynyt. Onko joku oikeasti mennyt rakastumaan gambialaiseen mieshuoraan, ei vittu sentään :)

http://africaincorp.blogspot.com/2007/06/in-media-masseurmale-prostitut…

Vierailija
95/104 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska täällä suomenkieliset eivät yleisesti käy ruotsinkielistä koulua vaan ihan suomenkielistä koulua. Gambiassa taas koulut on englanninkielisiä.

Vierailija
96/104 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miehet kuin naisetkin

Onhan toi säälittävää hyväksikäyttöä, paljon pahempaa kuin Thaimaassa on. Thaimaassa tuo on ammatti muiden joukossa, tuolla noi miehet ovat laiskoja ja tykkäävät panna elääkseen. Gambian suvaitsevaisuudesta kertoo se kun sinne rupesi menemään hirmuisia laumoja homoja panemaan noita samoja ukkoja niin presidentti määräsi kuolemantuomion homoille, että näin. Nyt siellä panee siis pääasiassa Suomi-Englanti-akselin luuserit, kummmallakin sakilla on Euroopassa ihan oma maineensa.

Vierailija
97/104 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tästä ainakin toinen "sinun" pois.

Olen minäkin asunut, siis asunut (yhteensä 11v.) enkä vain käväissyt, vuosia ulkomailla. Peräti kolmessa eri maassa, enkä väitä että olen joku näiden maiden (europpan maita )kulttuurin asiantuntija, sen verran minulla on tervettä järkeä päässä.

Tämä nyt on koko lause niin pielessä, että pitäisi kirjoittaa kokonaan uusiksi, mutta korjaan nyt sen verran, että se on Euroopan maita.

Nyt lähden tästä lukemaan (en suinkaan mitään prosituutiota käsittelevää kirjallisuutta) ja jätän tämän ala-arvoisen keskustelun osaltani tähän.

Prostituutiota.

Vierailija
98/104 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt on koko lause niin pielessä, että pitäisi kirjoittaa kokonaan uusiksi, mutta korjaan nyt sen verran, että se on Euroopan maita.

Prostituutiota.

Kun joku elli täällä yrittää esittää itseään fiksumpaa, eikä osaa edes tekstejä lainata, niin että niistä erottaisi mikä oli kenenkin kirjoittamaa :D

Vierailija
99/104 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prostituutiota.

Olikin sekoittanut lainausmerkit niin vituralleen, ettei niistä erkkikään enää huomannut selvää ottaa ;)) Nyt saa sentäs luettua.

Vierailija
100/104 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin siis itsekin tuon i- merkin ihan jokaisen lainauksen alkuun ja loppuun, mutta ei ne lainaukset silti näkyneet, kuten ei sinullakaan... Ähäkutti!

Prostituutiota.

Olikin sekoittanut lainausmerkit niin vituralleen, ettei niistä erkkikään enää huomannut selvää ottaa ;)) Nyt saa sentäs luettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi