katsokaa noita jokinorsuja Gambian rannoilla
Ostamassa seksiä kehitysmaiden reppanoilta. Eikö tuosta pitäisi Biadeen nostaa joku juttu, eikö hän juuri älissyt seksin ostamisesta.
Kommentit (104)
sivistymätön ja alhaisen moraalin omaava henkilö ei edes ymmärrä mitä sana "sivistynyt" tarkoittaa.. se kun ei korreloi mitenkään äidinkielen taidon kanssa.
Miten joku ei ymmärrä että jopa täysin kirjoitustaidoton ihminen voi olla henkisesti sivistyneempi kuin esim. joku linnankundi?
ovat syynä tähän. Helppohan se on moralisoida kun itsellä on pätikkää.
joka menee naimisiin gambialaisen, lomalla tapaamansa pojan kanssa? Tuttava on tekemässä juuri näin.
joka menee naimisiin gambialaisen, lomalla tapaamansa pojan kanssa? Tuttava on tekemässä juuri näin.
mutta voit kiinnittää huomiota, onko miehellä ammatti/töitä, suunnitelmia tulevaisuuden varalle vai kuvitteleeko, että hänestä tulee heti rikas kun pääsee Suomeen, puhuuko hyvin englantia, tunteeko vaimo hyvin Gambiaa ja gambialaisia vai elääkö jossain hurmiossa, suuri ikäero jne. Jos noin kiinnostaa, nämä asiat kertovat aika paljon suhteen "laadusta". ;)
Ilmiö on osa nykymaailman orjakauppaa, ei ole sukupuolisidonnainen vaan vallankäyttöä, riistoa.
ethän sä mene muidenkaan tuttavien ukkojen työpaikkojen perään kyseleen.
Laitoin siis itsekin tuon i- merkin ihan jokaisen lainauksen alkuun ja loppuun, mutta ei ne lainaukset silti näkyneet, kuten ei sinullakaan... Ähäkutti!
Sen takia se lainauspötkö ihan viturallaan olikin, kun olit joka läpeen iskenyt sen pelkän i- merkin, sen sijaan et olisit käyttänyt sitä lainauksen lopetusmerkkiäkin.
Minulla lainaukset näkyivät het, kun olin fiksannut sun i-sotkus.
Ilmiö on osa nykymaailman orjakauppaa, ei ole sukupuolisidonnainen vaan vallankäyttöä, riistoa.
Mutta kun ei tässä ollutkaan kyse siitä, kuka on sivistynyt ja kuka ei, vaan siitä, että tuon täysin persiilleen kirjoitetun viestin kirjoittaja itse perusteli toisen sivistymättömyyttä tämän kielenkäytöllä. Ja sitten heti perään todisti oman kielenkäyttönsä laadukkuuden...
Mutta, miten ihmeessä sinä nyt tämän perusteella voit päätellä jotain minun moraalini tasosta? :D
Menee vähän pitkälle.
Ja siis vielä painottaisin, että MINÄ en ole sitä mieltä, että sivistyneisyyttä tai henkisiä lahjoja mitenkään mitataan suomen kielen kirjoitustaidolla, mutta jos joku haluaa toista pilkata tällä perusteella, niin olisi ihan hyvä silloin kiinnittää vähän huomiota siihen omaan oikein kirjoitukseen. Eikö?
No juu, meni ohi aiheen, enkä jankkaa tästä nyt enää tämän enempää.
Kyllähän sitä hiukkasen silmiä pyöräytellään, kun ex-rattopoika tuodaan yhteiseen illanviettoon.
Minun on pakko sanoa, että en pysty suhtautumaan asiaan täysin normaalistyi, ja todennäköisesti en ole enää tekemisissä tuossa tilanteessa.
Niin se vain on.
Mitä teidän mielestänne pitäisi sanoa ihmiselle, joka menee naimisiin gambialaisen, lomalla tapaamansa pojan kanssa? Tuttava on tekemässä juuri näin.
siis "entinen rattopoika", eikä tavallinen opiskeleva tai työssäkäyvä mies? Vai hällä väliä, et kuitenkaan pysty suhtautumaan asiaan normaalisti?
Onko kyseinen mies siis "entinen rattopoika", eikä tavallinen opiskeleva tai työssäkäyvä mies? Vai hällä väliä, et kuitenkaan pysty suhtautumaan asiaan normaalisti?
Mille perustuu korkeasti koulutetun vanhemman suomalaisen naisen ja lähes lukutaidottoman bumsterin rakkaus?
Onko kyseinen mies siis "entinen rattopoika", eikä tavallinen opiskeleva tai työssäkäyvä mies? Vai hällä väliä, et kuitenkaan pysty suhtautumaan asiaan normaalisti?
Mille perustuu korkeasti koulutetun vanhemman suomalaisen naisen ja lähes lukutaidottoman bumsterin rakkaus?
Naisen alemmuudentunteeseen ja kullinhimoon ja miehen rahanahneuteen ja haluun päästä kehitysmaasta pois. Moni noista naisista ei ole koskaan seurustellut miehen kanssa vakavasti, tunnen monta.
Kuule thaimaassa se on ihan orjatyötä, lapsia myydään ja ostetaan seksityöläisiksi. Nuoria tyttöjä kaapataan suoraan pelloilta laitetaan pieneen huoneeseen ja hakataan alistuimaan sen jälkeen käy kymmeniä länsimaalaisia perheen isä panemassa alaikäistä. Siinä kummasti oppii lirkuttelemaan että saa suorastaan luksushomman notkua baareihin pokaamaan suomalaisukkoja.
Onhan toi säälittävää hyväksikäyttöä, paljon pahempaa kuin Thaimaassa on. Thaimaassa tuo on ammatti muiden joukossa, tuolla noi miehet ovat laiskoja ja tykkäävät panna elääkseen. Gambian suvaitsevaisuudesta kertoo se kun sinne rupesi menemään hirmuisia laumoja homoja panemaan noita samoja ukkoja niin presidentti määräsi kuolemantuomion homoille, että näin. Nyt siellä panee siis pääasiassa Suomi-Englanti-akselin luuserit, kummmallakin sakilla on Euroopassa ihan oma maineensa.
Ei ollut mielestäni kovin vaikea?! Katsos, siellä Gambiassakin on ihan tavallisia koulutettuja työssäkäyviä ihmisiä.
tuo termi bumster viittaa näihiin naisiin eikä rantapoikiin?
tuo termi bumster viittaa näihiin naisiin eikä rantapoikiin?
Naisiin?? Ei, rantapoikia sillä tarkoitetaan.
tehdä tästä sukupuolikysymystä. Hyväksikäyttö on hyväksikäyttöä, teki sitä mies tai nainen. Kun "rikas" menee köyhään maahan ja hakee seksiseuraa paikallisista, on asetelma kaikkea muuta kuin tasa-arvoinen. Ei seksin ostaja tiedä mitä myyjän päässä liikkuu tai miten hän on hommaan joutunut, tekeekö mielellään vai onko pakotettu jne... Ei se taida seksin ostajaa kiinnostaakaan.
Kosovossa meidän urhoolliset rauhanturvaajatkin kävivät kuulemma ahkerasti huorissa, että kiva kiva. Munkin exä kertoi mulle siitä ihan avoimesti, koska oli silloin ollut sinkkumies. Ei kuulemma toista kertaa halunnut käydä, mutta silti mulle jäi takaraivoon ällötys tuosta asiasta, arvostus laski roimasti häntä kohtaan!