Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä äideistä, joilla on tatuointeja.?

Vierailija
18.01.2011 |

Itselläni on 8 tatuointia. Osa on pienempiä ja piilossa ja muutama on hieman isompi ja näkyvällä paikalla. Tuntuu, että jotkut äidit katsovat paheksuvasti kun työnnän lastani rattaissa ja muutama tatuointi näkyy.

Oman äitini mielestä tatuointeja ei ole kuin linnakundeilla, eli aikas suppea mielipide.

Tätini mielestä Äidin kuuluu näyttää äidiltä eikä äidiltä näyttämiseen kuulu tatskat ja lävistykset.

Mitä mieltä muut on.? Onko muut tatuoidut kohdanneet paheksuvia katseita.?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatuoinnit kuuluu roskaväelle eli en katso niitä hyvällä. Mielestäni ihmiset, jotka sotkevat itseään kärsivät jonkinasteisesta identiteettikriisistä "pitää muka erottua massasta" ja olla "erilainen". En ole nähnyt yhtään kaunista tatuointia. Lävistyksissä sama homma, hyi olkoon jotain kulma tai huulilävistystä, miksi roskittaa naamansa? Rumia.

etkä ehosta ja korosta mitenkään parhaita puoliasi vaan täysin naturellina kuljet? Vaatteetkin ovat täysin perus tuulipukua yms "huomaamatonta"?

kyllä kevyesti (puuteri, ripsiväri, huulikiilto eli ei mitään sotamaalauksia), meikit saa aina pestyä pois. Toista se on tatuointien kanssa.

Vierailija
2/27 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseisen hlön arvomaailma onkin sittenkin jotenkin eri jos tatuointi ei näy?

Voi hyvä tavaton...

jos sä tutustut johonkin tosi mukavaan ihmiseen ja kuuletkin vasta jälkikäteen että hänellä on tatuointi (piilossa)? Laitat välit poikki?

en lähde tekemään lähempää tuttavuutta tatuoitujen ihmisten kanssa. Katson, että ne edustavat sellaista arvomaailmaa, ettei meillä ole mahdollisuutta minkäänlaiseen tuttavallisempaan kanssakäymiseen. En katso pahasti, katson vaan, että jaahas tatuoitu on enkä ota kontaktia.

jos sä tutustut johonkin tosi mukavaan ihmiseen ja kuuletkin vasta jälkikäteen että hänellä on tatuointi (piilossa)? Laitat välit poikki?

en lähde tekemään lähempää tuttavuutta tatuoitujen ihmisten kanssa. Katson, että ne edustavat sellaista arvomaailmaa, ettei meillä ole mahdollisuutta minkäänlaiseen tuttavallisempaan kanssakäymiseen. En katso pahasti, katson vaan, että jaahas tatuoitu on enkä ota kontaktia.

niin sen voi verrata mihin tahansa arpeen tms. joka ei näy muutenkaan eikä kuulu mulle. Mä ajattelin sellaisia ihmisiä, joilla on näkyvät tatskat.

että näkymättömän tatskan omistaja haluaa pitää tatskansa yksityisasianaan ja ihonsa siistin näköisenä muiden silmissä . toinen pakottaa muut väkisin katsomaan rumia piirroshirvityksiä ihollaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kukkahattutädit on aina yhtä hupaisia! :D

tatuoinnit kuuluu roskaväelle eli en katso niitä hyvällä. Mielestäni ihmiset, jotka sotkevat itseään kärsivät jonkinasteisesta identiteettikriisistä "pitää muka erottua massasta" ja olla "erilainen". En ole nähnyt yhtään kaunista tatuointia. Lävistyksissä sama homma, hyi olkoon jotain kulma tai huulilävistystä, miksi roskittaa naamansa? Rumia.

Vierailija
4/27 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä ehosta ja korosta mitenkään parhaita puoliasi vaan täysin naturellina kuljet? Vaatteetkin ovat täysin perus tuulipukua yms "huomaamatonta"?

kyllä kevyesti (puuteri, ripsiväri, huulikiilto eli ei mitään sotamaalauksia), meikit saa aina pestyä pois. Toista se on tatuointien kanssa.

itsensä koristamista ja ehostamista kuin meikkaaminenkin! Eli yhtä "identiteettikriisinen" sinäkin sitten olet jos meikkiä tarvitset. :)

Vierailija
5/27 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kukkahattutädit on aina yhtä hupaisia! :D

olen mäkin ihmetellyt, että miksi jotkut haluavat sotkea ihonsa mutta onneksi mun ei ole pakko.

mitä enemmän tatuointeja näkee, sitä rumemmilta järjettömämmiltä ne näyttävät.

Vierailija
6/27 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsensä koristamista ja ehostamista kuin meikkaaminenkin! Eli yhtä "identiteettikriisinen" sinäkin sitten olet jos meikkiä tarvitset. :)

Miten jokin ruma kestokuva korostaisi kenenkään kauneutta? Kyllä se on päinvastoin.

Vierailija
7/27 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miten jokin ruma kestokuva korostaisi kenenkään kauneutta? Kyllä se on päinvastoin.

[/quote]

tuo on sinun mielipiteesi. Minun mielipiteeni on että mitä enemmän tatuointeja, sitä paremmalta näyttää. Huomaatkos nyt, ihmisillä on erilaisia näkemyksiä, sinun näkemyksesi ei ole se ainoa oikea.

Vierailija
8/27 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain yksi tatuointi, kyynärvarressa ja melko iso. Enpä nyt mitään kummeksuntaa tms. ole koskaan niskaani saanut eikä kukaan ole mitään negatiivista sanonut.

Ei silti, että siitä välittäisin. Tykkään todella paljon tatuoinneista sekä itselläni että muilla.

Ja odottaessa kevättä että saan toisen tatuoinnin selkään =)

Vierailija
9/27 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tatuoiduista lapsettomista: en ole niistä mitään mieltä.

Vierailija
10/27 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllähän niihin silmä osuu jos ovat isoja ja näkyvällä paikalla. Se että mä katson ei ole merkki siitä että mä paheksuisin. Tuntuisi hölmöltä myös välttää katsomista, kun eikö ne näkyvät tatuoinnit ole tarkoitettukin nimenomaan katseille?

Vierailija
11/27 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään mitään jonkun tatuoinnesta. Nykyäänhän niitä on melkein kaikilla! Se, miten äiti kohtelee lastaan, on ensisijainen kriteeri, millä määritä naista äitiän, ja se, miten hän kohtelee muita ihmisiä, määrittää taas sen millainen hän on ihmisenä muuten.

Vierailija
12/27 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en mitään mieltä.

Vierailija
13/27 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatskoista yleensä. Itse en pidä niistä, mutta jokainen ottakoon nahkaansa mitä haluaa.

Se, onko henkilö äiti, pappi, linnakundi tms. ei merkkaa mitään.

Vierailija
14/27 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en lähde tekemään lähempää tuttavuutta tatuoitujen ihmisten kanssa.

Katson, että ne edustavat sellaista arvomaailmaa, ettei meillä ole mahdollisuutta minkäänlaiseen tuttavallisempaan kanssakäymiseen. En katso pahasti, katson vaan, että jaahas tatuoitu on enkä ota kontaktia.

Vierailija
15/27 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenestäkään huonoa äitiä tekee! ;)

Itselläni on suuri lohikäärme alaselässä. Mun vanhemmilla on kans se käsitys et tatuointeja ei ole kuin linnakundeilla ja lävistysten kantajat on sitten muuten vaan jotenkin B-luokan kansalaisia.

Vierailija
16/27 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/27 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ainakaan muodosta ihmisestä sen ihmeempää mielikuvaa tatuointien vuoksi, on sitten kyseessä äiti tai kuka tahansa muu ihminen.

Oma isäni, joka oli merimies, oli myös sitä mieltä, että tatuoinnit kuuluuvat vaan linnakundeille. Mutta hän nyt oli muutenkin mitä oli.

Kaikista tatuoinneista sinänsä en niin pidä, mutta todennäköisesti tatuoinnin omistaja pitää, joten en anna senkään häiritä. Mielestäni jokaisella on oikeus koristella itseänsä juuri kuten parhaaksi itse näkee, paskaakos mulla on edes oikeutta siitä ketään paheksua.

- mies, 44 v-

Vierailija
18/27 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sen voi verrata mihin tahansa arpeen tms. joka ei näy muutenkaan eikä kuulu mulle. Mä ajattelin sellaisia ihmisiä, joilla on näkyvät tatskat.

Vierailija
19/27 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun juttuni!

Vierailija
20/27 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kyllä aikeissa ottaa lisää.

Musta tatuointi on taidetta, siis jos on onnistunut teos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän