Savihenkilön kesä
Kommentit (16)
Tämä oli ensimmäinen kerta, kun TPS:n kausi päättyi runkosarjaan sillä ajanjaksolla, jolla Turussa on pelattu pridepelejä. Olisi Velli-Housun varmaan kannattanut pukea se paita.
🌈🌈
Vierailija kirjoitti:
Hän on varakas ja voi viettää laatuaikaa. Toisin kuin sinä.
Baarit täynnä persuja tarjoamassa hänelle kaljaa ja taputtamassa selkään.
Vierailija kirjoitti:
Playoffit on jääkiekkoilijan laatuaikaa. Siitä Savihenkilö jäi nyt paitsi. 🌈
Jag tycker om Veli-Matti, han tycker om mej
😚🥰🌈
Vierailija kirjoitti:
Jag tycker om Veli-Matti, han tycker om mej
😚🥰🌈
Se on mig. Muistaakseni.
Prideköyhimykset ulisee ja Savinainen porskuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten porskuta. TPS:n päättyi eilen. Pudotuspelit, joissa Savimiesnainen ei pelaa, alkavat perjantaina.
🌈🌈🌈🌈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten porskuta. TPS:n päättyi eilen. Pudotuspelit, joissa Savimiesnainen ei pelaa, alkavat perjantaina.
🌈🌈🌈🌈
TPS:n kausi siis. 🥰
Turun pridekulkue on 29. elokuuta. 🌈🌈🌈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarit täynnä persuja tarjoamassa hänelle kaljaa ja taputtamassa selkään.
Mutta eihän urheilua ja politiikkaa saa sekoittaa keskenään! 😱
Mä en ymmärrä, miksi kukaan pride-ihminen edes haluaisi tyrkyttää kenellekään omien arvojensa mukaista paitaa. Olen itsekin esim. kristitty, mutta en tuputa sitä kenellekään. En ymmärrä tällaista tuputtamista yhtään. Eikö jokaisella ole aatteen vapaus?
Meillä on ihmisiä jotka ei kannata edes ihmisoikeuksia, puhun nyt siis radikalisoituneista muslimeista. Heillekään ei kukaan tyrkytä mitään, ihan rauhassa saavat saarnata pään leikkaamisista. Eikö tässä ole ristiriita? Miksei heidän tarvitse vetää pride-lippua moskeijan katolle?
🇺🇦🇮🇱
Kaffebulla kirjoitti:
Mä en ymmärrä, miksi kukaan pride-ihminen edes haluaisi tyrkyttää kenellekään omien arvojensa mukaista paitaa. Olen itsekin esim. kristitty, mutta en tuputa sitä kenellekään. En ymmärrä tällaista tuputtamista yhtään. Eikö jokaisella ole aatteen vapaus?
Meillä on ihmisiä jotka ei kannata edes ihmisoikeuksia, puhun nyt siis radikalisoituneista muslimeista. Heillekään ei kukaan tyrkytä mitään, ihan rauhassa saavat saarnata pään leikkaamisista. Eikö tässä ole ristiriita? Miksei heidän tarvitse vetää pride-lippua moskeijan katolle?
Ei se ollut minkään prideihmisen paita, vaan Savihousun työnantajan paita, jonka kaikki muut pelaajat pukivat päälle. Näin siksi, että he laittoivat palkanmaksajansa arvot ja joukkueen edun oman itsekkyytensä edelle.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Meillä on ihmisiä jotka ei kannata edes ihmisoikeuksia, puhun nyt siis radikalisoituneista muslimeista. Heillekään ei kukaan tyrkytä mitään, ihan rauhassa saavat saarnata pään leikkaamisista. Eikö tässä ole ristiriita? Miksei heidän tarvitse vetää pride-lippua moskeijan katolle?Ei se ollut minkään prideihmisen paita, vaan Savihousun työnantajan paita, jonka kaikki muut pelaajat pukivat päälle. Näin siksi, että he laittoivat palkanmaksajansa arvot ja joukkueen edun oman itsekkyytensä edelle.
TPS:n pridepelejä on pelattu vuodesta 2018 lähtien. Sen jälkeen joukkue on ollut joka kerta pudotuspeleissä ja finaaleissa kahdesti. Paitsi tänä vuonna kausi päättyi runkosarjaan.
🌈
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Meillä on ihmisiä jotka ei kannata edes ihmisoikeuksia, puhun nyt siis radikalisoituneista muslimeista. Heillekään ei kukaan tyrkytä mitään, ihan rauhassa saavat saarnata pään leikkaamisista. Eikö tässä ole ristiriita? Miksei heidän tarvitse vetää pride-lippua moskeijan katolle?Ei se ollut minkään prideihmisen paita, vaan Savihousun työnantajan paita, jonka kaikki muut pelaajat pukivat päälle. Näin siksi, että he laittoivat palkanmaksajansa arvot ja joukkueen edun oman itsekkyytensä edelle.
Suostuisitko itse pitämään työssäsi arvojesi vastaista symboleja esillä? Vaikka ne olisivat työnantajasi arvoja?
🇺🇦🇮🇱