Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika järkyttävä teiniäitiblogi...

Vierailija
18.01.2011 |

http://earlylate.blogspot.com/

"Tietenkään en halua ketään vauvani lähelle kännissä heilumaan tai spliffiä polttelemaan"

Pitää oikein painottaa tuolla,ettei muutu miksikään lapsen synnyttyä. Eli ryyppääminen ja spliffin polttelu jatkunee kun lapsi on puskettu maailmaan? Ei millään pahalla, mutta minua hieman säälittää :( Asia ei toki minulle kuulu, mutta harmittaa kun ihmiset eivät aikuistu ollenkaan lapsen myötä..

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö 18-vuotias ole vielä teini?Minusta on kamalaa, että nykyajan teinit tekevät lapsia niin aikaisin :( Hakevatko hyväksyntää, vai johtuuko siitä, että nuori ei pärjää työttömänä omillaan. Lapsen vuoksi saa hyvin kelasta tukia, jos ei työtä saa...

Vierailija
42/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö 18-vuotias ole vielä teini?Minusta on kamalaa, että nykyajan teinit tekevät lapsia niin aikaisin :( Hakevatko hyväksyntää, vai johtuuko siitä, että nuori ei pärjää työttömänä omillaan. Lapsen vuoksi saa hyvin kelasta tukia, jos ei työtä saa...

18-vuotias on vielä teini ikänsä puolesta,totta.

Mutta kautta aikojen osa meistä on tullut äidiksi nuorena, osa vanhana ja osa kulkenut ns.kultaista keskitietä. Ei todellakaan ole mikään "nykyajan teinien" muoti-ilmiö saada lapsi nuorena, päinvastoin nykyäänhän valtaosa ihmisistä tekee lapsensa yhä vanhempana ja vanhempana. En ymmärrä miten ketään oikeasti jaksaa kiinnostaa minkä ikäisenä joku tulee äidiksi, mielestäni ikä on aika toisarvoinen seikka siinä tilanteessa.

Lisäksi harva 18-vuotias on työttömänä, kyllä ne suurinosa ovat vielä koulunpenkillä. Ja toi et lapsen vuoksi sais hyvin tukia, toi on niin täyttä potaskaa et ihmettelen suuresti jos kerta olet niin "aikuinen" ihminen itse, miten et tuollaista tosiasiaa vielä ole saanut tietoosi?

Yt. 18-vuotias teiniäiti joka elää väliaikaisesti tuilla jotka eivät meinaa riittää elämiseen ja odottaa vain, että pääsisi itse tienaamaan rahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka meinaa lapsella rikastua? Helpommin rikastuu kun menee työkkärin luukulle. Paremmin sitä päivärahaa saa kuin lasten kanssa kotona olosta :)

Ja kun lukee eteenpäin, siellä lukee "Aino 19v".

Että olisiko tehnyt blogin 18v iässä ja täyttänyt jo 19?

Itse sain esikoiseni 19v iässä, koskaan en ole hakenut muiden hyväksyntää. Minulle on suoraan sanottuna aivan sama mitä mieltä muut ovat :)

Vierailija
44/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkata tämä keskustelu tälle bloggaajalle?

Vierailija
45/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkata tämä keskustelu tälle bloggaajalle?

Saisi tulla itsekin vastaamaan :)

Vierailija
46/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorelle, varsinkin viimeisillään raskaana olevalle, voi täällä sanotut ilkeydet sattua pahastikin. Onhan täällä hyviäkin viestejä, mutta nuoret usein lukevat vain ne ikävät ja ne jää mieltä kaivertamaan (vaikka eivät sitä suoraan sanoisikaan)

Vierailija
47/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittuillakseni voisin linkata

Vierailija
48/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä on erilaisia, toiset jatkaa aikaisempaa elämäänsä ja toiset ottavat lapsestaan vastuun. En tunne henkilöä, joten en voi sanoa. Mutta,mene ja tiedä..

Vierailija
49/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo,mutta kuka käskee lukea?

Vierailija
50/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei mua edelleenkään kiinnosta miten frendini tapaavat viikonloppunsa viettää"

ainakaan tossa ko. kirjoituksessa lue missään kohtaa että ITSE tekisi noin vaan puhuu kavereistaan? Ja mä ainakin käsitin tuon tekstin niin että ei tarkoita että muuttuisi lapsen synnyttyä heti 30-vuotiaaksi kotiäidiksi 19-vuotiaasta opiskelijasta.

Olisit nyt vähän miettinyt edes?

Vierailija
51/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihkuuu spliffii

Vierailija
52/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään järkyttävää?

Siis, ihan järkevältä tyypiltä kuulostaa. Aikoo jatkaa harrastuksiaan raskauden jälkeen, tavata kavereita (niitä lapsettomia, hui sentään!) jne.

Ja ihan fiksuahan se on pitää känniset pois vauvan luota.

Mutta kait av-mamma tosta nyt järkyttyykin kun joku ei omistaudukkaan lapselleen 24/7 seuraavat 18 vuotta...

Vierailija
53/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittaja yrittää kalastella lukijoita :P

Vierailija
54/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinähän sanottiin, ettei häntä kiinnosta miten kaverit viikonloppua viettävät. Kysehän oli siitä, ettei hylkää vanhoja ystäviä vaikke he viikonloppuisin bilettäisivätkin. Ja, että itsekkin lähtee taas yöelään kun se aika koittaa. Miksei saisi lähteä? Tuskin se sitä lasta mukaan ottaa.

Mun mielestä tuo tyttö kuulostaa oikein fiksulta ja järkevältä ja on varmasti hyvä äiti.

Vierailija
55/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalilta nuorelta kuulostaa ja ihan hyvältä vaikuttaa vaikka äidiksi tuleekin vähän nuorempana kuin suurin osa. Kuulkaa, jos tollaista pidätte järkyttävänä niin ettepä paljoa tiedä...

Vierailija
56/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalilta nuorelta kuulostaa ja ihan hyvältä vaikuttaa vaikka äidiksi tuleekin vähän nuorempana kuin suurin osa. Kuulkaa, jos tollaista pidätte järkyttävänä niin ettepä paljoa tiedä...

Vierailija
57/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin useamman kirjoituksen blogin pitäjältä ja mielestäni hän vaikutti oikein kypsältä 18-vuotiaalta nuorelta naiselta!

Hauskoja kirjoituksia ja paljon huolta näyttää kantavan tulevan vauvan hyvinvoinnista. Uudessa pesukoneessa mm nappi, josta saa vauvan vaatteet erityisen hyvin huuhdeltua ja muokkaa omaa vuorokausirytmiään sellaiseksi, että se sopii lapsiperheelle jne.

Jos blogin kirjoittaja tähän ketjuu eksyy, haluan sanoa, että sinusta tulle varmasti erinomainen äiti lapsellesi! Älä välitä, jos ketjuun eksyy pahaa puhuvia ihmisiä.

T: Kolmen lapsen äiti, kätilö.

Vierailija
58/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite tehny tän alotuksen?

Vierailija
59/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan tavallisen nuoren naisen blogi. Minkä ihmeen vihan tunteen nuoren naisen raskaus ja äitiys saa aikaiseksi joissakin ihmisissä? Pitää olla päässä vikaa, normaali ihminen haluaa tukea nuorta ihmistä ja kannustaa, ei polkea maahan.

Vierailija
60/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite tehny tän alotuksen?

kuinkahan moni blogisti haluais blogiaan tänne ruodittavaksi negatiivisessa mielessä? :DD epäilen että ei kovinkaan moni koska täällä tunnetusti ei kovin usein mitään positiivista energiaa ole liikkeellä tai ainakaan se ei näy kirjotuksissa millään tavalla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi