Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika järkyttävä teiniäitiblogi...

Vierailija
18.01.2011 |

http://earlylate.blogspot.com/

"Tietenkään en halua ketään vauvani lähelle kännissä heilumaan tai spliffiä polttelemaan"

Pitää oikein painottaa tuolla,ettei muutu miksikään lapsen synnyttyä. Eli ryyppääminen ja spliffin polttelu jatkunee kun lapsi on puskettu maailmaan? Ei millään pahalla, mutta minua hieman säälittää :( Asia ei toki minulle kuulu, mutta harmittaa kun ihmiset eivät aikuistu ollenkaan lapsen myötä..

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luettavaa, yhdyssanavirheitä ja muutenkin huono kirjoittaja,

Vierailija
22/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka yleensä en blondeista tykkääkään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

bloggarin kuvia, vaan christina aguileran kuvia. Ainakin tuossa otsikon takana sekä uusimman kirjoituksen ohessa.

Vierailija
24/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä,että kannattaa miettiä kaksi kertaa mitä yleiseen blogiin kirjoittaa.

Vierailija
25/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teiniäitiblogisti taitaa aika hyvin kielioppisäännöt - ainakin pilkutuksen. Se teki kyllä vaikutuksen:)

Mun mielestä tää blogi ei vastaa ainakaan omia käsityksiäni "järkystä teiniäitiblogista". Jos tää on ap:n mielestä järkky, niin mikä sitten on kiva?!

Ihan passeli blogi, kivasti kirjoittaa, mukavat kuvat. Ap:lla taitaa olla helminauha vähän kireellä? Lapsettomuusongelmia?! Jotain outoa joka tapauksessa...

Ei normaali ihminen tuosta blogista järkyty, ei ainakaan tämä 40v kahden pienen lapsen äiti.

Vierailija
26/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole :)

En ainakaan itseäni koe teiniäidiksi. En edes entiseksi sellaiseksi.

Mitä tuossa blogissa nyt niiiiiin kamalaa oli?

Normaali, nuoren ihmisen blogi.

Tiedä miten pahasti järkyttyisit jos lukisit minun blogia ;) Harmi vaan etten sellaista ole tehnyt. Enkä varmaan edes tee :)

t.23v kohta kolmen lapsen äiti :)

Vierailija
27/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:llä lienee luetun ymmärtämisen vaikeuksia. tuo äitihän kirjoittaa, ettei halua vauvan lähelle ketään kännissä heilumaan. Ja että hän on silti sama ihminen kuin ennenkin, eikä hylkää vanhoja ystäviään sen perusteella, mitä nämä tekevät viikonloppuisin (mikä ei häntä edes kiinnosta, kuten ei tähänkään asti). Ja hänhän on huolehtinut hyvin lapsen tarvikkeista ja kirjoittaa minusta tosi mukavalla sävyllä vauvastaan.

Lisäksi hän osaa kirjoittaa; hänestä ei saa ollenkaan kypsymätöntä tai kouluttamatonta kuvaa.

Ap menee nyt vaan itseensä ja lopettaa ilkeilyn. Jos tuon blogin kirjoittaja tänne eksyy, niin: kaikkea hyvää ja onnea vauvan johdosta ja tsemppiä! Älä välitä ilkeilijöistä.

Vierailija
28/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan sitä mieltä, että tuollainen kirjoittelu on ihan normaalia ja hyväksyttävää?

Vierailija
29/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, kun itse pamahdin paksuksi 18 -vuotiaana:)

Ei sitä yhtään tajunnut, millaista arki vauvan tai taapron kanssa tule olemaan. Imetyksenkin kuvittelin sujuvan ilman mitään ongelmia.

Todellisuus iskikin sittn jo sairaalassa vastn kasvoja.

Kyllä on ollut rankkaa lähestulkoon yksinhuoltajana, hoitaa työ ja koulu ja lapsi !

Mutta sanoisinpa nyt, että hyvä elämäntie minulle tällainen. Itsenäistyin ja aikuistuin kertaheitolla. Ja todellakin muutuin ihmisenä.

Outoa olisi, jos EI muuttuisi äitiyden myötä jollain tavalla.

Vierailija
30/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä tuossa blogissa on järkyttävää. Kukaan ei tiedä millaista on olla äiti ennen kuin tulee itse äidiksi. Sitä ennen voi vain arvailla ja kuvitella, mutta ne kuvitelmat saattaa kaikilla meillä, vanhemmilla ja nuoremmilla, mennä päin honkia.

Vierailija
31/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan itse oikeasti järkyttäviä perheitä työni puolesta. Suurin osa näistä vanhemmista on kyllä ihan 30-50- vuotiaita. Ei se ikä kenestäkää viisasta tai mieleltään tervettä tee!

Vierailija
32/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan sitä mieltä, että tuollainen kirjoittelu on ihan normaalia ja hyväksyttävää?

Mitä siinä muka on sellaista ettei ole hyväksyttävää?

Vierailija
33/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytä tosiaan olevan mitään hajua tekijänoikeuksista, kun blogi pursuaa otsikkoa myöten christina aguileran kuvia. Järjenkäyttö on sallittua.

Vierailija
34/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka hän vaikuttaa blogissa pinnalliselta ja teiniltä, niin oikeasti on erittäin fiksu tyttö. Kannattaa muistaa, että kyseessä on kuitenkin vielä hyvin nuori tyttö, joka tahtoo myös antaa itsestään tietyn kuvan, totuus on kyllä PALJON parempi. Ei esim. ole koskaan juonut paljoa, pilven polttelusta en tiedä, mutta en kyllä mitenkään usko että sitä harrastaisi säännöllisesti, jos ollenkaan. Mutta ehkä tuollaiset jutut kuulostaa makeelta nuorten korvissa, ja siksi ne piti blogissa mainita, nuoret kun tahtoo usein antaa itsestään erilaisen kuvan kuin mitä ovat, itsetunto ei ole vielä kovin hyvä.Itsetunto kyllä kasvaa iän myötä, ja uskon kyllä että Ainosta tulee oikein hyvä äiti. Ja on hänellä erittäin hyvä tukiverkostokin apuna ja lapsen isä on myös oikein kiva ja fiksu poika.

Mutta joo, itsekin olen vähän päätäni pudistellen sitä blogia välillä lukenut, siitä saa kyllä ihan väärän, tai ei ehkä väärän, mutta todella yksipuolisen kuvan. Toisaalta voi olla kiva lukea sitä jatkossa ja katsoa, miten sävy muuttuu kun lapsi syntyy ja kasvaa. Uskon sen vuodeen päästä olevan jo ihan erilainen blogi.

Vierailija
35/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ymmärrä mitä pahaa siin oli?????

Päinvastoin,selkeästi sitoutunut perheeseensä ja valtava tukijoukko valmiina jne. Mikähän AP;tä vaivaa? Kateus???

Vierailija
36/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi olla kateellinen penskalle, joka tekee tänne lisää lapsia ja elää varakkaiden maksamilla verorahoilla? No en minä ainakaan.

Vierailija
37/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystynyt lukemaan muutamaa lausetta pidemmälle. Paljon tekstiä ilman mitään sisältö, liirumlaarumia.

Vierailija
38/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuotias äiti-vanhus en nähnyt tässä blogissa mitään järisyttävää. Sitähän se näköjään tuo 18 kesäisten elämä Helsingin seudulla on ja tuleva äiti ei heitä lapsensa lähelle kaipaa..Ei vain, ehkä blogin kirjoittaja tajua, että kyllä ne kaverit aika paljon vauvan myötä vaihtuu...

Vierailija
39/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mistä kohtaa tuo oli ap:n mielestä TEINIäiti?

Vierailija
40/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mistä kohtaa tuo oli ap:n mielestä TEINIäiti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän