Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shoppaileeko kukaan muu köyhä näin?

Vierailija
18.01.2011 |

Surffailen nettikaupoissa, katselen kivoja kesämekkoja ja valitsen mieluisat. Sitten Tyhjennän ostoskorin. On ainakin vähän shoppailun makua :P

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan loistava vinkki. Voi toimia jollekin. Olen joskus tehnyt vähän vastaavaa ja tuolla tavalla voi myös opetella itsekuria kaupassa käyntiä varten. Opettelee tavallaan hylkäämään halunsa. Ensin valitaan mitä halutaan ja sitten ei kuitenkaan osteta. Terapeuttista, sanoisin. Jonkun mielestä varmaankin typerää, mutta tämä ei todellakaan vahingoita ketään.

Vierailija
2/10 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun katson ostoskoria niin ajattelen, että en näitä oikeasti tarvitse :D mutta saimpahan katsella ja "shoppailla" :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain, että ostospäätöksen pohtiminen tai sitten se oli se itse päätös, on se, joka saa ihmisen tuntemaan hyvää oloa ostamisessa. Se itse tavaran saaminen tai sen jälkeiset jutut eivät tehneet ollenkaan niin onnelliseksi.

Eli ihan fiksulta kuulostaa. Saat siis ostamisesta sen eniten onnellisuutta tuovan hetken, joka ei siis edellytä itse ostamista.

Vierailija
4/10 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailen kaikkea kivaa nettikaupassa.

Sitten kun on maksun aika, katson summaa ja ostoskoria, ja alan miettiä että tarviinko oikeasti kaikki noi tavarat tuolla summalla???

Vastaus on kyllä että en tarvitse, pärjään mainiosti ilmankin. Taas rahaa säästyi :-)

Mutta onhan se kivaa shoppailla vähän :-D

Vierailija
5/10 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan. Halvaksi tulee :-D

Vierailija
6/10 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvempaa tosin vielä kuin se, että ostaa kaiken kirpparilta.

Vierailija
7/10 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en koskaan tilaa niitä oikeasti, ei rahat riitä :)

Vierailija
8/10 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole vähän sama asia kuin harrastaa seksiä ilman orkkua? Alussa jees mutta pidemmän päälle turhauttaa.

Vierailija
9/10 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kerään ostoskoriin kaiken ihanan, sitten katson loppusummaa ja poistan korista kaiken turhan. Jäljelle jää yleensä vain jotain perus tarpeellista vaatetta lapsille joita tosiaan tarvitsee. Itselle en raski mitään ostaa =(

Vierailija
10/10 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun joskus tilaan jotain ja tavarat tulevat, niin on vähän morkkis olo, olisinko näitä oikeasti tarvinnut. Jotenkin se tavaran kerääminen sinne ostoskoriin on se juttu :P