Miks musta tuntuu pahalta? Mies
Mies sanoi ettei petä koska ei halua että olen vihainen ja ei halua satuttaa mua. Onko se hyvä syy?
Mies on kertonut avoimesti että haluaa ja himoitsee kaikkia naisia ja tujottaa niitä päivittäin.
Miks tunnen itseni ihan paskaksi?
Miten teillä muilla on parisuhteessa? Onko mieheni normaali? Olenko minä vain herkkä?
Kommentit (26)
Tottakai se tuntuu pahalta jos oma mies laukoo jotain noin typerää. Itse olisin myös hyvin loukkaantunut. Jos mies fantasioi muista naisista, pitäköön sen omana tietonaan. Ja minkälainen mies nyt himoitsee KAIKKIA naisia?? Ei mitään rajaa, ei mitään väliä minkälainen nainen, kunhan on reikä jalkovälissä? Pahoittelen, mutta miehesi vaikuttaa erittäin idiootilta.
sinulla on rehellinen mies, joka haluaa että olet onnellinen. Raskaushormoniesi takia otat itseesi miehesi sanomasta.
Pyydäpä, että mies sanoo mieluummin rakastavansa sinua niin paljon, että siksi haluaa sinun olevan onnellinen. Sitä hän oikeasti kuitenkin tarkoittaa. Ja jos hän tosiaan on noin rehellinen, niin ainakin voit luottaa. Se ON hieno asia.
Haluaako ja himoitseeko kaikki miehet muita naisia?
teidän miehet?
en minäkään ihan kaikkia miehiä himoitse, en edes useimpia. No olenhan tietysti nainen, mutta silti. Käyttäkää nyt naiset sitä järkeänne.
vai onko mun sitten ihan paska?
kaikki miehet ajattelevat seksiä enemmän tai vähemmän toisten naisten kanssa, elleivät ole väliaikaisesti todella stressaantuneita jne josta syystä eivät ajattele seksiä ollenkaan. Mutta ei ole yhtäkään miestä joka fantasioisi vain omasta kumppanistaan. Eikä se tarkoita, että miehet olisi mitään eläimiä tai moraalittomia. Eikä naiset, eiköhän naisetkin ajattele seksuaalisia ajatuksia muistakin kuin miehestään. Omasta libidosta riippuu, että kuinka paljon.
noin. Mieluummin kuulisin asian niinpäin, että mies ei edes voisi kuvitella pettävänsä, kun rakastaa mua. Vaikka sitten tykkäisi esteettisistä naisista!
siis näinhän asian olisi voinut ilmaista paremmin. Vaikka mies ei voisi kuvitella nimenomaan pettävänsä, niin toisista naisista ajatuksen tasolla fantasiointi ei ole pettämistä. Esteettisistä naisista tykkääminen on toki korrektimmin muotoiltu, kuin "kuvittelen toisinaan runkatessa, miten kaunis kaverisi ottaa multa suihin ja kaupan kassaa vois kyllä laittaa takaapäin". Mutta samasta asiasta kyse kuitenkin.
mun mielestä. Ja ihan joka sanaan ei kannata takertua yleensä. Pääasia on, ettei petä sua.
kanssa. Ihminen on mitä ajattelee ja puhuu, ei vain mitä tekee. Vain juntti laukoo tuollaisia vaimolleen.
Totta kai suurin osa miehistä haluaa ja himoitsee kaikkia naisia, mutta suurin osa ei ole niin hölmöjä, että möläyttäisi sen omalle puolisolleen.
kaikki miehet eivät myöntäisi totuutta, kuten sinun miehesi, mutta kyllä ne kaikki himoitsee muita naisia ja tuijottaa niitä päivittäin. Paitsi tietty sellaiset jotka eivät himoitse omaakaan puolisoa.
ihminen kyllä normaali, mutta jutut kuulostavat yksinkertaisilta ja karkeilta. Näin taitaa olla miehesikin kohdalla.
Minä ainakin voin luetella muutaman tyypin joka saa minulta polvet pehmeiksi.
En minä tietty sitä miehelleni kerro...
Joten älä turhaan ole pahalla mielellä. Käsittelet asian nyt, ja toteat että pääasiahan on että kultasi on sitoutunut juuri sinuun.
Jos se oikeesti edes aikoisi pettää, ei se sinulle tuommosia asioita huuteleisi...
Nimimerkillä entinen petetty vaimo, ei paljon mies muiden haluamisiaan kuulutellut, oli enempi niitä toiminnan miehiä.
noin. Mieluummin kuulisin asian niinpäin, että mies ei edes voisi kuvitella pettävänsä, kun rakastaa mua. Vaikka sitten tykkäisi esteettisistä naisista!
(ekana seurustelupäivänä). siitä on kohta jo 4vuotta. meillä on yksi lapsi ja toinen tulossa.
miks musta tuntuu niin pahalta? se että mies haluaa kaikkia naisia, se vanha pettäminen jne? hormonit?
-ap
itsetuntosi ja tehdä sinusta masentuneen tai sittem on vain yksinkertaisesti moukka/idiootti. Ei kukaan normaali mies puhuisi noin odottavalle naiselleen. Haluaa pitää sinut varpaillaan, mutta kuitenkin kiitollisena että mies sentään uhrautuu vuoksesi olemalla pettämättä. Itse kun olin raskaana oma mieheni päivittäin kehui kuinka kaunis olen eikä koskaan seurassani tuijotellut muita naisia saati että olisi sanonnut himoitsevansa muita.
mies petti ihan suhteemme alussa (ekana seurustelupäivänä).
Miten on teknisesti mahdollista pettää ensimmäisenä seurustelupäivänä? Mistä voi ensimmäisenä päivänä edes tietää seurustelevansa?
sanoo suoraan jos jotain kysytään tai muuta.
en usko että haluaa latistaa, hän sanoo että toivoo minun olevan onnellinen.
-ap
mies petti ihan suhteemme alussa (ekana seurustelupäivänä).
Miten on teknisesti mahdollista pettää ensimmäisenä seurustelupäivänä? Mistä voi ensimmäisenä päivänä edes tietää seurustelevansa?
oltiin tapailtu, lähetin viestin että haluisko alkaa seurustelemaan. vastas "joo, vois olla mielenkiintoista seurustella oikeasti". ja sitten illalla oli yhen naisen kanssa sängyssä.
kun mies näki kuinka se loukkas mua niin on sanonut että katuu tekoaan todella ja olen todella pahoillaan. että se oli iso virhe.
en tiedä olenko nyt sitten niin herkkä raskauden takia vai mikä on? kaikki tuntuu vaa niin pahalta :(
-ap
Kyllä näin !