Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huhuuh kun tämä nutrilet-pirtelö on makeaa!

Vierailija
18.01.2011 |

aivan liian makeaa makuuni... onkohan ne patukatkin ja vanukkaat tällaista sokerikökköä...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin nutrileteista syödä vaan sitä suklaapirtelöä, lisäksi mulla on naturdietin ananas- ja päärynäpirtelöt, ne on aika hyviä (ei ole niin makeita). Ja onhan niitä paljon muitakin.

Vierailija
2/11 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on aika puistattavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat niin popsit niitä sen enemmän ajattelematta, ei niiden kuulukaan olla "kenenkään makuun". Jos taas et halua laihtua tosissasi niin siirry sitten muuhun menetelmään. Mutta tehokkaita ne on, niillä kyllä laihtuu, jos vaan motivaatiota löytyy! Itse syön vaikka kiviä, että laihdun, ihan sama mille jotkut pirtelöt maistuu. Nyt viikko -3kg :))).

Vierailija
4/11 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön vaikka kiviä, että laihdun, ihan sama mille jotkut pirtelöt maistuu. Nyt viikko -3kg :))).

Vierailija
5/11 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä saa motivaation sille "oikealle" laihikselle, se on se alkusysäys. Monien laihis lopahtaa siihen, kun paino tippuu niin hitaasti, nutraamalla saa nopeasti kiloja pois ja laihista jaksaa jatkaa sitten nutrauksen jälkeen. Nutraus on erinomainen laihdutuskeino (tai siis alkusysäys sille), itse asiassa ihmettelen, miksi niin moni kärsii ylipainosta, kun tällä tavalla kuitenkin on niin kamalan helppo (joskin ei välttämättä miellyttävä) laihtua. Ja kilot eivät tule takaisin, kunhan vaan ei palaa entisiin ruokailutottumuksiin. Elämäntapamuutos pitää tehdä, kuten kaikissa laihiksissa.

Vierailija
6/11 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt eilen ja tänään korvannut aterioita nutrileteilla.

miten monta pirtelöä/patukkaa pitää syödä päivässä jos aikoo syödä vain niitä?

onko muuten kaikki nutriletpirtelöt maitopohjaisia?

en ole juonut kuin niitä valmiita juomia.

ananas kuulostaisi hyvälle mutta paketit on niin isoja etten uskalla ostaa jos vaikka onkin hirveän pahaa!

Vierailija
7/11 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että ihmisellä on niin kova tarve laihtua että söisi vaikka kiviä.

Vierailija
8/11 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta kuulostaa hullulta, että ihminen syö mielellään pahoja kalliita valmispirtelöitä kun voisi syödä myös esim. salaattia.

Nutraamisen ymmärrän, jos edes jollakin tavalla pitää syömistään tuotteista, mutta että korvaa hyvän ruuan puistattavilla tuotteilla... Auttaako se muodostamaan tervettä suhtautumista ruokaan?

5, mikä kuulostaa hullulta?

se että ihmisellä on niin kova tarve laihtua että söisi vaikka kiviä.

Vierailija
9/11 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas et halua laihtua tosissasi niin siirry sitten muuhun menetelmään.

Kyllähän sitä muillakin menetelmillä laihtuu, hitaammin tosin. Sitten on niitä ihmisiä, joilla lähtee vain 1kg viikossa huolimatta nutrien syömisestä. Aika masentavaa.

Noihan voi myös laukaista syömishäiriön...

Vierailija
10/11 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun normipainoiset ihmiset tulee kommentoimaan asiasta joka ei heille kuuluu pätkääkään.

Minä olen kokeillut kaikki maailman dieteistä. Myös sen kun syön ihan normisti! Paljon salaattia jne. terveellisesti ja silleen.

Mun normiruoka on vähän ja terveellisesti. Mutta sillä mä en laihdu, sillä tosin tämä painoni ei nouse.

Onko se jotenkin niin vaikeaa tajuta, että kun paino on mikä on, ollut vaikka 10 vuotta ja nyt kun se haluaa alas, niin on pakko tehdä jotain ihan toisin.

Syön nyt siis vain nutrilet smoothereita ja nesteitä. Aion pudottaa painon ja kun saan sen alas, se kyllä pysyy siellä MINUN normaalilla ruokavaliolla.

Viime syksynä nutrasin 7 kiloa pois, siinä se on nyt pysynyt NORMAALILLA ruokavaliolla.

Nyt nutraan saman verran pois. Jossa paino taas pysyy NORMAALILLA ruookavaliolla.

Sitten taas kun, motivaatio on kohillaan, otan 7 kiloa pois nutraamalla. Sitten olen normaalipainossa, jossa en ole ollut 15 vuoteen.

Ymmärrättekö, ei se laihtuminen ole aina vaan tulosta siitä, että jättä herkut pois ja lisää salaattia. Minä jo syön niin. Tai pienentää annoskoot, kun minä jo teen niin. Joskus se vaan on niin , että se paino on tullut joskus ja ei edes enää nouse, mutta jolalin konstilla saatava pois. :)

aamen,

Vierailija
11/11 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle päivässä viisi keittoa tai pirtelöä. Jos haluat käyttää valmiita juomia tai patukoita, niin niillä korvataan kaksi ateriaa. Itse olen syönyt neljä kertaa päivässä niin, että yksi aterioista on tuollainen juoma tai patukka. Välillä laitan patukan puoliksi, jos haluan korvata sillä vain yhden aterian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän