Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttajat! Mitä herkkuja (kevyitä) syötte jos haluatte joskus herkutella?

Vierailija
17.01.2011 |

Kertokaa mulle jotain hyviä ja kevyitä juttuja... :P

En haluaisi kokonaan luopua herkuista vaikka laihdutan, kiloja on lähtenyt jo 3! :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dippaat kasviksia dippikastikkeeseen. Porkkanaa, kurkkua jne.

Vierailija
2/13 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nutraus päällä, joten tällä hetkellä mikä tahansa tavallinen ruoka, kuten munakas tai salaatti, vaikuttaa herkulta! :D

Mun eka ratkaisu ois se, että söis sitä omaa suosikkiherkkuaan vähemmän. Esim. yksi tai kaksi laadukasta suklaakonvehtia, pari palaa suosikkisuklaata tai muuta lempikarkkia, yksi Fazerin pikkupatukka (Pätkis/Da Capo/mitä niitä nyt on) jne.

Yksi vaihtoehto on sokerittomat karkit, mutta niistä sää aika helposti vatsavaivoja, jos on sellaiseen taipumus.

Oikeasti terveellisiä herkkuja ovat hedelmäsalaatti (vaikka vähän vaniljavispiä tai kermavaahtoa päälle) tai dippivihannekset. Popcornit ovat myös suhteellisen kevyitä, mutta suolaisia, eli voivat turvottaa.

Kerro, millaisista herkuista tykkäät, niin voin ideoida lisää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin keskimäärin 200-400g suklaata/viikko

Vierailija
4/13 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallisterveellisillä suosituksilla kun laihduttaa. =)

Hedelmistä ja marjoista saa hyvää, smoothiet, nam, hedelmäsalaatti tms.

Vierailija
5/13 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokalistaa (kaloreita vain se minkä elimistö tarvii ylläpitämiseen, paino laskee jos teet muutakin kuin vain makaat sängyssä), joihin kuuluvat herkut, kuten marjarahkat. Ja herkkujenkin kanssa kalorimäärä on pienehkö.

Laitan linkin, jos haluat.

Vierailija
6/13 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokalistaa (kaloreita vain se minkä elimistö tarvii ylläpitämiseen, paino laskee jos teet muutakin kuin vain makaat sängyssä), joihin kuuluvat herkut, kuten marjarahkat. Ja herkkujenkin kanssa kalorimäärä on pienehkö.

Laitan linkin, jos haluat.

En ole ronkeli, syön sekä suolaista että makeaa..

Sinä joka laihdutit 35kg, miten söit sitten muuten kuin suklaan osalta? Et ole varmaan voinut syödä sitten paljon muuta kuin kasviksia tai vastaavaa lisäksi?

Vierailija
7/13 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomautus, nämä ovat siis syömishäiriöisille parantumiseen tarkoitettuja, mutta käy näinkin. Start on pienin, Advanced isompi ja Professional isoin. Starttia käytetään itseasiassa syömisen opetteluun (tasaiset ruokailuajat), ja se on se, mikä riittää periaatteessa vain elintoimintoihin. Advancedkin laihduttaa jos liikkuu edes vähän (siis nousee ylös sängystä), Professional on lähempänä normivaliota.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/1714148

Vierailija
8/13 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä usko et suklaata noin paljon syödessä olet laihtunut

ihme tämä muka olisi? Tietysti voi laihduttajakin syödä suklaata, kokonaiskalorithan ne painon putoamisen määrittelee.

Vierailija
9/13 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikki, lopetin laihduttamisen,painoin 120 kg, ja nyt 90 kg, tein elämäntapa remontin. Laihdutuskuurit lihottaa. En ole nähnyt nälkää yhtään kertaa ja jos on mieli tehnyt jotain niin syön muistaa pitää kohtuus ja jonkinlainen ruokarytmi ettei hirmunälkä pääse yllättämään koska silloin tulee ahmittua mitä käsiinsä saa, ainakin minulla kävi niin ja jos kielsin itseltäni kaiken epäterveellisen sitä enemmän niitä himoitsin. En ole erityisemmin tykännyt koskaan liikunnasta, enkä siitä vieläkään tykkää mutta nyt jonkun verran enemmän ku on keveämpi. Syö herkkuja kohtuudella mutta ei jokapäivä

Vierailija
10/13 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tumma suklaa. Palakin riittää makeannälkään, eikä paljoa pystyisikään syömään.

Vierailija
11/13 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtaisin tuon kevyen. Itse ostan kerran viikossa jonkin herkun. Se voi olla ihan mitä vaan, mitä nyt milloinkin tekee mieli. Kunhan kiinnittää huomiota annoskokoihin niin oikeastaan mitä vaan voi syödä. Avainsana on kohtuus. Ostan nykyään pienemmän annoksen kuin ennen. Ennen ostin ison sipisipussin, nyt ostan sellaisen pienemmän (olisikohan siinä jotain 80g), suklaalevyn sijasta suklaapatukan, ison karkkipussin sijasta pienen pussin irtokarkkeja jne. Jos lähtee totaalikieltäytymislinjalle niin kohta sitä löytää itsensä ahmimasta kaksin käsin kaikkea "kiellettyä".

Näillä keinoilla olen laihduttanut puolessa vuodessa 10kg ja enää viitisen kiloa on tavoitepainoon.

Vierailija
12/13 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti laihduta, vaan tein vähän aikaa sitten elämäntapamuutoksen jatkuvan väsymyksen ja huonon olon takia. Herkuttelen ihan samoilla herkuilla kuin aikaisemminkin, mutta syön niitä paljon vähemmän. Esim. ennen saattoi mennä viikonlopun aikana iso pussillinen sipsejä ja iso karkkipussi, nyt ostan vaikka suklaapatukan tai 100g irtokarkkeja herkuksi ja se riittää hyvin.

Vierailija
13/13 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtaisin tuon kevyen. Itse ostan kerran viikossa jonkin herkun. Se voi olla ihan mitä vaan, mitä nyt milloinkin tekee mieli. Kunhan kiinnittää huomiota annoskokoihin niin oikeastaan mitä vaan voi syödä. Avainsana on kohtuus. Ostan nykyään pienemmän annoksen kuin ennen. Ennen ostin ison sipisipussin, nyt ostan sellaisen pienemmän (olisikohan siinä jotain 80g), suklaalevyn sijasta suklaapatukan, ison karkkipussin sijasta pienen pussin irtokarkkeja jne. Jos lähtee totaalikieltäytymislinjalle niin kohta sitä löytää itsensä ahmimasta kaksin käsin kaikkea "kiellettyä".

Näillä keinoilla olen laihduttanut puolessa vuodessa 10kg ja enää viitisen kiloa on tavoitepainoon.

Täsmälleen samaa mieltä tämän kirjoittajan kanssa. Avainsana on todellakin KOHTUUS sekä ANNOSKOKO!

Lopeta laihduttaminen. Jätä taaksesi kaikki dieetit, listat, lässyn lässyn ohjeet. Juuri kuten kirjoittaja sanoo: pienemmät annokset, pussit, jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan