Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hain tänään pettyneen ja surullisen lapsen päiväkodista. Hänen syntymäpäivänsä oli unohdettu täysin.

Vierailija
17.01.2011 |

Olen niin surullinen hänen puolestaan. Hän niin kovin odotti korttia ja onnittelulaulua.

No, onneksi on viikonloppuna tiedossa isot juhlat jossa kortteja satelee ja laulu raikaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa enemmistön myötätunto on päiväkodin puolella, ei sillä pienen lapsen harmilla ole mitään väliä.

Vierailija
22/26 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän päikyssä suositaan kauheasti kettukarkkeja, mutta keksit on ihan yhtä hyviä. Minusta tuollainen ajattelu, jossa kielletään keksit jopa syntymäpäivänä, on ahdistavaa. JA vaikka teidän lapsi ei välitä (siis ei saa välittää vai ei aidosti välitä...?), niin kyllä ne muut tykkää ja sehän se pk:n synttärijuhlien idea onkin, että kaikki saa suun makeaksi ja lauletaan sankarille.

perhepäivähoitajalla systeemi toimii niin, että pph osaa tehdä juhlan ilman vanhempia. :-)

ja jos sallittua viedä synttäriherkkuja, mikä siinä ahdistaa ostaa keksipaketti, pikkutikkareita, jätskiä tai hedelmiä tms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin jokainen synttärisankari herätellään aamulla laululla ja annetaan lahja ja kortti. Ei kai nyt päiväkodin tehtävä ole sellaistakin hoitaa vanhempien puolesta? Voi hyvänen aika sentään!

Olisit nyt ihmeessä laittanut edes viinirypäleitä lapsesi vietäväksi. Oletko joku pihi, joka on aina toisilta vailla jotain, mutta itse ei anna toisille mitään?

Vierailija
24/26 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika! Kyllä aina on meidän lapsia päiväkodissa muistettu, riippumatta siitä, olenko vienyt nameja tarjottaviksi. Olen sen verran huono tätä arkea hanskaamaan, etten ole yleensä tajunnut/muistanut mitään viemisiä hommata. Silti on aina laulettu ja muistettu lapsia.

Olet ap (ja lapsesi!) syystä pahoittanut mielesi. Muistuta asiasta huomenaamulla, että laulavat sitten huomenna!

Vierailija
25/26 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa viedä mitään herkkuja edes syntymäpäivänä

Vierailija
26/26 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vanhemmat olivat unohtaneet synttärit? Mielestäni päiväkodin hoitajien jotka joissain paikoissa toimii useassakin vuorossa, ei kuulu muistaa 20 - 30 lapsen syntymäaikoja... vähän järkeä saa käyttää.  Mutta jos vie lapsen päiväkotiin siten että tuuppaa ovesta sisään ja perävalot vilahtaa niin saa kyllä itseään syyttää. Itse kyllä sanon hoitajille jos on synttärit.  

Kaipa sitä on eri käytäntöjä herkkujen suhteen mutta omien muksujen päiväkotiin on viety karkit / keksit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän