Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hoitajille julkinen rekisteri, mutta ei opettajille?

Vierailija
04.03.2011 |

Hoitajien pätevyysrekisteriä puollettiin, että jokainen voi tarkistaa sieltä pätevyyden.

Opettajat haluavat myös julkisen rekisterin, mutta sille ei lämmetty. Miksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta opettajia ei. Eli voidakseni toimia laillistettuna sairaanhoitajana, pitää minun anoa pääsyä rekisteriin. Opettajien ei tarvitse erikseen anoa laillistamistaan, joten miten heidät rekisteröisi`, työnsä kun ei ole luvanvaraista.

Vierailija
2/8 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS valmistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vanhemmat voi tarkistaa, onko lapsen ope kadulta repäisty sijainen vai alalle valmistunut.

Vierailija
4/8 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS valmistunut.

eikä heistä silti ole julkista rekisteriä. Eli jos ei jo nyt ole rekisteripakkoa, ei sitä voida keksiä vain siksi, että saataisiin nimet nettiin.

Ja mitä iloa sinulla olisi siitä, että tietäisit minun olevan pedagogisesti pätevä opettaja, jos en toimi opettajana?

Vierailija
5/8 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vanhemmat voi tarkistaa, onko lapsen ope kadulta repäisty sijainen vai alalle valmistunut.

vanhemmat eivät tiedä, mitkä kaikki asiakirjat ovat heidän koska tahansa luettavissaan.

Vierailija
6/8 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä olevista pätevistä opettajista.

Vierailija
7/8 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on miksi kaikista ihmisistä ole julkista rekisteriä, eikö vain, AP?

Vierailija
8/8 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli huono idea julkisena. Pitäisi olla työnantajille/rekrytoijille tarkistettavissa, ja yksityishenkilöt voisivat itseään hoitavista saada esim. numerotunnuksen, jolla voisi tarkistaa, että ko. henkilön tunnus ja nimi täsmäävät.

Mutta ei sen enempää, ei mitään henkilötietoja pitäisi olla vapaasti vain haettavissa, ellei henkilö ole sille itse nimenomaan antanut lupaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi