Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen julkkis - haluatko kysyä jotain?

Vierailija
16.01.2011 |

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Tää on Psykomamma?)

Vierailija
22/31 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että olet julkkis? Suhtautuvat sinuun ihan kuin muihinkiin ihmisiin? Ovat yhtä lojaaleja sinulle kuin muillekin? Ja ovat siis itse taviksia? Sinun nimeisi ehkä sanoo heille jotain tai osa ei edes tiedä, että olet jonkin sortin julkkis? Kivaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti muistan suunnilleen kaikki:

Miksi tuot julkkiksen roolin tänne? En tuo jullkiksen roolia, vaan päin vastoin anonyymisti kerron totuuden.

Missä käyt ruokakaupassa? Missä milloinkin kodin lähellä.

Miten määrittelet turhan julkkiksen? Joku joka on tullut julkkikseksi pienestä asiasta ja jäänyt julkisuuteen vain siksi että haluaa olla siellä.

Olenko älyllä vai ulkonäöllä julkkis? Molemmilla

Tiedostanko että useilla on julkkistuttuja? Tiedostan.

Kohtaanko paljon ihmisiä jotka vähät välittävät että olen julkkis? En kohtaa paljon sellaisia mutta useat ihmiset käyttäytyvät aika tavallisesti minua kohtaan vain hieman teennäisesti.

Vierailija
24/31 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen tuntee apinan mutta apina ei tunne ketään? Pitää paikkansa. AP

Vierailija
25/31 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sedu Koskisen paikoissa?

Etuleitko taksijonossa?

Onko susta ollut seiskassa paljastuksia: viinaväkivaltaa --> poliisit paikalle, entinen poikaystävä tilittää jne.

Menetkö turkki päällä Instrumentariumiin ostamaan Guzzin aurinkolasit?

Sanotko usein: etkö sä tiedä kuka mä oon?

Voitko ostaa tamponeja ruokakaupasta?

Käytkö vain yksityisellä lääkärillä? Kun ajatellaan, että yksityiseltä tiedot ei niin pahasti leviä, kuin julkiselta...

Vierailija
26/31 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuot julkkiksen roolin tänne? En tuo jullkiksen roolia, vaan päin vastoin anonyymisti kerron totuuden.

Ihminen avaa ketjun otsikolla "Olen julkkis, haluatko kysyä ..." ja sanoo sitten, että ei tuo julkkiksen roolia tänne. Ja minkä totuuden? Mistä asiasta? :DD

Voimme siis päätellä, että ap ei ole julkkis ainakaan älyllisten ansioittensa perusteella.

Vierailija
27/31 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sedu Koskisen paikoissa? En

Etuleitko taksijonossa? En

Onko susta ollut seiskassa paljastuksia: viinaväkivaltaa --> poliisit paikalle, entinen poikaystävä tilittää jne. Ei.

Menetkö turkki päällä Instrumentariumiin ostamaan Guzzin aurinkolasit? En.

Sanotko usein: etkö sä tiedä kuka mä oon? En.

Voitko ostaa tamponeja ruokakaupasta? Voin.

Käytkö vain yksityisellä lääkärillä? Kun ajatellaan, että yksityiseltä tiedot ei niin pahasti leviä, kuin julkiselta...

Käyn yksityisellä ja joskus julkisella.

En usko että paljon kukaan julkkis vastaisi noihin kysymyksiisi kyllä.

Vierailija
28/31 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna-Leena Härkönen on av- mamma! Olen lukenut kaikki kirjasi, Puolinainen oli paras =))

Vierailija
29/31 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"paljon kukaan julkkis vastailisi kysymyksiisi kyllä"

What?

Vierailija
30/31 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkiksen roolilla tarkoitan sitä naamiota jota esitän julkisuudessa eli valovoimaista ja karismaattista ihmistä. Haastatteluissa puhun puolitotuuksia ja valehtelen. Tässä ketjussa ei tarvitse esittää sellaista koska kukaan ei tiedä kuka olen. Voi kertoa totuuden vastauksina kysymyksiin eikä kaunistella.

Ihminen avaa ketjun otsikolla "Olen julkkis, haluatko kysyä ..." ja sanoo sitten, että ei tuo julkkiksen roolia tänne. Ja minkä totuuden? Mistä asiasta? :DD

Voimme siis päätellä, että ap ei ole julkkis ainakaan älyllisten ansioittensa perusteella.

Vierailija
31/31 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ko?