Miesten parta. Tykkäätkö parrasta?
Mun miehellä viikset ja siitä yhdistettynä sellainen kapea leukaparta ja on kyllä aika karmean näköinen ilman partaa ;)
Kommentit (46)
Moni parta on hieno, moni ei, kaikki pistelevät ikävästi pussaillessa. Siksi oma mies mieluiten ilman naamakarvoja, muilla olevia kivannäköisiä partoja voin ihaillakin :D Oikeesti en kyllä mitenkään puutu miehen karvoihin, kuten ei hänkään minun.
Sileäksi ajeltu naama on jees. Kaikki muut kamalia.
Siisti sisätyö niin partaa voi ajatella.Taas ulkotöissä hyvin äkkiä vain turjake kun sotkut tarttuu ja hikeä pukkaa.Monikaan sitten viiskymppisenä kaipaa yhtään vanhentavaa harmaata partaa.
Riippuu kantajasta. Tyyliin pitkä vaalea heviparta not ja trimmattu ylupitkä sänki tummalla miehellä hot.
En tykkää, en nuorilla enkä vanhoilla. Alkoi ihan puistattamaan kun ajattelenkin.
Mutta jos se parta on jollain vieraalla miehellä, niin olkoon. Sen kyllä kestän.
Jotkut peittää olemattoman leukansa sillä. Onpa kiva kun ihastuu tyyppiin ja sitten vuoden päästä ekan kerran huomaa, että tyyppihän on ihan leuaton.
Muut pitäkööt partansa miten lystäävät, mutta itselläni sitä inhoan ja olen aina inhonnut (ehkä jotain nuoruuden,hyvin lyhytaikaiseksi jäänyttä , pikku viiksikokeilua lukuunottamatta. )
En yksinkertaisesti osaisi ajatella itseäni parrakkaana.
Ajatuskin tuntuu aivan vastenmieliseltä.
En nyt niin erityisemmin tykkää. Mukavempi olis, jos ei kasvas ollenkaan.
Mun miehellä on viikset ja lyhyt leukaparta, kokoparrat on kauhistus.
Sellaiset pitkät parrat kuin vaikka Meiran mainoksessa on, on oksettavia.
Miehellä on joko sänki tai siisti kokoparta. Sopii hänelle. Pikkasen täytyy tietyissä tilanteissa varoa ettei raasta ihoa rikki.
Kyllä, pidän miehistä joilla on parta ja viikset. En tykkää siloposkisista poikasista.
Mun miehellä on parta mallia carl philip ja todellakin tykkään. Miehen pitää olla karvainen muutenkin, jotta on mun makuun.
Ooooo kyllä. Tää mimmi lämpenee karvanaamoille ;) Oon huomannut ihan selvän miestyypin, joka kiehtoo: kunnon kokoparta ja kalju pää, aika lyhyt ja tanakka mies, leveä selkä ja iso, kiinteä maha. Oi että.
Kuvissa näyttää hyvältä myös muunlaiset miehet, mutta ei niihin kiinnitä kuitenkaan huomiota tuolla kun menee. Aina vaan tuo sama tyyppi. Yleensä vielä ikää sellanen päälle 20 vuotta omaan ikään :D
Aiemmin olen tykännyt vain sängestä, en kokoparrasta. Mut niin vaan tuli partasuu ja vei jalat alta, ja nythän se on mitä kuumin vaihtoehto...
Vierailija kirjoitti:
Jotkut peittää olemattoman leukansa sillä. Onpa kiva kun ihastuu tyyppiin ja sitten vuoden päästä ekan kerran huomaa, että tyyppihän on ihan leuaton.
Mutta jos se parta pysyy, niin kaikkihan on hyvin?
Kapea laukaparta itseleikatun kaljun kanssa on mulle täydellinen turn off. Se on jotain niin elämänkoulua, wannabe-prätkäjengiä tai mitä vittua lie haluaakan esittää. Hyi helvetti.
En tykkää. Ei iske yhtään. En ole koskaan edes suudellut miestä kenellä on parta ja/tai viikset. Huge turn off.
Oih! Harvalle miehelle sopii kokoparta,mutta työkaverille se käy!
Terveisiä Pekalle!
Ei, inhoan partaisia miehiä.En halua koskeakaan sellaisiin.
Keskittykää omiin partoihinne.