Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tankkaatteko 98-oktaavista bensaa vai

Vierailija
16.01.2011 |

E10 bensaa?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

E10:ä en uskalla autooni laittaa.Kyllä se varmaan silläkin kulkisi mutta en halua että tehoja häviää.

Tuo kuulosti ihan siltä, että kirjoittaja pelkää auton jotenkin pysyvästi vammautuvan tuon tehoeron vuoksi :D

Vierailija
42/51 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin kulkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan 98 tankkiin. On sen verran kallis kone jos jostain syystä kilahtaisi. Antaa muiden testata omilla autoillaan ja katselen rauhassa. Se häviö mikä 95 ja 98 hintaerossa häviän, on loppupeleissä vähän vaikka ajankin väh. 30.000km vuodessa

Vierailija
44/51 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että on hyvä laittaa ympäristöystävällisempää E10:ä. Muutaman minuutin ajon jälkeen alkoi kolista koko moottori. Oli vähä kiire ja jatkoin ajoa. Kolina lisääntyi aivan kamalksi ja laitoin suomipopin täysille. Nyt se on korjaamolla ja ukko marmattaa että "se on diisseli ja takuu ei korvaa". Mun mielestä ne bensahanat on vierekkäin ja voi valita ympäristöystävällisemmän. Kauheen romun osti mulle joluna. Korjaamolla on kuulemma tilattu uusi moottori ja maksaa 22400. Mä olen sitä mieltä, että kyllä huoltoasema saisi paremmin opastaa mistä kahvasta tankkaa. Onneksi mun ei tarvii enään kuulemma tankata kertaakaan :)

Vierailija
45/51 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran hepposta kamaa että kun 30€:lla tankkas niin viisari vaan vähän värähti :/

Ystävä perheellä on sama auto kuin meillä ja nyt heillä on alkanut mootorivalo palaa vaikka listan mukaan E10 käy autoon. Loppu tyhjästä maksaminen tässä talossa.

Vierailija
46/51 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kerralla sitä 98:ia ja kokeillaan, kulkeeko hoppa paremmin sillä.

Kyllä se E10 käy näköjään valmistajan mukaan mun autoon mutta silti.

Vierailija
47/51 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut saa ottaa riskit ja testata seuraukset siitä uudesta litkusta

samasta syystä menee nyt 98:a autoon.

Vierailija
48/51 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan 98 tankkiin. On sen verran kallis kone jos jostain syystä kilahtaisi. Antaa muiden testata omilla autoillaan ja katselen rauhassa. Se häviö mikä 95 ja 98 hintaerossa häviän, on loppupeleissä vähän vaikka ajankin väh. 30.000km vuodessa

E10 lisää kulutusta, joten hinnan ero on sitäkin pienempi. Siinähäänn se ongelma on ettei koneet heti kilahda vaan parin vuodenpäästä, joten fiku taktiikka...

Vierailija
49/51 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

E10 ja 98E5 .sta vuorotellen.. Tässä, kun ei oikein tiedä, mikä olisi se järkevin peliliike, niin tankataan sekaisin. Ei ainakaan koko ajan ole tankki 10 etanolilla, vaan yleensä jotain 5-10 väliltä.

Tosiaan itsekin ajattelin odotella uutisia, kun alkaa selviämään miten autot kestää..

Vierailija
50/51 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen laittanut, ei ole ollut ongelmia.

Vierailija
51/51 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 95% tankkaa 98-oktaanista bensaa! Olen aina kuvitellut, ettö suomalaisilla on 95%:sti niin uudet autot, että 95-oktaaninen käy... Vai onko vaan AV-mammoilla alla 80-luvun Opelit?

Mutta asiaan: meillä tankataan molempiin autoihin 95-oktaanista tai E10:ä - kumpaa nyt mikäkin asema sattuu myymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi