Lue keskustelun säännöt.
Tervehdys!
20.10.2005 |
Uusi kuumeilija ilmoittautuu!!
Tai kuume ei ole uusi, mutta tällä palstalla en ole ennen kirjoittanut. Kuumeilua on ollut jo muutama vuosi. Pillerit jätettiin pois 07/04, jonka jälkeen on ollutkin kiertohäiriöt seurana.. :( Tuulimuraskauskin koettiin toukokuussa ja yritys on edelleen päällä. Eli helpolla ei haikara meille löydä..
Kovasti peukkuja kaikille kuumeilijoille!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla