Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jotenkin vaan diggaile sitä, että imetetään yli 1-vuotiasta ja nukutetaan vieressä.

Vierailija
16.01.2011 |

Meillä on lapsi nukkunut omassa HUONEESSAAN 1v 4kk:sta, ilman MITÄÄN ongelmaa.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä herää yöllä imettämään, vaan hoitamaan lasta. Pari kertaa olen mennyt toiseen huoneeseen nukkumaan, mutta yleensä lapsi karjuu perääni niin pitkään, kunnes palaan viereen. Isä hoitaa myös, mutta öisin kelpaisi vain äiti.

Vierailija
22/42 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä herää yöllä imettämään, vaan hoitamaan lasta. Pari kertaa olen mennyt toiseen huoneeseen nukkumaan, mutta yleensä lapsi karjuu perääni niin pitkään, kunnes palaan viereen. Isä hoitaa myös, mutta öisin kelpaisi vain äiti.

sitä, että äiti uhrautuu, vaikka se voi olla raskasta. Mutta äiti on onnellinen kun saa uhrautua lapsensa puolesta. Näin lukee siellä toisessa ketjussa vaistovanhemmuudesta. Ja siellä toiset mammat ylistää, kuinka ihanaa on herätä vuosikausia tissittämään ja hoitamaan lasta, koska näin lapsesta kasvaa tasapainoinen aikuinen ja he kuuntelevat lapsen vaistoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitamaan meidän lasta aina kello kolme yöllä? Mun vaistot eivät oikeasti ole siihen aikaan kunnossa. No, tähänhän joku varmaan jo ehtii tämän palstan tuntien todeta, ettei lapsi öisin mitään sairasuttaan itke, vaan sitä, että äiti on niin kylma ja vaistoton :)

Vierailija
24/42 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ison lapsen imettäminen on kuvottavan näköistä

mulla on tuttava, joka imettää 2 kertaa yössä 1.5vuotiasta lastaan. Hyi saatana.

Vierailija
25/42 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitamaan meidän lasta aina kello kolme yöllä? Mun vaistot eivät oikeasti ole siihen aikaan kunnossa. No, tähänhän joku varmaan jo ehtii tämän palstan tuntien todeta, ettei lapsi öisin mitään sairasuttaan itke, vaan sitä, että äiti on niin kylma ja vaistoton :)

kun et nauti saadessasi vastata joka yö lapsen kutsuun siitä, että hänellä on turvallista olla.

Äidit iloisena mahduttavat sänkyynsä 3 isompaa lasta ja vauvan ja mies saa nukkua sohvalla. Kun seksiä voi harrastaa siellä sohvallakin ja sänky ei ole sitä varten. Jos mies protestoi sitä, että sängyssä on ahdasta nukkua ja hän ei jaksaisi kymmentä vuotta nukkua sohvalla, se on inhottava sovinistisika joka haluaa naiseltaan vain seksiä, eikä ole kasvanut isäksi.

Jos isä haluaisi, että mamma tekisi muutakin kuin vain imettäisi 3-vuotiaaksi, on isä pervertikko, joka haluaa äidin rinnat leikkikalukseen, eikä ymmärrä, että naisen kroppa on tarkoitettu lapselle.

Nyt sinä olet ymmärtänyt kokonaan väärin tämän äitiyden. Hopi hopi vain iloisena joka yö klo 3 ylös ja vastaamaan lapsen tarpeisiin.

Vierailija
26/42 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eikö lapsi-raasuni, jolla tosiaan on siis vielä on sairautensakin, ansaitsi parempaa?! Voisinko tällä taustalla saada jonkun vaistovanhemman auttamaan meitä öisin? Ei edes joka yö tarvitsisi tulla, pari kertaakin voisi jo auttaa minua selviämään tästä yöheräilyjä kohtaan tuntemastani jäätävästä kylmyydestä.

Vierailija
27/42 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iloisesti nousee katraansa keskeltä ja ottaa yöllä valvovan vauvansa kantoliinaan ja hurauttaa taksilla hoitamaan lastasi yöllä. Samalla hän voi nuhtelevasti moittia sinua, että olet väsynyt, koska kunnon äitiä ei koskaan väsytä.

Hän voi myös puhutella samalla miehesi ja sanoa, että senkin sika kun pakotat vaimosi nukkumaan eri sängyssä kuin lapsesi. Taidat olla seksimaanikko ja haluta vaimoltasi pillua.

Kyllä asiat sitten suttaantuvat kun vaistoäiti sinua ja miestäsi näissä asioissa opastaa.

Toisaalta en ole varma, luottaako vaistomamma lapsensa hetkeksi yöllä isän seuraan. Niillehän voi tulla elinikäisiä traumoja sellaisen seksihullun seurassa.

niin eikö lapsi-raasuni, jolla tosiaan on siis vielä on sairautensakin, ansaitsi parempaa?! Voisinko tällä taustalla saada jonkun vaistovanhemman auttamaan meitä öisin? Ei edes joka yö tarvitsisi tulla, pari kertaakin voisi jo auttaa minua selviämään tästä yöheräilyjä kohtaan tuntemastani jäätävästä kylmyydestä.

Vierailija
28/42 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, paha...

Mitä muuten vaistovanhempi sitten tekee, kun lapset ovat lentäneet pesästä? Hommaa marsulauman niin pitkäksi aikaa, että on lapsenlapsia?

Mulla oli äiti, joka vahti ja hyysäsi niin kauan kuin asuin kotona. Joku kieroutunut äidinvaisto kai määräsi, että näin on tehtävä, muuten kiltti ja fiksu likka joutuu hunningolle. On kyllä sanottava, että oli aivan valtava helpotus päästä siitä pois. Äidillä on kaikki klassisen narsistin ja marttyyrin tunnuspiirteet "Kaiken-olen-puolestasi-tehnyt-ja-tämäkö-on-kiitos"-väninää myöten.

Vierailija
29/42 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekat hmm..4kk. Sitten omassa sängyssä meidän huoneessa kunnes n.1v ikäsenä omaan huoneeseen. Vähän ennen sitä oli imetys kokonaan loppunut.

Meille tämä oli paras vihtoehto. Kaikki ollaan kovia pyörimään niin itse ainakin heräilin tytön yölliseen hyörimiseen:)

Mutta en silti kummastele muiden valintoja.

Vierailija
30/42 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dingoa.

Vierailija
31/42 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri tämä aihe kuohuttaa sisintäsi niin, että oikein teet siitä aloituksen keskustelufoorumiin?

Vierailija
32/42 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuten vaistovanhempi sitten tekee, kun lapset ovat lentäneet pesästä? Hommaa marsulauman niin pitkäksi aikaa, että on lapsenlapsia?

Vierailija
33/42 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä huomaa miten hyvin ihmisillä menee ja kuinka lapsellisen typeristä asioista märistään...

Maailmassa luulisi olevan isompiakin murhen aiheita kuin tämä iänikuinen!

JOKAINEN VOI TOIMIA OMALLA TAVALLAAN, ja silti se ei ole väärin jos lapsi saa nukkua oman vanhempansa läheisyydessä eikä liioin sekään ole väärin että lapsi viihtyy nukkumassa itsekseen ja vanhampansa samoin.

Oleellisempaa on miettiä kuinka se järjestely hoidetaan ja kuinka lapsia ylipäätään kohdellaan!

Vierailija
34/42 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen kun viimeinen lapsi on saatu.

Ja hommaa sen marsulauman sinne sänkyynsä myöhemmin suloisesti tuhisemaan:)

Itse asiassa tunnen tällaisen hyvän äidin. Voi herranjee kun mamma oli niin täydellinen vaistoäiti. Lapset nukkui samassa huoneessa koululaisiksi asti. Eli niin lasten ehdoilla, että.

Lipsautti vain jossain vaiheessa, että ei uskalla panna lapsia omaan huoneeseen kun mies haluaa seksiä ja häntä ei ole koko asia koskaan kiinnostanut.

Eli oli sellainen frigidinainen, joka käytti lapsia tekosyynä, ettei tarvinnut miehensä kanssa harrastaa seksiä.

Suhde päättyikin eroon lopulta. Hassua vain, että lapset haluavat asua isänsä luona, eikä äitinsä.

Vierailija
35/42 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen kun viimeinen lapsi on saatu. Ja hommaa sen marsulauman sinne sänkyynsä myöhemmin suloisesti tuhisemaan:) Itse asiassa tunnen tällaisen hyvän äidin. Voi herranjee kun mamma oli niin täydellinen vaistoäiti. Lapset nukkui samassa huoneessa koululaisiksi asti. Eli niin lasten ehdoilla, että. Lipsautti vain jossain vaiheessa, että ei uskalla panna lapsia omaan huoneeseen kun mies haluaa seksiä ja häntä ei ole koko asia koskaan kiinnostanut. Eli oli sellainen frigidinainen, joka käytti lapsia tekosyynä, ettei tarvinnut miehensä kanssa harrastaa seksiä. Suhde päättyikin eroon lopulta. Hassua vain, että lapset haluavat asua isänsä luona, eikä äitinsä.

Ja jokseenkin lapsellinen asenne...

Kyllä lapset vieressä nukkunut pariskunta voi voida loistavasti ja viettää kohta hopea hääpäiväänsä...

Vierailija
36/42 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuiset saavat koisia toistensa vieressä ja saavat läheisyyttä, mutta lapset eivät?

meillä on nyt fiksuista fiksuin 18-vuotias tyttö. Hän ei esim. koskaan ole nähnyt painajaisia ja tasapainoisempaa lasta saa hakea...

Kirjoittaa keväällä ja on luokkansa priimuksia hyvämaisessa lukiossa . Että vielä tämäkin!!!

Vierailija
37/42 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tuttava, joka imettää 2 kertaa yössä 1.5vuotiasta lastaan.

Hyi saatana.

Vakoilet toisia yölläkin!

Vierailija
38/42 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaiettu tosiasiahan on, että moni nainen käyttää perhepetiä syynä, ettei tarvitse harrastaa seksiä kun asia ei kiinnosta ja ovat haluttomia.

Mies on sika jos yrittää muuttaa asiaa ja himokas ja rietas paska kun yrittää erottaa äidin lapsistaan.

Toki voivat viettää hääpäivää, mutta kyllä se yksi syy juuri eroihin on. Seksi ja läheisyys aikuisten ihmisten välillä on ihan normaalia.

sen jälkeen kun viimeinen lapsi on saatu. Ja hommaa sen marsulauman sinne sänkyynsä myöhemmin suloisesti tuhisemaan:) Itse asiassa tunnen tällaisen hyvän äidin. Voi herranjee kun mamma oli niin täydellinen vaistoäiti. Lapset nukkui samassa huoneessa koululaisiksi asti. Eli niin lasten ehdoilla, että. Lipsautti vain jossain vaiheessa, että ei uskalla panna lapsia omaan huoneeseen kun mies haluaa seksiä ja häntä ei ole koko asia koskaan kiinnostanut. Eli oli sellainen frigidinainen, joka käytti lapsia tekosyynä, ettei tarvinnut miehensä kanssa harrastaa seksiä. Suhde päättyikin eroon lopulta. Hassua vain, että lapset haluavat asua isänsä luona, eikä äitinsä.

Ja jokseenkin lapsellinen asenne...

Kyllä lapset vieressä nukkunut pariskunta voi voida loistavasti ja viettää kohta hopea hääpäiväänsä...

Vierailija
39/42 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten loistavan empatiakyvyttömiä ihmisiä onkaan!

Mistähän noin suuri empatiakyvyttömyys tulee?

Vierailija
40/42 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me harrastetaan seksiä, vaikka samassa sängyssä saattaa nukkua samalla kaksikin pientä lasta. Eipä nuo ole vielä kertaakaan meidän puuhailuihin heränneet. Eli vaikka itse ei pystyisi seksiä harrastamaan perhepedissä niin ei se tarkoita etteikö joku muu pystyisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän