Muita, joilla mies siivoaa enemmän kuin te itse?
Olen ihan surkea siivooja, hermo menee heti. Onneksi mies on aikaansaava siivoaja ja siivoaa huomattavasti enemmän kuin minä. Ei voi valittaa. Onko muita?
Yleensä aina naiset valittaa, kun miehensä eivät siivoa, ja sitten kun minä sanon että kyllä meillä "Toni" siivoaa ja paljon useammin kuin minä, niin vastaanotto on lähinnä tyrmistynyt. Ja käsittämättömintä on, että usein nämä naiset kääntävät äkkiä kelkkansa ja alkavat selittää että no joo kyllä meilläkin "Mikko" mutta kun se imuroikin niin huonosti niin sitten saa mennä itse perässä ja tehdä paremmin... wtf, jos meillä joku imuroi, en tasan kulje perässä nalkuttamassa, vaan olen tyytyväinen!
Kommentit (9)
ei niinkään siivoa... tosin siitä on hyötyä, kiitos miehelle. Sitten kun minä siivoan, siivoan perusteellisesti. Mies taas ei. Molempi parempi.
mies siivoo paljon tarkemmin kuin minä, KUNHAN saa vain aloitettua! Minä siis siivoan joten kuten useasti ja mies sitten pyynää kunnolla harvemmin. Saisi puolestani siivota useammin ja motkottaa vähemmän jos on sotkuista...
pesee pyykit ja laittaa kuivausrumpuun. Minä teen kaiken muun, siivoan kodin ja viikkaan pyykit. Paitsi että pian teen kaiken. Mies ilmoitti tänään, että hän lähtee kotoa, koska minä en osallistu tarpeeksi kotitöihin. Näin tämä kai sitten meni.
koska on koti isa ja on vain osa-aika hommissa.
koska on siinä parempi. Imurointi on raskasta hommaa - en koskaan itse imuroi, mies imuroi melkein joka päivä. Minä vastaan kokonaan vaatehuollosta ja enimmäkseen tiskeistä ja ruuasta.
että mies hoitaa siivouksen kaikkineen (tavarat paikoilleen, pölyjen pyyhkiminen, imurointi jne), minä laitan ruuat ja hoidan pyykit. Tämä on toiminut hyvin jo monta vuotta.
Minäkin olen huono siivooja.
Meillä miehellä joustavampi työaika, mulla menee matkoineen 10h/pv töissä. Yksi 3v lapsi on.
- Mies tekee ruoan vknl ja tekee suurimman osan ruokaostoksista.
- Mies kulkee perässäni ja sulkee kaapinovia ja korjaa jättämiäni tavaroita paikalleen.
- Meillä mies nalkuttaa.
- Mies silittää jopa farkkunsa, ja miehen kaapissa t-paidat ovat spartalaisessa pinossa. Minulla ei...
- Minä pesen muun perheen pyykit, mies pesee omansa.
Minä olen suurpiirteinen - mies pikkutarkka. Tämä tuli varmaan selväksi ( : En ole koskaan ymmärtänyt naisia, jotka jaksavat nalkuttaa jostain sukista lattialla, tai jotka jaksavat imuroida miehen perässä, kun jälki ei miellytä.
- Niin ja meillä mies nalkuttaa ja pihtaa seksiä...
juuri sellainen.
Ystäväni taas ei itse koskaan ole välittänyt siivoamisesta.Minusta on ihan sama kuka siivoaa, kunhan pariskunnalle se molemmille sopii:)