Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan itselleni kauniit sääret???

Vierailija
15.01.2011 |

Sellaiset, että lihakset erottuvat, mutteivät ole kuitenkaan liian suuret. Ja selluliitistä eroon...?

Punttista ja juoksua? Vai mitä? Kuinka pitkä projekti? Housukoko 36 (ei tuumakoko ;) ) tällä hetkellä, tarkoitus ei siis laihtua vaan kiinteytyä.

Kaikki vinkit kehiin!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalka- ja askelkyykkyjä painojen kanssa

Vierailija
2/18 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Method Putkisto

syvävenyttelyä, jos tekee oikein, ihan rankkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauvakevelyä ja stepperi! Trust me: paremmat kintut, kuin monella parikymppisellä!

Näin 60 -vuotiaan äitini taannoin saunassa ja leuat loksahtivat: ei tippaakaan sellua ja kintut sileät. Rasvaa kroppansa päivittäin ja sheivaa.

Polkee lisäksi kuntopyörällä. Mutta hanki se stepperi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
4/18 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka miten treenaa..

Vierailija
5/18 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauvakevelyä ja stepperi! Trust me: paremmat kintut, kuin monella parikymppisellä! Näin 60 -vuotiaan äitini taannoin saunassa ja leuat loksahtivat: ei tippaakaan sellua ja kintut sileät. Rasvaa kroppansa päivittäin ja sheivaa. Polkee lisäksi kuntopyörällä. Mutta hanki se stepperi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja karppaa myös kokoajan. Ei valkoisen viljan puputtamista jne. On pirteä ja pärjää vähillä yöunilla.

Olen itse mt -ongelmainen tyttärensä ja kamala tonnikeiju. En edes kehtaa näyttäytyä äitini seurassa.

Vierailija
6/18 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kai aika harvalla selluliittia? Pohkeista saa sutjakat juoksemalla ja tekemällä pohjeliikkeitä salilla, mutta säärten mallia ja esim. nilkan paksuutta (joka mielestäni oleellinen osa sitä, onko sääri kaunis vai ei) on aika vaikea itse muuttaa, se on mikä on. Minulla on kauniit sääret ja pysyvät nätteinä vaikka lihoisin 20 kg ja lakkaisin liikkumasta, testattu on ;)

Vierailija
7/18 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilates tai jooga?

Vierailija
8/18 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paras vaihtoehto, ei mässäily niin kuin suurin osa av:n naisista tekee...

Vierailija
9/18 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Lenkkeilen kyllä, mutta se ei yksin tunnu riittävän. Pitää aloittaa siis salilla käynti ja tuo stepperi! Kyykkyjä voi onneksi tehdä kotonakin.

Mites tuo selluliitti, pureeko siihen mikään?

ap

Vierailija
10/18 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Lenkkeilen kyllä, mutta se ei yksin tunnu riittävän. Pitää aloittaa siis salilla käynti ja tuo stepperi! Kyykkyjä voi onneksi tehdä kotonakin. Mites tuo selluliitti, pureeko siihen mikään? ap

Äitini karppaa ja harrastaa sauvakävelyä, stepperiä, joogaa KOTONAAN!

Oli 90 -luvulla tosi läski ja nyt niin sutjakka. Selluliitit katosivat stepperin myötä, kävelyllä osuutta asiaan. En kehtaa tänne laittaa kuvia, koska en halua loukakata äitini yksityisyyttä! Mutta tämä on totta!

Olen itse ollut muuten tositosi timmi -97 -00.

Tein itse jumppaliikkeitä kotona ja JENKKAKAHVAT LÄHTIVÄT KOKONAAN, EI OLLUT VATSAREPPUA, RIIPPUAVAA PERSETTÄ JNE. BMI oli silloin 20 ja olin tyytyväinen. Olin sokerihiiri ja söin paljon moskaa. Selluliittiä oli.

Mutta äitini on saanut kaikki häviämään. Kaikki kotikonstein. Olkaa vain rohkeita!

Vierailija
11/18 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.b....se on perintöä ja geeneissä

Vierailija
12/18 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit sääret ovat luonnonlahja. 

Ei saa millään treenillä kauniita, pitkiä hoikkia sääriä. Olennaista on myös kapeat nilkat ja sirot polvet. 

Totta kai laihduttamalla sääret kapenevat, mutta kauneus on eri juttu. 

Vierailija
13/18 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kauniit sääret ja sirot nilkat ihan vaan sillä, että olen kulkenut yli 20 vuotta korkokengillä. Jo pelkästään tämä on saanut aikaan näkyvät pohjelihakset :) 

Vierailija
14/18 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on hienoa että on saanu kaikki häviämään...mun äidillä oli tosi huikeet sääret ja kuinka mulla on myös...en oo ikinä treenannu mut kävelen joka päivä n. 6 kilometriä ja pakko sanoa et on hyvät sääret...niistä olen ylpeä hiljaa😊 se on geeneistä kiinni...jos miettii naisia kenellä on paksut sääret niin vähän vaikeeta saada ne hoikiksi..en halua sanoa pahalla...mut mun mielestä se on näin

Vierailija
15/18 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl treenaamisel

ja laihduttamisel saa kaikki hoikat tai lihaxikkaat

Kaikki ei saa lihaksikkaita,voi jaada laihat

Vierailija
16/18 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen kanssa että geenit ratkaisee. Niin monta nättiä, hoikkaa ja urheilullista teinityttöä mankelitukkisäärillä on tullut nähtyä, samoin sirosäärisiä pulskia keski-ikäisiä...

Vierailija
17/18 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina laihajalkaset miehet vaatii samaa naisiltaN.Ne ei oo hyva asia

Vierailija
18/18 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.b kirjoitti:

No se on hienoa että on saanu kaikki häviämään...mun äidillä oli tosi huikeet sääret ja kuinka mulla on myös...en oo ikinä treenannu mut kävelen joka päivä n. 6 kilometriä ja pakko sanoa et on hyvät sääret...niistä olen ylpeä hiljaa😊 se on geeneistä kiinni...jos miettii naisia kenellä on paksut sääret niin vähän vaikeeta saada ne hoikiksi..en halua sanoa pahalla...mut mun mielestä se on näin

Nyt on... pakko kysyä... että... miksi kirjoitat noin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme