Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

****SUURI KOIRA GALLUP******

Vierailija
15.01.2011 |

1. Millainen koira sinulla on (merkki, hinta, koko, kauanko ollut?)

2. Millainen koirasi on?

3. koirasi aktiivikäyttöisin lelu?

4. Millaisia ajatuksia toisten koirat herättävät? (Esim. mitä mielesätis kertoo Yorkshiren terrieri omistajastaan jne.)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotias, ollut meillä alusta asti, säkäkorkeus 63cm, hinta 1000e.

2. Leikkisä, iloinen, tottelevainen

3. Puruluut

4. Riippuu koirasta, pääsääntöisesti positiivisia, en osaa sanoa mitään ko. rodusta

Vierailija
22/26 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkki, hinta, millainen se on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla aika iso samojedi, mitä harrastatte sen kanssa?

Meidän sammaria ei kyllä voi sanoa tottelevaiseksi. Kiltti on kuin mikä mutta tekee juuri niin kuin itse tahtoo ellei näe saavansa hyötyä muulla tavalla toimimisesta.

Kaksi vuotias, ollut meillä alusta asti, säkäkorkeus 63cm, hinta 1000e.

2. Leikkisä, iloinen, tottelevainen

3. Puruluut

4. Riippuu koirasta, pääsääntöisesti positiivisia, en osaa sanoa mitään ko. rodusta

Vierailija
24/26 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Ihana. Ennen koirat (kuten muutkin eläimet) oli minulle lähes yhden tekeviä. Koira on opettanut minulle mitä on kun rakastaa (lemmikki)eläintä. Olen todella iloinen että päätimme ottaa koiran :)

3. Kisupallo (pallo millä on korvat silmät jne näyttää leijonalta mutta me sanotaan sitä kisupalloksi.

4. Usein koira muistutta isäntäänsä :)

Vierailija
25/26 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Millainen koira sinulla on

Kultaisianoutajia 2kpl

2. Millainen koirasi on?

Vanhempi ns. koira jollaista tuskin enää löydän. Lukee minua+muuta perhettä ajatuksista, kuuliainen, miellyttämishaluinen, perheen jäsen. Nuorempi vielä pentu, villi, uhmakas, innokas, rohkea, miellyttämishaluinen, aktiivinen

Ulkona kepit ja risut, ehdottomasti.Sisällä pentu leikkii kaikella, vanhempi jos jaksaa innostua. Pehmoeläimistä pitävät. Herkkujen piilotus-etsintä leikit, ym nenää ja aivoja vaativat.

4. Millaisia ajatuksia toisten koirat herättävät? Ei rotukohtaisia ennakkoluuloja. Enemmän luen koiran omistajaa,onko koira hallinnassa. Valitettavan usein näkee vaativia rotuja kokemattomissa/osaamattomissa käsissä. Siitä kärsii myös koira.

Vierailija
26/26 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Millainen koira sinulla on (merkki, hinta, koko, kauanko ollut?)

Amerikanstaffordshirenterrieri, hinta 1000€, on nyt 3 vuotta vanha ja lähes koko ikänsä meillä ollut

2. Millainen koirasi on?

Ihmisrakas ja rauhallinen. On tyytyväinen kun vaan saa olla lähellä ja välillä saa aktiviteettiä lenkin tai leikkimisen muodossa.

Paita ja peppu 6v. tyttäremme kanssa.

Ei tule aina toimeen narttukoirien kanssa (itse narttu), mutta osan kanssa tulee vaikka olisi mitä rotua.

Mytyssä olevat sukat tai tyhjät muovipullot.

4. Millaisia ajatuksia toisten koirat herättävät? (Esim. mitä mielesätis kertoo Yorkshiren terrieri omistajastaan jne.)

Eniten harmitusta aiheuttaa kouluttamattomat pikkukoirat, kun niiden kanssa "pärjää" ilman koulutustakin. Eli ovat saaneet kaiken periksi ja dominoivat perhettä pienestä koostaan huolimatta. Muuten aivan sama rotuun katsomatta. :) Meillä harkinnassa seuraavaksi pieni koira.