kun lehtimyyjä soittaa, mitä sanot?
Kommentit (47)
kiitos ei. Työskentelen lehtitalossa jal uen monet lehdet työn puolesta.
on muuten lehtimyyjänä koska muuten olis työtön akateemikko.
Joskus olen tilannutkin, jos kylkiäinen on ollut kiinnostava.
jos on aikaa annan eukon (ukkelin) löpistä.
Joskus laitan kaiuttimen ja en ehdi pitelemään puhelinta.
Kun en ehdi seurustelemaan,
sanon älä tuhlaa aikaasi, en aio tilata, en tilaa ainuttakaan lehteä.
Jos myyjä ei kuuntele minua omalta puheeltaan jää keinoksi painaa punaista nappia....
Viimeksi eilen joku soitti ja keskustelu meni jotenkin näin:
-Täällä on se ja se sieltä, soittelen tässä meidän vanhoille asiak...
-Kiitos vaan, en halua tilata lehtiä.
-Saanko silti kertoa nopeasti...
-Ei kannata, en halua tilata.
-Ok, mukavaa illanjatkoa.
-Samoin.
Eli keskeytän puheen ja kerron kohteliaasti ja selvästi ettei voi vähempää kiinnostaa. Silloin tällöin joku ei suostu sitä kuuntelemaan, siinä tapauksessa sanon nopeasti "juueikiitosheihei" ja suljen puhelun.
Yksi hyvä jonka joskus kuulin oli "Luen ainoastaan hengellistä kirjallisuutta." :D Mitäs siihen voi sanoa vastaan?
Jos lehti tai/ja kylkiäiset kiinnostaa tilaan lehden. Yleensähän ne on ihan mukavassa tarjouksessa.
Paljon on tullut tilattua ja mukavia tilaajalahjojakin olen saanut. Huonoja tarjouksia en tilaa.
Lisätkää minut soittokieltolistalle, minulle ei saa soittaa markkinointipuheluja. Kiitos ja kuulemiin.
ja 99% puhun totta eli minulle ei kannata soittaa virka-aikana
että onko oikeasti niin ettei tarjouksen kuuleminen kiinnosta?
joka päivä kaupassa aikakauslehtiä myydään kovalla hinnalla.
jos oikeasti tykkää jostain tietystä lehdestä se tulee halvemmaksi tilata puhelinmyyjältä.
t.ap (lehtimyyjä)
2 v "papupadalleni". Korkeintaan minuutti ja se homma jää siihen.
Kaverini sanoo, että voi-voi kun tilaisin niin mielelläni vaikka mitä, mutta kun en saa, pitäisi kysyä lupa edunvalvalvojalta
Läppäisen luurin korvaan ja tallennan numeron vastaisen varalle.
että onko oikeasti niin ettei tarjouksen kuuleminen kiinnosta?
joka päivä kaupassa aikakauslehtiä myydään kovalla hinnalla.
jos oikeasti tykkää jostain tietystä lehdestä se tulee halvemmaksi tilata puhelinmyyjältä.
t.ap (lehtimyyjä)
Todellakin on niin, ettei kiinnosta. Minulla on sekä maistraattiin tehty yhteystietojen luovutuskielto että ns. Robinson-palvelussa tehty suoramarkkinointikielto.
Mikä on totta, ollaan perumassa nykyisiäkin tilauksia kun lehdet jää lukematta.
että onko oikeasti niin ettei tarjouksen kuuleminen kiinnosta? joka päivä kaupassa aikakauslehtiä myydään kovalla hinnalla. jos oikeasti tykkää jostain tietystä lehdestä se tulee halvemmaksi tilata puhelinmyyjältä. t.ap (lehtimyyjä)
Joskus voin satunnaisesti ostaa, jos on tarjouksessa. Tai on jokin erityisen kiinnostava juttu.
Ja jos ostaa joka kerran eri lehden, niin miten voi tilata puh.myyjältä?
mutta jos ostaa kaupasta TIETTYÄ SAMAA lehteä.
t.ap
että onko oikeasti niin ettei tarjouksen kuuleminen kiinnosta? joka päivä kaupassa aikakauslehtiä myydään kovalla hinnalla. jos oikeasti tykkää jostain tietystä lehdestä se tulee halvemmaksi tilata puhelinmyyjältä. t.ap (lehtimyyjä)
Joskus voin satunnaisesti ostaa, jos on tarjouksessa. Tai on jokin erityisen kiinnostava juttu.
Ja jos ostaa joka kerran eri lehden, niin miten voi tilata puh.myyjältä?
sanoin, että olen sosiaalituen varassa elävä ihminen, ei minulla ole varaa tilata. Puhelut loppuivat lyhyeen.
mun tekis välillä mieli sanoa työttömille, että tulkaa tekin myymään lehtiä..
kuin ASML:n jäseniä. Ellos ei ole jäsen.