Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin luetut naistenlehdet, kuten Annat ja MeNaiset?

Vierailija
15.01.2011 |

Olen tilannut noita lehtiä, ja en vain raski paperinkeräyseen heittää. Nyt onkin vuoden ajalta lehtipinot. :)

Minne veisin? Ajattelin terveyskeskusta tai sairaalaa. Olisiko muita, ehkä parempia ideoita?

Itse tykkään juuri esim omaa lääkäriaikaa odotellessa lukea lehtiä, vaikka olisivat sitten vuodelta 2000.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskus tai sairaala?

Vierailija
2/9 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka yksityisellekin. Tai töihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin vein vanhoja lelujakin sinne. Olivat oikein tyytyväisiä siellä.

Meillä on taloyhtiössä lehtikierrätyspiste johon voi viedä ja tietenkin ottaa luettavaksi lehtiä.

Vierailija
4/9 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien ne sit terkkarille.

Opiskelen, eikä koulussa oiken ole paikkaa lehdille, joten en voi viedä "töihinkään".

ap

Vierailija
5/9 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttävätkö lastentarhat mitään tuollaista askarteluun? Vai eivätkö voi ottaa hygieniasyistä tms?

Vierailija
6/9 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen soittanut ja sopinut asiasta etukäteen joskus vuonna 2007, sen jälkeen olen vienyt aina eri osastoille uutta luettavaa. :)

Vierailija
7/9 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttämättömien osastolle. Olin itsekin kyseisellä osastolla raskauden seurannan vuoksi ja siellä tuli aika todella pitkäksi.

Synnytyksen jälkeen lehtiä ei sitten enää kaivannut, kun oli vauva katseltavana ja hellittävänä.

Vierailija
8/9 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei noin vanhoina mutta siinä vaiheessa kun seuraava numero ilmestyy. Meidän kahviporukkaan kuuluu kymmenisen henkeä ja kotoa tuotuja vanhoja lehtiä on vaihtelevasti Kotivinkki, Kodinkuvalehti, Eeva, Me Naiset, Sport-lehti yms. Myös Historia-lehti ja Tiede-lehti käyvät kääntymässä meidän kahvi huoneessa 1-2 viikkoa joka kuukausi, mutta omistaja säilöö niitä joten vie ne sen jälkeen kotiinsa.

Meillä myös lainaillaan kohtuu paljon uusia dvd-elokuvia tykavereiden kesken. Porukka tuo kahvihuoneen ilmoitustaululle tarpeettomia risteilylahjakortteja ja alekuponkeja yms.

Vierailija
9/9 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammaslääkärit, KELA, verovirasto jne. valitse julkinen odotustila joka on itseäsi lähinnä ja vie sinne. Kiva että pistät kiertoon, niitä on kiva lukea odotellessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi