Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä naapurin rva!!

Vierailija
15.01.2011 |

Eikö sinunkin olisi jo aika ruveta tekemään ansiotyötä, jotakin kodin ulkopuolista työtä mikä rytmittäisi päiväänne ja antaisi sinulle hieman kipeästi tarvitsemaasi perspektiiviä ns tosielämästä!

Eiköhän nuo 9v kotona riitä, nuorimmaisesikin on kuitenkin jo leikki-iässä.

Jos et muuta elämää halua tai koe tarvitsevasi niin pidä ainakin pitkälti keski-ikäinen ryppyinen naamatauluisi kiinni sen suhteen miten muut lapsiperheet elävät ja toimivat, varmasti parhaansa mukaan hekin, kaikilla kun ei ole sovinistirasistimiestä elättämässä jotta itse saa viipottaa maailmalle paneskelemassa.

Ei muuta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos hankkisit itsellesi elämän ja kekittyisit siihen?

Minun elämäni on kyllä ihan tosielämää, vaikka kotiäitinä olenkin. Teen arvokasta työtä, ja minulla on siihen mahdollisuus, kiitos hyvätuloisen mieheni. Olemme yhdessä sopineet tästä ratkaisust aja se sopii meille molemmille.

Ja jos sinua minun ryppyinen keski-ikäinen ruma naamani häiritsee - muuta pois. Myy asuntosi ja vaihda alueelle, jossa asuu vain kauniita uraa tekeviä ihmisiä.

Ymmärrän, että olet kade, kun mulla on uskollinen mies vaikken mannekiinimittoja miltään osin täytäkään, ja sinun ukkosi on pettänyt sinua kaikki yhdessöolonne vuodet.

Suosittelen sulle myös, että keskityt kasvattamaan ne omat kakarasi, jotka ovat paitsi rumia,myös ilkeitä, kiusaajia. Ja jos et pysty siihen, laita ne isälleensä, sinuahan ei äitius koskaan ole kiinnostanutkaan.

Enkä minä maailmalla paneskelemassa kulje, olemme uskollisia. Teen vapaaehtoistyötä ja se vie oman aikansa. Siksi viipotan maailmalla.

Oletko kade siitäkin, että kotiäitiydestä huolimatta voin toteuttaa itseäni, ja minulla on ns. omaa aikaa ja ns. vapautta ?!

Vierailija
2/8 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaa itse lapsensa (myös sen leikki-ikäisen) eikä tuppaa niitä yhteiskunnan kasvateiksi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tuskin mua meinaat? Kävikö se naapurin rouva panemassa sun miestä?

Vierailija
4/8 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä itsekin olen sitä mieltä, että on tärkeää lapselle jos äiti on kotona ensimmäiset vuodet jne. Itse ainakin aion olla siihen asti kunnes tyttöni täyttää kolme. Mutta sitten kun on näitä tapauksia kuin tuttavapiirissäni.... Nainen ollut melkein 8v. kotona, vanhin lapsi eskarissa, nuorin lapsi, olisko nyt kaksi vai kolme. Kaikki on aina niin ruusunpunaista unelmaa, lapset eivät kiukuttele koskaan jne. Nyt sitten tämä äippä päätti alkaa "virallisesti" kotiäidiksi, irtisanoutui työstään, ja ukko-parka vaihtoi duuniin, joka vie päivästä 17h ja on tosi rankkaa ja minkä takia? Sen takia, että vaimo sai jäädä kotiin. Nyt sitten kuulemma parisuhde jo kärsii miehen ainaisesta poissaolosta ja lapset kaipaavat isäänsä. joopa joo sanon minä

Vierailija
5/8 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti löysin ap viestistä punaisenlangan!

Se naapurin rva kritisoi muiden naapureiden tapaa hoitaa lapsia, käydä töissä ja selvitä arjesta!

Minä teen omalla tyylillä ja olen tyytyväinen.

Annan myös muiden tehdä niin kuin itse parhaaksi näkevät, en ole ketään neuvomassa tai arvostelemassa.

Koittakaa lukea aina aloittajan viesti ajatuksella!

Vierailija
6/8 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomi on vapaa maa"

"Sopu sijaa antaa."

Vierailija
7/8 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinulle nro6, minä olin itsekin 6v kotiäitinä ja ihan olemme asuntolainallisia pk-seudulla että revi siitä.

Sinun harmiksesi olemme myös yksiavioisia mieheni kanssa, sinusta ja miehestäsi sen sijaan en menisi vannomaan tuon tekstisi perusteella...

Olet niin hapan että normaalifloorasi alakerrassa täysin piloilla.

ap

Vierailija
8/8 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nroa 6 kehuin pointin löytämisestä!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä