Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska alkaa ekat raskausoireet? Heti ku on napsahtanu vai?

Vierailija
14.01.2011 |

meinaan et jos on vaik lauantaina tullu raskaaks niin alkaako tyyliin heti seuraavana päivänä tulla jo jotain oireita? Sitä alkaa olla ite jo ihan vainoharhainen =(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaleille ne raskausoireet tulee n. vko 8-9.

Vierailija
2/7 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta, tai sit vaan niin toivoisin jo olevani raskaana että "teen" nämä oireet itselleni =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä mulla oli pitkän yrittämisen aikana olevinaan muka paljonkin raskausoireita, ja sitten kuitenkin aina vesiperä.

Mutta sitten kun lopulta kuitenkin olin raskaana, täytyy taas sanoa että jo ennen plussatestiä mietin että miten on MAHDOLLISTA ihmisellä olla krapula kun on niin hirveän vähän käyttänyt alkoholia edellisenä päivänä, jne.

Vierailija
4/7 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kamalasti, närästää, ruoka ei maistu jne...

Tietäähän mun pitäs kun on jo ennestään kaks, mutta niistä on jo aikaa 11 ja 6 vuotta, enkä silloin ollut näin innoissani asiasta, vaikka siis moleemmat lapset on ihan toivottuja mutta jostain syystä nyt odotan sitä ihan kamalasti että tulisin pian raskaaksi ja ajattelen sitä joka hetki, en käsitä mikä mua vaivaa, tai no joo, vauvakuume =)

ap

Vierailija
5/7 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheuttaa hormooni jota alkaa erittymään vasta kun alkio kiinnittyy kohdun seinämään. Tämä tapahtuu vko4 aikana.... muistaakseni, joten epätodennäköistä, että pari päivää hedelmöitymisen jälkeen voisi olla oireita.

Vierailija
6/7 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ovulaatio jäi ikään kuin päälle. Tiesin, että jotain tapahtui. Mahaan jäi semmoinen turvotus, että ostin nutrilettin starttipaketinkin, kun ajattelin, että ryhdyn heti dieetille, jos en ole raskaana. Ja raskaus oli tervetullut jo 3/4 vuotta aikaisemmin, eli mistään kertalaakista ei ole kyse.

Vierailija
7/7 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tulla. Itse luulin vakaasti, että raskausoireet alkavat vasta aikaisintaan sitten kun kuukautiset ovat jääneet pois. Molemmissa raskauksissa ne kuitenkin ovat alkaneet noin viikko hedelmöityksestä; olin todella ihmeissäni, että miksi kuukautisoireita on jo nyt vaikka kuukautisten ei pitäisi vielä alkaa. Minusta siis tuntui samalta kun juuri ennen kuukautisia. Mutta nämähän on tosi yksilöllisiä. Joku toinen huomaa vasta kun vauva alkaa potkimaan.